נכונה תמיד: מלניה טראמפ מפתיעה במדי צופים ועם נעליים מזארה

כמות הפעמים שראינו את מלניה טראמפ עם נעליים שטוחות ניתן לספור באצבעות של יד אחת. הגברת הראשונה והכי יוקרתית שארה"ב ידעה, הגיעה לאירוע עם בחאקי של צופים ונעליים שטוחות מזארה שעולות 175 שקלים. הלם

מאת  | ‏ 21 נובמבר 2019

היה נכון, מלניה סטייל (צילום: Jacquelyn Martin ל- AP)

היה נכון, מלניה סטייל (צילום: Jacquelyn Martin ל- AP)

הנה ארבעה דברים שלרוב לא יתכנסו לאותו משפט: מלניה, זארה, נעליים שטוחות, מחזור. ובכל זאת, העולם בלתי צפוי, והנה אנחנו פוגשים את הגברת הראשונה הכי יוקרתית שפגשה ארה״ב מימיה, כזו שנדיר למצוא אצלה את אותו הפריט פעמיים, זו שאת כמות הפעמים שירדה מהעקבים ניתן לספור באצבעות, מגיעה לאירוע בנעליים שטוחות מזארה, אותן כבר ראינו בעבר.

לאחרונה מלניה חזק במראה המיליטריסטי, והיציאה הזו לא הייתה שונה, אבל הפעם היא לקחה טוויסט מעמדת הגנרלית ועברה לעמוד בשורות, לצד בשר התותחים. הלוק הצופיפניקי מעולם לא היה מעודן ואלגנטי יותר. חולצת החאקי של מלניה הייתה מאוד מתוחכמת ומעניינת: חולצת כפתורים מעור בגוון קאמל, של הלייבל אקוויפמנט, שוויה 1,900 שקלים, לא פחות. החולצה נתחבה באופן מסודר ומחמיא למכנסים ירוקים מחוייטים, שחותכים את הקרסול בגובה מדויק, וחגורה עדינה חיברה בין שני האלמנטים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by First Lady Melania Trump (@alwaysmelania) on

הנעליים, לואפרס עור נחש מדומה מהסתיו של 2018, עלו אז 175 שקלים בלבד, ומלניה מוכיחה שמדובר בקניה סופר טובה שממשיכה איתה שנה אחר כך, בתוך עולם משתנה וטרנדים מתחלפים. היא צודקת, הפרינטים של החיות עוד אתנו, ועם הנעליים האלה הצליחה טראמפ לשבור את המראה המחויל והקשוח, עם הומור, אבל בלי לעלות לשחקים, בכל זאת, הן ננעלו לביקור במטה הצלב האדום בוושינגטון, בו עמלו מלניה, מייק פנס ואשתו על הרכבת קיטים של סיוע שישלחו לחיילים המוצבים בעירק ובכוויית.

בפעם הקודמת שראינו את הנעליים הזולות של זארה, זה היה באוקטובר הקודם, בנסיעה לאפריקה, ואז הגיעה איתן לגאנה, לנמל שהיה בעבר מקום לסחר בעבדים. ניכר שכשמלניה יורדת לעם בכפכפי זארה, היא מנסה להעביר מסר של נגישות וענווה. את הלובוטין והמנולו בלאניק היא שומרת לרגעים אחרים.

 מה שבטוח, השיער נראה מדהים (צילום: Jacquelyn Martin ל- AP)

מה שבטוח, השיער נראה מדהים (צילום: Jacquelyn Martin ל- AP)

מרגישה בנח (צילום: Jacquelyn Martin ל- AP)

מרגישה בנח (צילום: Jacquelyn Martin ל- AP)

באה לעבוד (צילום: Jacquelyn Martin ל- AP)

באה לעבוד (צילום: Jacquelyn Martin ל- AP)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Melania Trump (@melaniatrump.style) on

 

השאירו תגובה