קייט מלכותית מתמיד, מייגן בלוק שמעורר שמועות הריון

השבוע התבשרנו כי בייבי ארצ'י כבר הצמיח שתי שיניים, וזה, כמובן, בדיוק הזמן להביא את פולניה לבריטניה ולהתחיל לחטט לגבי אח או אחות עתידיים. למשימה החשובה הזאת תורמים היום שני לוקים חדשים וחשודים של הדוכסית, בזמן שגיסתה לגמרי בשיא שלה עם השמלה שקרויה על שמה

מאת  | ‏ 7 נובמבר 2019

קייט בשמלת קייט (צילום:  Eamonn M. McCormack/Getty Images)

קייט בשמלת קייט (צילום: Eamonn M. McCormack/Getty Images)

אחד מהדברים המדהימים ביותר שעומדים לרשותה של קייט מידלטון מאז שהצטרפה למשפחת המלוכה, ושהיא כנראה לא יכולה היתה לעשות בשום סיטואציה אחרת, היא הפילנתרופיה. בידיה של קייט כוח רב והיא מנצלת אותו בחוכמה, כמו עכשיו, כשהיא מקימה עם ויליאם קרן צדקה חדשה. הדבר המדהים השני הוא כמובן גישה לארון בגדים שאין לו התחלה ולא סוף.

קייט הגיעה עם ויליאם על מנת לפגוש קורבנות טרור ונפגעים משריפת מגדל גרנפל, וגם צוותי חילוץ מסוגים שונים, על מנת להכריז על קרן מרטין-אין-דה-פילדס, שתעניק תמיכה וסיוע מיידי לנפגעי אסונות בבריטניה. האירוע התקיים בכנסיה בעלת אותו השם, ובני הזוג התלבשו באופן מהוגן ורשמי.

כחול רויאל  (צילום:  Eamonn M. McCormack/Getty Images)

כחול רויאל (צילום: Eamonn M. McCormack/Getty Images)

קייט בחרה באחת המעצבות הכי הכי קרובות ללבה, אמיליה וויקסטד, ולבשה את שמלת ״קייט״ – כן, חלק מהנשים בעולמנו לובשות שמלות שקרויות על שמן – שמלת מידי ארוכת שרוולים בצבע כחול עמוק ומחמיא מאוד להוד מעלתה, עם אלמנט חגורה במרכז וגזרה קלאסית ונקייה. השמלה לא קיימת כרגע לרכישה, אבל בעבר, כשהיתה והופיעה במגוון צבעים, מחירה עמד על 6,060 שקלים.  קייט כבר לבשה אותה קודם גם באדום ובורוד-לילך.

השמלה עשויה 100 אחוזי צמר, כך שלמקומותינו היא עוד קצת חמה, אבל מבחינת הדוכסית מדובר בלוק סתוי מנצח, עם מרווח לנשימה באיזור הרגליים. היא חתמה את הלוק בזוג סטילטוז שחורות של ג׳יאנביטו רוסי, מחירן 2,300 שקלים. רוח הפילנתרופיה גם שלחה אותה לארון התכשיטים המלכותי, משם יצאה עם עגילי היהלומים ואבני ספיר של הנסיכה דיאנה  שהשלימו בניצנוצים את הלוק. אנחנו לגמרי רואות מלכה בהתהוות.

גם השיער נראה מעולה  (צילום:  Eamonn M. McCormack/Getty Images)

גם השיער נראה מעולה (צילום: Eamonn M. McCormack/Getty Images)

במקביל לכל ההוד וההדר הזה, יצאה גם הדוכסית השניה לחיק הציבור, ועוררה עניין וגם ספקולציות. האם, שואלים כולם, עכשיו כשבייבי ארצ'י כבר מצמיח שתי שיניים ראשונות (כך חשפו בני הזוג השבוע), מתרקם לו בייבי מס' 2 ברחמה של מייגן מרקל? מה שמסעיר את השמועות, כמו תמיד, הוא האאוטפיט, וספציפית שילוב של חולצה לבנה מחוייטת וחצאית שחורה, שהאופן שבו ישבו על הגוף יצר ברבים את הרושם של תחילת הריון.

המעיל שלבשה מייגן היה מוצלח, במיוחד – מעיל חאקי מצמר עבה מבית גאני, שוויו 1,560 שקלים. בתוך האירוע – פגישה עם משפחות של חיילים - היא נפטרה ממנו ונותרה עם החולצה הלבנה – מציאה של 134 שקלים בריבר איילנד, ועם החצאית שסבלה מכיווצים במקומות הלא נכונים ויצרה מראה מעט מבולגן. אירוע זכרון נוסף, אליו לבשה מייגן מעיל שחור וגדול שכבר ראינו עליה במהלך ההריון עם ארצ׳י, רק הגביר את השמועות, ויש להניח שבמהלך כל היציאות הבאות שלה לציבור, העיניים ילכו קודם כל לאיזור הבטן. ככה זה כשאת הסינדרלה של עולם המלוכה.

מבשלים משהו מעניין? (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

מבשלים משהו מעניין? (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

צאצא מלכותי או מעיל צמרירי? (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

צאצא מלכותי או מעיל צמרירי? (צילום: Chris Jackson/Getty Images)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan (@_duchess_of_sussex) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan (@_duchess_of_sussex) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@meghanmarkle__belgique) on

השאירו תגובה

 

  • הרזון המוגזם של קייט לא הולם אותה. חבל להיווכח שהשיקיות הקודמת מפנה מקום למראה שדוף, דחלילי משהו ויבשושי. זה מבגר אותה וחבל.

    מאת: רות |‏ 4 בדצמבר 2019 | 20:21
  • כרגיל מגזימים. מיגן אחרי לידה ועדיין לא חזרה לגזרתה. יפהפיה.
    וקייט… רזה מדי, השיער גדול ונפוח ביחס לגופה הצנום. לא יפה.

    מאת: טל |‏ 8 בנובמבר 2019 | 10:48
  • שקייט נראית מבוגרת לגילה ואילו מייגן תראה תמיד צעירה לגילה (גנטיקה)

    מאת: ע |‏ 7 בנובמבר 2019 | 21:13
  • המעיל סתם נפוח בגלל החגורה. בתמונה ללא המעיל, היא נראית אותו הדבר.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 7 בנובמבר 2019 | 17:26
  • מה עם זה שהיא בסהכ עדיין נחשבת אחרי לידה ומותר לה לא להיות רזה?

    מאת: א |‏ 7 בנובמבר 2019 | 16:15