שואו מי דה מאני: ביונסה בוחרת בתיק מעורר מחלוקת

בשמלה צמודה לקימוריה המרשימים, עגילים מהודו ותיק קלאץ' בצורת סטיפת שטרות שמנמנה, הגיעה ביונסה לערב גאלה של קרן הצדקה של ג'יי זי. התיק המדובר הוא טרנד חזק בקרב הכוכבות ורק לאחרונה ראינו אותו גם קלואי קרדשיאן וגם על ג'ניפר לופז. בדיחה מצחיקה או בחירת צורמת?

מאת  | ‏ 17 נובמבר 2019

ביונסה ותיק המיליונים (צילום: מתוך האתר)

ביונסה ותיק המיליונים (צילום: מתוך האתר)

גם אחרי שלושה ילדים, מאות שירים והכי הרבה פרסים שאישה אי פעם גרפה בתחום המוזיקה, ביונסה לעולם לא עוצרת לנוח ולא מתעייפת, ויודעת בדיוק מה לעשות כדי לגרום ללב לדפוק קצת יותר מהר, ולארנקים להפתח. לאירוע הגאלה של הקרן לצדקה של ג׳יי זי לבשה ביונסה לוק שהבטיח שכולם יבינו את רוח הנתינה.

פרט לקלאץ׳ שבידה, אליו מיד נגיע, ביונסה נראתה כמו ציור קלאסי, עם שיער מתולתל טבעי ושופע, ואיפור זוהר ומתוק. השמלה שלגופה, חבוקה צמוד-צמוד לקימוריה המרשימים, עם אלמנטים של מחוך בחלקה העליון, היא יצירה של דייויד קומה. המחיר הוא 7,850 שקל, והתמורה היא כמו נשל נחש מבריק בגוון ניוד, עם רצועות ספגטי אה-לה-ניינטיז, ארוכה ארוכה, מכסה אפילו את הנעליים. על אוזניה התנודדו עגילים של הלייבל ההודי האנוט סינג׳.

חוש  הומור או אמירה אופנתית צורמת? (צילום: מתוך האתר)

חוש הומור או אמירה אופנתית צורמת? (צילום: מתוך האתר)

ביד אחזה בי קלאץ׳ סטייטמנט של ג׳ודית ליבר, שנתן את הטון לאירוע, בלי לדבר הרבה: הפריט, בו נתקלנו כבר בידיהן של מובילות דעה חובבות הומור אחרות, הוא בצורת סטיפת שטרות שמנמנה, אבל לא של עשרות או מאות, אלא של מיליונים, בשחור-לבן, הצרורים בסרט זהב. רבים כבר הגיבו קשות על תיק המיליונים ברשת בפעמים הקודמות בעיקר על העובדה שאנשים עשירים לא אמורים לנפנף בכסף שלהם, אבל ככל הנראה ביונסה לא ממש ראתה את התגובות האלו או פשוט לא כל כך היה אכפת לה.

ליבר הפכה להיות מעצבת התיקים השטותניקיים האהובה על המפורסמות, ובין המעריצות הגדולות שלה אפשר למצוא את ג׳יילו, קים קרדשיאן, קנדל ג׳נר, בלייק לייבלי, סוקי ווטרהאוס, ליידי גאגא, ומי לא. הקלאצ׳ים של ליבר מזוהים לחלוטין, אפילו יותר מתיקי בירקין, והם למעשה צעצוע נפתח, לפעמים מכוסה בנוצצים, לפעמים לא, אבל הצורה והמסר הם העניין: יש תיקים בצורת ג׳אנק פוד, קלטות ישנות, טלפונים, כנפי מלאך ועוד ועוד, כיד הדמיון הטובה. על כל ארנקי הכסף בצורת ערימת כסף עד היום היו נקובים סכומים נמוכים יותר, אבל ביונסה היא רק אחת. אל חשש, בקולקציה הבאה, כך מבטיחה ליבר, יוכלו גם יתר הנשים העשירות לרכוש לעצמן את סמל הסטטוס האירוני.

קלואי קרדשיאן הלכה איתו ממש לפני כשבוע (צילום: מתוך האתר)

קלואי קרדשיאן הלכה איתו ממש לפני כשבוע (צילום: אינסטגרם)

קלואי והסטפות (צילום: razer Harrison לגטי אימג'ס)

קלואי והסטפות (צילום: razer Harrison לגטי אימג'ס)

 וגם ג'י לו עם התיק בספטמבר (צילום: מתוך האתר)

וגם ג'י לו עם התיק בספטמבר (צילום: מתוך האתר)

רק אל תשכחי את התיק (צילום: Kevin Winter לגטי אימג'ס)

רק אל תשכחי את התיק (צילום: Kevin Winter לגטי אימג'ס)

אז מי עשתה את זה טוב יותר? (צילום: מתוך האתר)

אז מי עשתה את זה טוב יותר? (צילום: מתוך האתר)

ביונסה, את משהו (צילום: מתוך האתר)

ביונסה, את משהו (צילום: מתוך האתר)

השאירו תגובה