אפקטיבי: בלה נוקטת עמדה פוליטית בשמלה שקופה לחלוטין

במבט ראשון זה עשוי להיראות כמו סתם עוד סשן תמונות חושפניות של מלכת ה"סתם תמונות חושפניות", אבל בירור קצר מעלה כי הפעם האקטיביזם של בלה חדיד לא עוצר רק בתנועה לשחרור הפטמה, וכמו הדברים הכי חשובים - נמצא בפרטים הקטנים

מאת  | ‏ 31 מאי 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bella (@bellahadid) on

במבט ראשון, הפוסט שבלה חדיד העלתה אתמול נראה כמו סתם עוד הזדמנות לסשן צילומים ביתיים – מה שהיא עושה הרבה מאז שהחל משבר הקורונה, בין אם סתם בשביל עצמה והעוקבים שלה או באופן רשמי יותר עבור מגזינים ומותגים. אבל אם נתעכב על התמונות, נגלה לא מעט משמעויות פוליטיות מאחוריהן. מוכנים? בואו נצלול פנימה.

נניח לרגע בצד את הפאה הלא מוצלחת במיוחד שחדיד חובשת על ראשה, ונתמקד בהיבטים אחרים: דבר ראשון שאפשר לגלות די מהר הוא שבלה, ובהחלט לא בפעם הראשונה, נוקטת כאן עמדה למען שחרור הפטמה הנשית באינסטגרם. באפליקציה, כידוע, נוהגים למחוק פוסטים שחושפים פטמות של נשים, מה שמעורר לא מעט מחלוקת ותגובות לכאן ולכאן. בלה התחכמה ונמנעה מדיווח על הפוסט בכך שהתמונה הראשונה בסדרה עוד נראית תמימה למדי, ורק התמונות שאחרי חושפות פטמה שובבה מבעד לשמלה השקופה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by my heart bella (@myheartbels) on

ואגב השמלה, גם לה יש משמעות – היא שייכת למותג Tank Air, עשויה משי ועליה איורי פרחים בעבודת יד. מחירה הוא 2,170 ש״ח, אבל בימים הקרובים המותג יתרום 100% מההכנסות על רכישת השמלה לקרן החופש במינסוטה, ארגון שתומך באוכלוסיות מוחלשות ומהגרים ומשלם עבורם ערבות שחרור מהכלא והוצאות משפטיות על כליאה לא מוצדקת. בימים אלה הארגון מעביר תרומות למשפחתו של ג׳ורג׳ פלויד, הגבר שנרצח על ידי שוטרים במיניאפוליס, וגם מעבירים מצרכים למפגינים בעיר. בקיצור, זו לא סתם שמלה סקסית.

אם כל זה לא מספיק, בלה גם עונדת על צווארה שרשרת עם עלה קנאביס, שמבהיר את עמדתה לגבי לגליזציה, ובאווירה הירוקה הזאת היא הוסיפה גם מעיל ירוק של המותג Stand Studio ומשקפי שמש ירוקים של פנטי, בית האופנה של ריהאנה. לסיום, היא עונדת שני צמידי פנינים על הקרסול – או אולי בכלל שרשרת פנינים שהיא ליפפה מסביבו. אבל עכשיו אין ברירה אלא לחזור ולהתייחס לפאה המשונה והלא מחמיאה. בלה, מה נסגר איתה?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bella (@bellahadid) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bella (@bellahadid) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bella (@bellahadid) on

 

השאירו תגובה

 

  • בתור גבר אני 100% תומך השיחרור הפטמה !
    שחררו את הפטמות ! עד כאן !

    מאת: יניב |‏ 31 במאי 2020 | 18:53