הלם: קייט הכי ספורטי ספייס עם מכנסיים מזארה וחולצה ממנגו

בסניקרס פשוטות שעולות פחות ממאתיים שקלים, מכנסיים מזארה וחולצה ממנגו – קייט מילדטון מסתמנת כאחת העם באירוע ספורטיבי שכולו צדקה. אנחנו עדיין מנסים לעכל מה ראינו שם

מאת  | ‏ 27 פברואר 2020

ספורטי קייט (צילום:  Yui Mok לגטי אימג'ס)

ספורטי קייט (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

קייט מידלטון היא אולי בת המלוכה הספורטיבית ביותר שראתה בריטניה, ובכך היא ממשיכת דרכה הטבעית של המלכה אליזבת חובבת הסוסים. קייט היתה בעברה, כסטודנטית חלק מכמה נבחרות ספורטיביות באוניברסיטת סט. אנדריוז, ביניהן נבחרת השחייה, הטניס, הכדורעף והוקי השדה, כך שבכל פעם שמגיעה לפתחה פעילות מלכותית רשמית שקשורה בספורט, מיד רואים עליה את ההתרגשות.

הפעם היה זה אירוע באצטדיון שבפארק האולימפי של לונדון, המכונה ׳ספורטאייד׳, אחד הארגונים שנתנה להם את חסותה, ומעודד הורים לעשות עם ילדיהם פעילות גופנית. קייט, שידעה שהיא באה לקחת חלק ולהפגין רוח ספורטיבית, ולא רק להביט מהצד ולנופף, התלבשה באופן שיאפשר לה תנועה נוחה, ועדיין יהיה אלגנטי במידה מסויימת. הבחירה היא משהו שעוד לא ראינו ממנה: חליפה מסריג ירוק, וסניקרס לבנים.

עפנו על הלוק של הפשוטה (צילום: YUI MOK לגטי אימג'ס)

עפנו על הלוק של הפשוטה (צילום: YUI MOK לגטי אימג'ס)

בין ריצה לחבטות בשק אגרוף, לבשה קייט בלייזר בצבע כחול כהה, עם כפתור זהב אחד במרכזו, עיצוב שזכה לשם הרשמי ׳בלייזר הדוכסית׳ של הלייבל סמית׳. מדובר ב-100 אחוז צמר, שמחירו, כשהוא זמין לרכישה, 2,400 שקלים. האאוטפיט הירוק שהרכיבה לה הוא משני מותגים אהובים ומוכרים ביותר. הטופ של מנגו, נמתח על הגוף, עם פסים סרוגים, מויסקוזה, מחירו בבריטניה 68 שקלים, וצווארון הסקופ העגול שלו מחמיא במיוחד. המכנסיים החמודים שייכים לזארה, הם מפוליאסטר, מתרחבים ורכים, ובסייל בו הם נמצאים כרגע באירופה, הם נמכרים במחיר רצפה של 27 שקלים.

קייט הלהיבה כשהמשיכה עם הירוק גם לנעליים, עיצוב חמוד של מארקס אנד ספנסר, בהשפעת אדידס כבדה במיוחד, שעולה בסך הכל 172 שקלים. הנעליים מתהדרות בטכנולוגיה גמישה ותומכת בסוליה, וההכנסות ממכירתן הולכות לחקר בריאות הרגליים בבריטניה. הנעליים גם טבעוניות, ועשויות חיקוי עור משכנע.

מדובר באישה חזקה מאד (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

מדובר באישה חזקה מאד (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

אם חשבתם שקייט סיימה עם המאצ׳י מאץ׳ בנעליים, תחשבו שוב ותעלו למעלה למעלה, אל האוזניים, מהן התנדנדו עגילים שהיא מחבבת במיוחד, של תכשיטנית בשם מוניקה, עגילי זהב עם אבן ספיר במרכז, בשווי 600 שקלים.

קייט השתתפה באמת, רצה במסלול וקיבלה טיפים מאתלטים צעירים, שהתעלפו מיכולותיה ופינקו אותה במחמאות על הטכניקה שלה שלה. ״היא היתה ממש ממש מעולה,״ אומרת ספורטאית אולימפית לשעבר בשם אניס היל שהיתה חלק מהצוות שפטפט עם הדוכסית. ״יש לה צד ימין מאוד חזק, והיא ממש בכושר.״ רשמנו לפנינו.

המכנסיים מזארה, החולצה ממנגו (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

המכנסיים מזארה, החולצה ממנגו (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

ניכר שהיא נהנת (צילום:  Yui Mok לגטי אימג'ס)

ניכר שהיא נהנת (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

נראת נינוחה ורגועה (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

נראת נינוחה ורגועה (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

נעליים ממרקס אנד ספנסר בפחות ממאתיים שקלים (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

נעליים ממרקס אנד ספנסר בפחות ממאתיים שקלים (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

 

 

השאירו תגובה