אמרטה מדגימה: כך תיראו מדהים גם בטרנינג ומעיל פוך

הקרדשיאנס לימדו אותנו שאפשר לרתוח גם בבגדים גדולים, ואמילי רטאייקאוסקי מיישמת את הרעיון בהצלחה. מדי החורף החדשים שלה כוללים מכנסי פוטר ומעיל אדום מלא נפח, שנכרך סביב מותניה באמצעות חגורה

מאת  | ‏ 21 ינואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

משפחת קרדשיאן אמנם תרמה לעולם מודל יופי בעייתי ובלתי מושג, אלא אם ברשותכן מיליוני דולרים לעבור את כל הטיפולים שהן עוברות, אבל הנחילה לנו גם כמה דברים טובים. ביניהם, למשל, ההוכחה לכך שאפשר להיות אישה לוהטת ולהפגין סטייל מעולה גם בטרנינג. בלי קים וקיילי, כנראה שלא היינו יכולות להרגיש כל כך סקסיות כשאנחנו קופצות למכולת בחליפת פוטר אפורה.

אתמול קיבלנו דוגמה נוספת לכך, כשאמילי רטאייקאוסקי יצאה לקור הניו יורקי בסניקרס, מכנסי טרנינג שחורים, מעיל פוך אדום עם חגורה וכובע מצחייה. כנראה שאלה מדי החורף הרשמיים של אמרטה, כי היא לבשה מראה כמעט זהה רק לפני יומיים כשיצאה לטייל עם הכלב האהוב שלה קולומבו, שחווה את יום השלג הראשון בחייו.

אמרטה אתמול (צילום: splash news)

אמרטה אתמול (צילום: splash news)

אמנם התרגלנו לראות את רטאייקאוסקי בבגדי ים זעירים של המותג שלה "אינאמורטה", אבל מכיוון שהיא בכל זאת מתגוררת רוב הזמן במנהטן ומטיילת עם קולומבו מדי יום, היא גם פיתחה מומחיות בסטריט סטייל מהוקצע. נחמד לראות שכשהטמפרטורות צונחות, היא שמה את הנוחות מעל הכל. מעיל הפוך בר המזל שזכה להגן על הדוגמנית מהכפור שייך למותג Ienki Ienki. מתחתיו מציץ סוודר שחור מבית איזבל מארה, הסניקרס של נייקי והמכנסיים מגיעים מ-Livin cool, אחד המותגים האהובים על רטאייקאוסקי.

לכובע המצחייה שעל ראש של אמרטה יש משמעות רומנטית, ודרכו היא מביעה תמיכה בקריירה של בן זוגה, סבסטיאן בר-מקלרד. OPN הוא שם הבמה של המוזיקאי הניו יורקי דניאל לופטין, חבר וקולגה של סבסטיאן ומי שהלחין את המוזיקה עבור שניים מהסרטים שהפיק – כולל "יהלום לא מלוטש", הסרט החדש והמדובר של אדם סנדלר. נקווה שבר-מקלרד מודע לכך שמצא את האישה המושלמת, מכל בחינה אפשרית.

מתאמים בגדים (צילום: אינסטגרם, emrata)

מתאמים בגדים (צילום: אינסטגרם, emrata)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@updatesemrata) on

חשבתם שכאן קר? (צילום: splash news)

חשבתם שכאן קר? (צילום: splash news)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @lifebyanna_pl on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Animals Nature Landscape (@wildlifepage) on

השאירו תגובה

 

  • הכל יראה יפה על המושלמת הזו, קורצה מחומר אלוהי, מדהימה!

    מאת: לללל |‏ 26 בינואר 2020 | 09:01