המעצבת הישראלית שהלבישה את קיילי: "היא ראתה את השמלה ומיד ביקשה אותה"

המילארדרית קיילי ג'נר יכלה לבחור כל בית אופנה בעולם שילביש אותה לקמפיין החדש שלה ושל סטורמי למותג האיפור ובדיוק בגלל זה בחרה ג'נר בשמלה מתוך הקולקציה החדשה של המעצבת הישראלית ברטה. ״לאחר שקיילי ראתה את קולקציית הערב, היא ישר הבינה שזו השמלה לקמפיין החדש״, נמסר מבית האופנה. מאשדוד ישר ללוס אנג'לס

מאת  | ‏ 19 ינואר 2020

קיילי, סטורמי והשמלה של ברטה (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

קיילי, סטורמי והשמלה של ברטה (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

כל מי שעוקב אחרי פועלה של קיילי ג׳נר יודע שזה היה רק עניין של זמן עד שהמילי\רדרית הצעירה תוציא קולקציית איפור בשיתוף סטורמי וובסטר, בתה בת השנתיים ואחת הילדות החמודות באינסטוש ובעולם. קיילי רמזה על קולקציה ״משותפת״ של השתיים (המרכאות שם כי אנחנו בספק שסטורמי תרמה יותר מדי לתהליך) כבר כמה פעמים מאז שסטורמי נולדה, ועכשיו זה סוף סוף קורה.

אבל הקולקציה עצמה היא לא העניין המרגש כאן, אם כי תמיד כיף לראות תמונות של סטורמי. ההיילייט של הקולקציה? תמונת קמפיין חדשה בה קיילי לובשת שמלה נוצצת והורסת במיוחד של המעצבת הישראלית ברטה, מתוך הקולקציה החדשה שלה. ״לאחר שקיילי ראתה את קולקציית הערב, היא ישר הבינה שזו השמלה איתה תרצה לככב בקמפיין החדש״, מסבירה ברטה. "ג׳נר ביקשה מהסטייליסטית האישית שלה ליצור קשר עם המותג שלנו בניו יורק, והשמלה נשלחה אליה במיידי. לא ידענו למה זה מיועד או במה בדיוק מדובר, עד שאתמול התמונה צצה ברשתות החברתיות בכל פינה. רגע מאד מאד מרגש, קיילי היא לגמרי אחת הכוכבות הגדולות בעולם והכבוד הוא כולו שלי".

השמלה המדוברת מתוך קולקיית 2020 (צילום: יחצ)

השמלה המדוברת מתוך קולקיית 2020 (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

אם לפעמים שמלות רשת נראות על נשים כאילו הן דג שנשלה מהמים, הפעם מדובר בדג הכי יפה וברשת הכי נוצצת, כי שמלת הרשת מלאת הפאייטים היא עדינה ועם כתפיות דקות ופיסות בד שנתלות מהכתפיים.

קיילי היא כמובן ממש לא הסלבית הגדולה הראשונה שבוחרת בשמלה של ברטה לאירוע משמעותי. אריאנה גרנדה, כזכור, בחרה ללבוש שמלה של ברטה בקליפ המדובר לשיר המשותף שלה עם מיילי סיירוס ולנה דל ריי מהסרט ״המלאכיות של צ׳רלי״, הזמרות מייגן טריינור וקייסי מאסגרייב התחתנו שתיהן בשמלה של ברטה, ומפורסמות נוספות שלבשו שמלות שלה לאירועים הן פריאנקה צ׳ופרה, ניקול שרזינגר, קארי אנדרווד, בריטני ספירס, קרלי קלוס, טיילור היל, שרון סטון ועוד.
 

 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

השאירו תגובה