הולך עם הכל: קנדל בפיג'מה ותיק שעולה מעל 60 אלף שקל

הגיע הזמן של קנדל ללכת על הקצה כמו האחיות הגדולות שלה ולהתאים את תיק ההרמס שעולה מעל 60 אלף שקל ללוק הכי בסיסי שיש שכולל סניקרס, טרנינג ומעיל פוך. מה שנקרא אקלקטי

מאת  | ‏ 20 נובמבר 2019

 קנדל בפיג'מה ובתיק של הרמס (צילום: splashnews)

קנדל בפיג'מה ובתיק של הרמס (צילום: splashnews)

בנות משפחת קרדשיאן-ג׳נר ידועות בחיבתן לתיקי יוקרה, וכמו שהן עושות מיום התפוצצותן בתקשורת וברשתות, תמיד יודעות לערבב בין קצוות של נמוך וגבוה. אחרי שקלואי נתנה לבתה לשחק בתיקים כאלה, קים הפכה תיק בירקין לתיק הג׳ים שלה, וכולן פחות או יותר כבר קנו לצאצאים שלהן תיקי מעצבים קטנים, הגיע הזמן של קנדל ללכת על הקצה, ולהתאים את תיק ההרמס שלה ללוק הכי בסיסי שיש.

אזרחי ניו יורק הופתעו לצפות בדוגמנית העל צועדת ברחובותיהם בלוק המוזנח הגנרי – טרנינג אפור מאד פיג'מתי, מעיל של דה נורת׳ פייס וסניקרס, ובידה תיק שהוא היהלום שבכתר, הרמס מעודן ומדוייק, בצבע צהוב ממזרי, ובשווי63 אלף שקלים. המעיל המחמם של דה נורת׳ פייס, בגוון שוקולד, לא מהזולים בז׳אנר, אבל מהאיכותיים, ועל כן עולה 800 שקלים, והנעלים הם סניקרס מגושמות, גאזל אוריג׳ינלס של אדידס שהתחבבו עליה מאוד לאחרונה. המחיר – 380 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall jenner Fan PAGE (@kendalljenner_official____) on

קנדל בניו יורק למטרת צילומים, וכביכול מעוניינת ללכת ברחוב בפרופיל נמוך, אבל אף אחת לא נושאת תיק כזה יוקרתי ביד כדי להיות פרח קיר. זו לא הפעם הראשונה שקנדל יוצאת עם התיק הזה, שניכר שחביב עליה במיוחד, אבל ביציאה האחרונה והקז׳ואלית איתו (שכללה נעלי דוק מרטינס שחורות, מכנסיים חומים וסווטשירט אוברסייז), היה נסיון לקשור בין האאוטפיט לתיק, וקנדל התאימה בין סווטשירט צהוב להרמס שלה. הצעד הבא, של עכשיו, יוצר דיסוננס מעניין, ויותר מאתגר. 

 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall fan page (@kendnlljenner) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall & Kylie (@jennershouse) on

השאירו תגובה