קייטי הולמס מצאה את החליפה הכי סקסית שיש

השחקנית, שרק הולכת ומדייקת את הסגנון שלה עם השנים, יצאה לערב ניו יורקי קריר עם סט שכולל סטרפלס קטן בעל שרוולים מרשימים, נעלי פפיון ומכנסיים קלאסיים. התוצאה עוצרת נשימה, ולא נתפלא אם באסוס כבר מכינים את פס הייצור לדגמים דומים

מאת  | ‏ 29 ינואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared) on

במהלך השנים קייטי הולמס הייתה ידועה בעיקר בתור ג'ואי מ"דוסון קריק", ובתקופות חשוכות יותר בתור בת הזוג/האקסית של טום קרוז, והאישה שנחלצה מהסיינטולוגיה והוציאה גם את הבת שלה מהסביבה הזאת. אבל התפקיד של הולמס בעולם השתנה מאוד מאז, ושנתיים האחרונות היא הפכה להיות אייקון של סטייל אלגנטי ונצחי, ומצולמת בכל הזדמנות כשהיא מסתובבת ברחובות ניו יורק עם תלבושות יומיומיות מלוטשות שדי פשוט לשחזר.

אחרי הפרידה מג'יימי פוקס היא רק הפכה להיות לוהטת יותר ויותר, ולראייה – טרנד הקרדיגן ומתחתיו גופייה או חזייה מבד תואם, שכבש כל רשת ופאשניסטה מאז שהולמס לבשה את המראה.

מאזנת עם מכנסיים קלאסיים (צילום: splash news)

מאזנת עם מכנסיים קלאסיים (צילום: splash news)

הסטייל הנוכחי של קייטי הוא ההוכחה לכך שלמרות שהרפתקנות אופנתית היא מבורכת, יש דברים שתמיד יעבדו. הולמס אוהבת ג'ינסים, בלייזרים, צבעים ניטרליים, חולצות פסים ומעילים מחויטים, ונראה שהיא ממש נהנית להתלבש, אפילו אם מדובר במראה קז'ואלי לחלוטין שמשרת אותה כשהיא מלווה את סורי לבית הספר.

כשקייטי יוצאת לאירועים היא לוקחת את הסטייל היומיומי הזה ומשדרגת אותו לערב, עם הרבה שמלות סליפ, בגדים שחורים, בדי סאטן ואותו סגנון פשוט ואלגנטי, אבל עם טוויסט. אתמול היא עשתה זאת שוב, כשהגיעה להקרנה מיוחדת של הסרט "תלמה ולואיז" במוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק, והרסה אותנו לחלוטין עם טוטאל לוק שחור מתוחכם, סקסי ופשוט יפהפה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @skybluepeaches on

אם יש שיעור סטיילינג אחד שכדאי ללמוד מהולמס, היא הנטייה שלה שלא להעמיס יותר מדי פריטים ייחודיים. כשהיא לובשת פיס יוצא דופן היא נותנת לו לזהור ומקיפה אותו בפריטים פשוטים יותר, אבל תמיד מדויקים ואיכותיים.

הפעם מרכז הפוקוס היה חולצת סטרפלס עם שתי שורות כפתורים מקדימה, בהשראת חליפות ערב, עם שרוולים נפולים ונפוחים. היא ישבה על הכוכבת מדהים, חשפה כתפיים יפות ולגמרי גנבה את ההצגה.

משגעת (צילום: splash news)

משגעת (צילום: splash news)

לחולצה קייטי צירפה מכנסיים שחורים מחויטים פשוטים, נעליים שחורות עם פפיונים שמהדהדים את צורת השרוולים, תיק שחור ושיער אסוף לאחור, שמבליט את הכתפיים החשופות.

אמנם קצת מדאיג אותנו לראות אותה מסתובבת ככה בניו יורק בערב חורפי, אבל מלבד חוסר ההתאמה שלה למזג האוויר – מדובר בתלבושת לא פחות ממושלמת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Celebrity Updates (@_celebrityupdate) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@katieholmes212) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Overcube (@overthecube) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Operación invitada (@operacion_invitada) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@katieholmesfans) on

השאירו תגובה

 

  • מושלמת. ורק קנאים יגיבו אחרת

    מאת: טל |‏ 31 בינואר 2020 | 08:21
  • סקסית…? יותר בכוון של זנותית…
    כל אחת שחושבת את עצמה לדיווה מתלבשת בצורה זולה שבאמת עוצרת את הנשימה תוך כדי מחשבה… WTF…
    עוד מעט יורידו את הסטרפלס וישארו עם טופלס…
    מה אח"כ…? מנוש בחוץ…?

    מאת: נגעל |‏ 29 בינואר 2020 | 20:10
  • היא דומה לנסיכה קייט.
    יש קצת דמיון

    מאת: איה |‏ 29 בינואר 2020 | 16:52
  • קרררררר

    מאת: לוריץ |‏ 29 בינואר 2020 | 15:35