"אשתדל להיות צנועה": ריהאנה נחשפה בלי טיפת איפור, וזה מושלם

אנחנו במקום קיילי ג'נר היינו מתחילות לדאוג: אחרי ההצלחה המסחררת של ליין ההלבשה התחתונה ושל מותג האיפור שלה, עכשיו רירי משיקה רשמית גם את קו טיפוח העור מבית פנטי, במטרה להפוך ל"מיליארדרית ביוטי". וזה כבר נראה מבטיח

מאת  | ‏ 15 יולי 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

מעריצי ריהאנה ברחבי העולם (או, אם שואלים אותנו, בעלי אוזניים ברחבי העולם) קיבלו השבוע בשורה מרה: מגורמים בסביבתה של הזמרת עולה כי לאחרונה היא החליטה לדחות למועד לא ידוע את העבודה על האלבום התשיעי והכל כך מיוחל ומצופה שלה, לפחות עד שתעשיית המוזיקה וההופעות תתחיל להראות סימני התאוששות ממשבר הקורונה. מה היא מתכננת לעשות בכל הזמן שהתפנה לה? או, כאן כבר מגיעות החדשות הטובות.

רירי, כך מסתמן, מתכוונת להתמקד בתהליך הפיכתה ל"מיליארדרית ביוטי", כפי שאמרו מקורביה לעיתון הדיילי מייל. "היא רוצה לעשות את המיליונים שלה מקוסמטיקה, ועובדת על קו הטיפוח החדש שיצטרף ל'פנטי ביוטי'. ליין ההלבשה התחתונה שלה כל כך הצליח, והיא מרגישה שהיא צריכה להכות בברזל בעודו חם. בכל פעם שהיא מעלה תמונות של עצמה מדגמנת, המכירות מזנקות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

בהחלט לא קשה להבין למה, והחל מאתמול כבר ברור שאותו אפקט עומד ללוות גם את "פנטי סקין" המדובר: "אעשה את המיטב כדי להיות צנועה לגבי זה", כתבה רירי בפוסט בו הודיעה על ההשקה הרשמית של הליין, ובסרטון המצורף אכן ניכר המאמץ להצטנע – היא בסך הכל מצולמת כשהיא דוגמת כמה מהמוצרים המסקרנים. זאת לא אשמתה שפניה העירומות נראות כל כך מושלם, היא לא התכוונה להשוויץ.

בתיעוד נראית הכוכבת בת ה-32 כששיערה (נטול התוספות) אסוף בקוקו פשוט, ורק תכשיטי זהב אופייניים מלווים את יופיה הטבעי. היא מתחילה בניקוי הפנים על ידי סבון מקציף, לאחר מכן מניחה סרום ורוד ומסקרן ולבסוף מעסה קרם לחות אל עורה הנשגב. מוצרי "פנטי סקין" יושקו רשמית ב-31 ביולי באתר ייעודי, ואין לנו ספק שקיילי ג'נר צריכה להתחיל לדאוג. עד אז, מומלץ לצפות בלופים בסרטון בו רירי מנסה להגיד מלא פעמים ברצף את שם השפתון החדש מבית פנטי: "סליפ שיין ליפסטיק". נסו את זה בבית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rihanna Fanpage (@rihannaturkiyex) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by We Pick (@wepickoficial) on

השאירו תגובה