"אני עדיין מריח את הריח שהיה לאנס בבית"

רנה גליקסמן מוכר בתור סטייליסט של כוכבים, האיש שמאחורי הלוק של נועה קירל ואגם בוחבוט. איש לא יודע שבגיל 16, כשניסה להיכנס לעולם האופנה, בכיר בתעשייה הזמין אותו לדירתו בהבטחות שווא ואנס אותו. לפני ארבעה חודשים הסיפור התפרץ ממנו, והוא החליט להפסיק לשתוק: "הגבר הזה פגע באחרים, 18 גברים נוספים עד כמה שאני יודע"

מאת  | ‏ 19 ספטמבר 2019

רנה גליקסמן (צילום: עדי אורני)

רנה גליקסמן (צילום: עדי אורני)

*הכתבה מכילה תיאורים אלימים וגרפיים. כמה פרטים שונו כדי להגן על המעורבים

דלת המעלית נפתחה, אנשים יצאו, אנשים נכנסו, ורנה גליקסמן הרגיש ממוסמר לרצפה. מולו, קרוב מספיק בשביל להריח את הבל פיו, עמד הגבר שצילק את נפשו וגופו כמעט 20 שנה קודם. "הייתי בדרך לפגישה במגדל בתל אביב. עליתי אולי קומה אחת לפני שהוא נכנס למעלית", נזכר גליקסמן בפגישה ההיא, לפני כשנתיים. "היה עמוס, הוא לא יכול היה להסתובב ופשוט עמדנו אחד מול השני דקה ארוכה. זאת הייתה הפעם הראשונה שראיתי אותו מאז המקרה. הרגשתי שאני נעול איתו כמו שהייתי נעול אצלו כשהוא אנס אותי".

על מה חשבת?
"המבט שלו היה כל כך סתמי שלרגע עבר לי בראש שאולי דמיינתי הכל, שזה בכלל לא קרה. אבל אז המעלית הגיעה לקומה שהייתי צריך לרדת בה. עשיתי צעד לכיוון הדלת, רציתי לברוח משם. הוא הביט לי בעיניים והוריד את הראש, ואני זוכר שאמרתי לעצמי, 'לא דמיינת שום דבר. הוא יודע מה הוא עשה'".  

צילום: עדי אורני

צילום: עדי אורני

אני רוצה לחיות

בגיל 36, רנה גליקסמן הוא אחד הסטייליסטים העסוקים בישראל. רשימת הלקוחות שלו בהווה ובעבר כוללת את אגם בוחבוט, נועה קירל, הראל סקעת, לוסי אהריש, קרן פלס, מירב פלדמן, מירי מסיקה ודודו אהרון. יחד עם שותפתו לעסק, הסטייליסטית לימקה, הוא חתום על אינספור הפקות אופנה, תכניות טלוויזיה, הצגות תיאטרון, שערי עיתונים. מבוקר עד ערב הוא מתרוצץ בין חנויות בגדים ובאתרי צילום בארץ ובחו"ל; בלילה הוא חוזר לדירה היפה שלו במרכז תל אביב, סיפור הצלחה מושלם של גבר צעיר שהגיע לפסגת התחום שלו בכוחות עצמו. אבל גליקסמן מרגיש שהוא חי בשקר. שהוא הסתיר מכולם, ובמידה מסוימת גם מעצמו, את השבר שקרה לו לפני 20 שנה.

הוא היה בן 16, נער שחולם להיות שחקן, כשבכיר בתעשיית האופנה אנס אותו. גליקסמן ניסה להשאיר מאחור את האירוע ששינה אותו, גרם לו לבטל את עצמו מול בני זוג והפך אותו לשומר סף עבור לקוחותיו הצעירים, העיקר שלא יקרה להם מה שקרה לו. אבל דברים כאלה אי אפשר להשאיר מאחור. 20 שנות הכחשה ושתיקה התפרצו לפני ארבעה חודשים בהתקף חרדה קשה והבנה שככה אי אפשר להמשיך. בוודאי בהינתן שהוא לא הקורבן היחיד. "הגבר הזה פגע באחרים, 18 גברים נוספים עד כמה שאני יודע מסיפורים שהגיעו אליי לאורך השנים, וזה למרות שמעולם לא דיברתי על מה שהוא עשה לי", הוא אומר. "לא ברור לי אם הוא אנס אותם או הטריד מינית, אבל שמעתי לא מעט דברים ואולי יום אחד הוא עוד ייחשף".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RENE GLIKSMAN (@renegliks) on

למה אתה לא מנצל את ההזדמנות הזו כדי לחשוף את שמו?
"כי אני לא רוצה שהוא יחזור לחיי. הוא מת בשבילי, אני לא רוצה שום דבר איתו". 

אתה חושש ממנו?
"אני לא רוצה שהוא יפנה אליי או יפעל נגדי. הוא איש חזק עם כסף והוא יכול להרשות לעצמו את עורכי הדין החזקים ביותר, למחוק אותי".

בעידן MeToo הייתה מעט מאוד חשיפה של אירועים שבהם גברים פגעו מינית בגברים אחרים, בוודאי בישראל. איך אתה חושב שהסיפור שלך יתקבל?
"רבים בקהילה הגאה יראו בי אדם פגום כי נאנסתי. אבל לא אכפת לי. אני הפסקתי להסתתר ולפחד, לחשוב מה יגידו ומה יחשבו. אני עושה את מה שנכון עבורי, כי אני רוצה לחיות".

צילום: עדי אורני

צילום: עדי אורני

הייתי ילד קירות, מגיע לבית ספר והולך צמוד לקיר

הוא נולד וגדל בירושלים, אבל הרגיש בה זר וחזר אליה רק חמש פעמים מאז שעזב. הרבה מזה נבע מהתגובות לזהותו המינית, גם אם במשפחה הגרעינית שלו היא מעולם לא הייתה אישיו ("כשהייתי בן 17, אחי הגדול אמר לי שאני צריך לקבל את עצמי ולהפסיק להסתתר. המשפחה שלי תמיד קיבלה אותי, זה אני שלקח לו זמן לקבל את עצמו"). אביו היה מנהל סניף בנק ואמו הקדישה את חייה לגידול הילדים – רנה בן הזקונים, אחיו ואחותו. כיום מגיעים ההורים מדי שבת לבקר אותו בתל אביב, העיר שבגיל 12 הכריז שיחיה בה.

ההורים נתנו לו את השם גיא, אבל בגיל 20 התגלה אצלו סרטן והוא אימץ את השם הפרטי של סבו, רנה. "זה מהמילה רנסנס, שהפירוש המילולי שלה הוא לידה מחדש", הוא מסביר. "גם אני רציתי להיוולד מחדש כשאבחנו אותי, לקום לתחייה". כיום הוא נקי מהמחלה ומרגיש שהניצחון על הסרטן הכין אותו במידה מסוימת להתמודדות הנוכחית. 

סטודיו מאקו

סטודיו מאקו

הוא סובל מהתקפי אפילפסיה מאז שהיה נער מתבגר, אבל הבגידות הארעיות של הגוף צרובות בו פחות מהבוגדנות של הסביבה."הזיכרון הראשון שלי מעצמי הוא מגיל חמש", הוא מספר, "זה היה פורים והגננת הוציאה ארגז עם כל מיני תחפושות. היינו צריכים לבחור פריט ולצאת לתהלוכה בשכונה, וכשהגיע תורי לא נשאר כלום חוץ מזוג נעלי עקב של זקנות, עם העקב העבה והנמוך. נעלתי אותן ושמעתי את הגננת אומרת לסייעת, 'זה היה כל כך ברור שהוא ייקח את העקבים'".

נשמע כמו זיכרון מאוד חי.
"אני זוכר את זה כאילו זה קרה לפני שעה".

אתה יכול להסביר למה?
"כי מצד אחד שפטו אותי לא נכון, הרי לקחתי את הנעליים מחוסר ברירה. אבל מה אם זה היה מבחירה? למה זה לא בסדר? כשאני מסתכל על זה כבוגר, זה כואב בעיקר כי אני רואה את הגישה הדפוקה של מערכת החינוך".

צילום: עדי אורני

צילום: עדי אורני

זה היה רק האירוע הראשון בשרשרת השפלות שספג כילד. "בגלל זה אני לא אוהב לבקר בירושלים, כי כל פינה שם מזכירה לי את המכות והקללות שחטפתי. קריאות כמו 'הומו', 'קוקסינל'. הבית שלנו היה מול בית הספר, מטר ממנו, אבל הייתי עושה סיבוב ונכנס מהכניסה האחורית כדי לא לעבור ליד החבורה על הברזלים. הייתי ילד קירות – מגיע לבית ספר והולך צמוד לקיר במסדרון, רק אל תראו אותי".

מהמציאות האלימה הוא ברח למשחק. התנדב להשתתף בכל מופע, הקדיש את כל כולו לשיעורי תיאטרון. כנער עבד בצוותי בידור בבתי מלון ונסע לאודישנים בתל אביב. "הייתי מוצא את עצמי בחדר עם עוד 100 ילדים שנראים כמוני, גורר את ההורים שלי שוב ושוב עד שבשלב מסוים הם כבר לא היו מתלווים אליי. בגיל 16 כבר הייתי נוסע לבד".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RENE GLIKSMAN (@renegliks) on

מגיל צעיר הייתה לו אמביציה ויכולת ליצור קשרים. כבר כתיכוניסט הוא ידע להתקמבן על הזמנות להשקות ולאירועים; גליקסמן היה מגיע עם חברים ממונעים או לבד באוטובוס, מקווה שמישהו יגלה אותו, שהמינגלינג יוביל לשיחה והשיחה להצעת עבודה. באחד מהאירועים האלה הוא פגש את ק', שכבר אז היה דמות מוכרת ודומיננטית בתעשיית האופנה הישראלית. "זו הייתה איזו השקה, לא זוכר של מה. ק' ניגש אליי והתחלנו לדבר. לא היה בזה שום דבר חריג, הגיל שלי לא היה אישיו באירועים האלה ואף אחד לא התעסק בזה. גם לא נראיתי בן 16. הייתי מלא בטחון עצמי, מדבר עם אנשים, מנסה לשווק את עצמי".

מה אתה זוכר מהשיחה?
"סיפרתי ל-ק' שאני רוצה להיות שחקן והוא הבטיח לסדר לי פגישה עם אדם בכיר בעולם המשחק. מאוד התלהבתי. חזרתי לירושלים בהרגשה שהנה, הדברים קורים". 

סטודיו מאקו

סטודיו מאקו

הרמתי את המכנסיים ואמרתי לו "תודה רבה"

זמן קצר לאחר ההיכרות הראשונית צלצל ק' לגליקסמן והזמין אותו לדירה שלו בתל אביב. הפגישה נקבעה לשעת ערב מאוחרת. "אמרתי לו שלא אוכל לחזור הביתה כי האוטובוסים יפסיקו לעבוד. הוא אמר לי שאין לי מה לדאוג והוא יארגן לי מונית, אבל כשסיפרתי על זה לאמא שלי היא מיד חשדה. היא שאלה את כל השאלות הנכונות – מה פתאום מונית, למה בשעה כזאת. אבל לא הקשבתי לה ונסעתי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RENE GLIKSMAN (@renegliks) on

כשהגיע לבניין של ק', גליקסמן התעכב בחדר המדרגות. הוא רצה להסדיר נשימה, להיות רגוע, להיות קול. "אבל מהר מאוד הבנתי שלא תהיה שום פגישה", הוא אומר. "כשנכנסתי לדירה של ק' הוא בדיוק דיבר בטלפון ואמר לי שהוא על הקו עם מי שבאתי לפגוש, ושההוא נורא מצטער אבל לא יכול להגיע בסופו של דבר. היום אני מבין שכנראה לא הייתה אמורה להתקיים בכלל פגישה, שאף אחד לא דיבר עם אף אחד. הוא עשה אחלה מהלך".

זאת תובנה שלך כבגיר, אבל מה הרגשת באותו רגע?
"התאכזבתי מאוד. זה גיל שהכל נורא קיצוני, וכשהוא אמר שהאיש לא יגיע, היה נדמה לי שזהו, החלום נמוג".

והסיוט החל. בתוך זמן קצר מצא את עצמו גליקסמן בחדר השינה של ק', עדיין לא מעלה בדעתו מהן הכוונות האמיתיות של האיש. "דיברנו על בגדים והוא רצה להראות לי איזה ז'קט, אז הוא לקח אותי לארון הבגדים שלו שהיה בחדר השינה". 

צילום: עדי אורני

צילום: עדי אורני

מתי זה נעשה אלים?
"הוא דחף אותי אל המיטה, אבל לא בכוח, יותר דחיפונת קלה. משם הכל קרה מאוד מהר, מצאתי את עצמי שוכב על הבטן עם הבגדים עליי. הוא רק הוריד לי את המכנסיים וחדר אליי. זה כאב לי כל כך, ניסיתי לכווץ כדי להתנגד ואפילו לא הבנתי שזה מה שאני עושה".

גליקסמן משתתק לרגע, אוסף את עצמו וממשיך. "אני מספר לך את זה עכשיו ורואה את החדר שלו מולי, את הבלגן. אני עדיין מריח את הריח שהיה לו בבית".

ניסית לדבר איתו?
"כל הזמן הזה אמרתי לו, 'אני חייב ללכת, ההורים דואגים לי', והוא אמר 'עוד רגע, עוד שנייה ואני מזמין לך מונית'. ממש שמעתי את הקול של אמא שלי שואל את כל השאלות שלא רציתי להקשיב להן כי הרצון הזה לפרוץ עיוור אותי. כעסתי על עצמי, אבל מצד שני הייתי בן 16 והוא שכב מעל הגוף שלי שתמיד היה קטן וסגר לי את הרגליים ולא יכולתי להשתחרר ממנו עד שבאיזשהו שלב ויתרתי ורק רציתי שזה ייגמר".

סטודיו מאקו

סטודיו מאקו

איכשהו הוא הצליח להשתחרר בסופו של דבר. "אני באמת חייב ללכת", אמר לגבר שאנס אותו ועזב במהירות. "הרמתי את המכנסיים ואמרתי לו 'תודה רבה'. רציתי ליצור רושם שהכל בסדר ואני רק צריך ללכת. התלבשתי מהר והוא התקשר להזמין מונית. ככה נסעתי בחזרה לירושלים".

אז מצאת את עצמך מודה לאיש שתקף אותך, מחכה שהוא יסדר לך הסעה.
"את זוכרת שנחשפו הסיפורים על אייל גולן? אז אחת הנערות אמרה שהיא נשארה עם החברים שלו כי לא היה לה איך לחזור הביתה. חבר שלא מכיר את הסיפור שלי אמר לי, 'איזה מין תירוץ זה 'לא היה לי איך לחזור הביתה?', ואני רציתי להגיד לו שכן, בוודאי שזה ככה. כשאתה ילד בן 16 בעיר זרה, אתה לא תתקשר להורים שלך להגיד שנאנסת. רק תחכה שזה ייגמר כדי שתוכל ללכת". 

הרגשתי שהנה המוות מגיע

מאז שהחל לעבוד כסטייליסט, גליקסמן נתקל לא פעם באיש שההבטחה להיפגש איתו הביאה אותו מלכתחילה לדירה של ק'. הוא מעולם לא אמר לו דבר, שומר גם מולו על שתיקה של 20 שנה. יש אנשים שחווים התעוררות ברגע. אצל גליקסמן התגבשה ההחלטה לחשוף את האונס – תחילה בפני משפחתו וכעת בפומבי – לאט ובהדרגה. נקודת מפנה אחת באה לפני כשמונה חודשים; זה היה בחמש בבוקר, בתחילתה של עבודה על הפקה. הוא ניצל כמה דקות הפסקה ויצא החוצה לרחוב עם קפה וסיגריה, עמד לחצות את הכביש כשמכונית התקרבה אליו במהירות גבוהה. "התחלתי לחצות וצץ בי קול שאמר 'עצור, מה אתה עושה?'. אבל אז הופיע קול שלא היה שם קודם ואמר, 'לך'".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RENE GLIKSMAN (@renegliks) on

זה קרה לך בעבר? ניסיונות אובדניים, מחשבות אובדניות?
"לא, לרגע לא חשבתי שאני רוצה את זה, אבל הקול הזה נתן לי כאפה. התיישבתי על הספסל ואמרתי לעצמי 'אוקיי, אתה קם עכשיו לעבודה ואחר כך אתה מתחיל לטפל בעצמך'".

שותפתו נתנה לו מספר טלפון של מטפלת, אבל גליקסמן לא עשה איתו כלום. ערב אחד, ארבעה חודשים לאחר איתות האזהרה ההוא בכביש, הוא שכב על הספה בסלון וחשב על יום הולדתו המתקרב. "השעה הייתה שמונה בערב כשפתאום הרגשתי שחם לי נורא, שאני מזיע זיעה קרה ולא מצליח לנשום. הרגשתי שהנה המוות מגיע. קמתי למטבח, פתחתי ברז מים ושמתי את הראש מתחת. אחר כך תפסתי את הנייד וצלצלתי ללימקה, אבל לא הצלחתי להוציא מילה. היא עודדה אותי להקשיב לנשימה שלי ואני התחלתי לבכות. הרגשתי שאין לי אדמה מתחת לרגליים ונאחזתי בשיש כדי לא ליפול. היא הגיעה אליי, הושיבה אותי וצלצלה לאותה מטפלת שאני לא העזתי לצלצל אליה. היא ממש דחפה לי את הטלפון ליד ומאז אני בטיפול. לימקה הצילה את חיי".

לפני שלושה חודשים התיישב לכתוב על מה שעבר עליו בגיל 16. הוא חשב לפרסם את הדברים כפוסט בפייסבוק ושלח את הטקסט לחבר, שישמש עין נוספת. החבר התקשר נסער ולאחר השיחה איתו החליט גליקסמן לא לעלות את הפוסט. אבל מאז הוא רץ לשירותים מדי בוקר ומקיא. בחודשיים רזה 15 קילו. "אני חייב להוציא את זה החוצה", הוא אומר. 

צילום: עדי אורני

צילום: עדי אורני

אתה יכול להבין למה אחרי כל כך הרבה שנות שתיקה יש בך פתאום כזאת תחושת דחיפות?
"אני מנהל עם לימקה בית ספר לסטיילינג וחלק מהתלמידות באות עם סיפורים מאוד קשים, משתפות אותי בדברים איומים שקרו להן. אני מרגיש שאני מרמה אותן כל עוד אני עצמי לא מספר את מה שקרה לי ומפסיק לפחד". 

הייתי בודק מי הבחורים שכתבו לאגם או לנועה

קורבנות אונס מתקשים לפעמים לנהל מערכות יחסים תקינות. לך היו בני זוג טובים, תומכים?
"היו לי שלוש מערכות יחסים רציניות, אבל בכולן ביטלתי את עצמי. הייתי צריך להיות עם מסכה בבית, להיות החזק והתומך. ויתרתי על הרצונות שלי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RENE GLIKSMAN (@renegliks) on

למה?
"מה שקרה לי הפך אותי לאדם מְרַצֶּה, כזה שלא מעריך את עצמו. אני אספר לך משהו: לפני שלושה שבועות הייתי בסיטואציה אינטימית עם מישהו והוא נגע בי באופן שמיד החזיר אותי למיטה של ק'. נרתעתי ממנו, הוא התנצל והיה קשוב ואני יכולתי להביע את עצמי ולהיות אני. זאת הייתה הפעם הראשונה בחיי שחוויתי אינטימיות כפי שהיא צריכה להיות". 

לבני הזוג האחרים לא סיפרת כלום?
"לאחד מהם ניסיתי, אמרתי לו 'נאנסתי' והוא התעלם. כשניסיתי שוב הוא לא ממש רצה לדבר על זה". 

סטודיו מאקו

סטודיו מאקו

היום אתה חלק מהתעשייה שבתוכה נפגעת. איך זה מתבטא בהתנהלות המקצועית שלך?
"אני מסתכל על עצמי עם לקוחות ורואה כמה זה השפיע עליי. נגיד, הייתי מגיע לכל ההופעות של הראל סקעת, אגם בוחבוט ונועה קירל למרות שלא שילמו לי על זה. אם הייתי רואה את אחת מהן אונליין מאוחר בלילה, הייתי כותב לה 'למה את ערה? לכי לישון'. בהופעות הייתי שומר על הדלתות מהמעריצות, בודק מי הבחורים שכתבו לאגם או לנועה, מזהיר אותן מפני מי שנראה לי חשוד. אני מבין היום שהדבר שקרה לי הוליד אצלי יצר לגונן. בגלל מה שעברתי יש לי עין חדה, אני רואה כל מה שקורה סביבם, מי מתקרב אליהם. קרה גם שבדיוק מהסיבות האלה התנגדתי ללבוש חושפני מדי בגיל צעיר מדי. היו לי על זה אינספור ריבים עם אגם ונועה, כי הייתי איתן כשהן היו בנות 14 ו-16. אני חושב שיש זמן לכל דבר".  

אתה חושף היום דברים קשים מאוד. כמה מהם כבר ידועים למשפחה שלך?
"לפני חודשיים ישבתי איתם לשיחה. אמא שאלה אותי איך הולך הטיפול ואמרתי לה שזה תהליך ואי אפשר בזמן קצר לכסות את המכות, את הסרטן ואת האונס. את המילה אונס פלטתי בלי שום הקדמה וזאת הייתה הפעם הראשונה שאמרתי להם. שניהם צנחו בכיסאות, אני לא אשכח את העיניים של אמא שלי. לא יודע למה זה יצא ככה, אבל יותר מזה לא סיפרתי להם. לפני פרסום הכתבה אשב ואספר. הטעות שלי הייתה שלא שיתפתי אותם בכלום כי לא רציתי שיפגעו. עכשיו, כשהתחלתי לדבר איתם על הכל, הם הפכו לאנשים הכי קרובים לי".

צילום: עדי אורני

צילום: עדי אורני

צילום: עדי אורני | סטיילינג: לימקה ורנה ל – HOUSE OF STYLE | איפור: מורן מילקי סטוויצקי ל"ארטבוק" | שיער: וובה אורמן לברברשופ cut&shave | ע' סטיילינג: מעיין תורג'מן | בגדים (לפי לוקים): לוק 1: מכנסיים: NAMES, דיזינגוף 113, חולצה: ALEXANDER MCQUEEN ל- FACTORY 54 | לוק 2: חולצת פסים ומכנסיים לבנים: H&M, חרב סייף: שירה זלוף | לוק 3: חולצה: AMIRI ל-FACTORY 54, נעליים: REEBOK

השאירו תגובה

 

  • רנה, שולחת לך חיבוק וכוחות – מאחות במועדון…
    השיתוף שלך חשוב ומשמעותי כל כך!

    ולכל הנשמות הטובות שמפצירות ברנה לחשוף את שם האנס "כי זו אחריותו של רנה למנוע את האונס הבא" – לא זו לא. לרנה יש אחריות כלפי עצמו בלבד. לחשוף את שם האנס שלו – ובמיוחד כשמדובר בדמות חזקה בתעשייה, עם כסף וסוללת עורכי דין – זו החלטה על סף הבלתי אפשרית, ואחן לאף אחד ואחת מכם זכות להחליט אותה בשביל רנה. יש לי חברות שנחשפו בפרשת קסטיאל, וזו הייתה כנרטה ההחלטה הכי קשה וכואבת שקיבלו בחייהן. לקרוא מאות טוקבקים מגעילים על חיי המין שלך – שורד/ת האונס – או על המראה שלך או על "למה התלוננת רק עכשיו" או " בלי הרשעה אני לא מאמין לה" – זה שובר, זה איום.
    האדם היחיד שאחראי על הקורבנות שלו – בעבר או העתידיים – הוא ק', האנס.

    מאת: שרון |‏ 22 בספטמבר 2019 | 08:59
  • אתה בחור חזק, מצליח ואם תחשוף את שמו כולם יעמדו מאחורייך, אל תפחד. שיהיה לך רק טוב נשמה טובה!

    מאת: כרמל |‏ 21 בספטמבר 2019 | 23:47
  • נותר רק לומר שניהיה אמורים לשכוח את הרע לנסות להדחיקו,להשכיחו,לדבר עליו ולהרפות ,להתחשל ,להאבק,להלחם כדי למחות את הזכרון הרע שפגעו בנו בנפש שלנו ,הכאב הגופני עבר,הצלקת והנפש היא זאת שמדממת בפנים לה,ציפור הנפש מתרוצצת לה בלי מנוח…כמה רוע יש לאנשים,יצר האדם רע מנעוריו.

    מאת: אלין |‏ 21 בספטמבר 2019 | 22:02
  • רנה מקסים ויקר לי
    אני מכירה אותך כגיא, גיא האוהב והאהוב, בעל לב גדול ונתינה, שמח ומשמח.
    אני מחבקת אותך, חזק.
    קראתי והלב התכווץ….
    אל תצנח, תצמח. הרם ראשך כפי שאתה יודע היטב לעשות ועשה ככל שביכולתך בכדי לחיות מתוך שמחה. החיים מזמנים לנו אתגרים כלל לא פשוטים… אבל אפשר להתגבר על הכל, טוב נו… כמעט על הכל.
    אמנם חלפו שנים רבות מאז שנפגשנו…
    אבל עדיין כאן בשבילך.
    לדברים יש נטייה להסתדר.
    לא לאבד אמונה ותקווה.
    ❤️ נועה

    מאת: נועה שמעוני גז |‏ 21 בספטמבר 2019 | 21:12
  • אתה מדהים , כל כך לא מובן מאליו השיתוף שלך, וזה עוזר להרבה אנשים. אתה מקסים!
    לגבי האנס המתועב, במיוחד אם הוא דמות מוכרת – ובמיוחד אם פגע בעוד 18 גברים אחריך, חייב לעצור אותו! אחרת רק ימשיכו להיפגע עוד ועוד אנשים וחבל. תתאגדו כולכם ותעמדו מולו ככוח אחד, הוא לא יוכל לשבור אתכם.
    המון בהצלחה נשמה! אתה מקסים :)

    מאת: נועה |‏ 21 בספטמבר 2019 | 19:34
  • אתה מדהים ומרגש עם לב ענק. כגיי שחווה דברים כאלו ואף ניצול של טוב לב אומר לך אתה חייב לנקות את זה מעצמך. זה סוג של סטרס שמאכל את הנשמה לאט ובשקט דווקא שהיא זקוקה לרגיעה מהסטרס של היום יום. כיום בהגיעי ל 60 אצלי שעתיים שינה רצופה בלילה זה כמעט נס ובסוף המערכת האוטואימונית נפגעת ומתחילות מחלות מאוד לא רגילות, שלא הורגות אותך אבל הופכות את החיים ללא מאושרים בלשון המעטה. רנה אתה שווה את עצמך ועוצמתך ויותר. נקה את נשמתך ואל תפחד לפתוח ליבך ולתת לאהבה למלא אותך, אתה ראוי לה והלוואי והייתי מכיר אותך.

    מאת: איש תם וישר ויושב אוהלים |‏ 21 בספטמבר 2019 | 18:40
  • נורא. כתבה קשה. מאחלת לך בריאות והצלחה. בבקשה תדווח על שם האדם באתר בו מדווחים על אנסים באנונימיות. האיש הזה הוא פושע ובוודאי פגע בגברים נוספים ויש לשער שגם בנשים. בבקשה תדווח. שיוכל להצליב מידע והאיש ישלם על פשעו. באופן אישי- אם הוא יתבע אותך- נעזור במימון המונים.

    מאת: רתם |‏ 21 בספטמבר 2019 | 13:14
  • רנה.

    במקרה יצא שאני מתעסקת הרבה עם פגיעות מיניות. אנשים לא יודעים אבל היום בני נוער נפגעים יותר (!!) מבנות נוער. הבושה והאשמה מונעים מהם טיפול והם מוצאים כל מיני דרכי התמודדות קשות יותר ופחות.
    אתה סיפור הצלחה.

    קראתי את הכתבה, איש יקר שאתה, מעניין איך אותן שנים בתיכון זכורות אחרת לכל אחד.
    בשבילי כבר אז היית ילד יפה, אמיץ, מצחיק ומוכשר. זכורה לי מסיבה שהגעת אליה עם חצאית ארוכה שתפרת ואני נדהמתי מהסטייל והתעוזה.
    זכורים לי טיולים עם הבנות ברמת שרת כשהצחקת אותנו עד דמעות וכמה סמלי זכור לי שחיקינו ושרנו יחד את השרוף "שקר החן והבל היופי".

    תמשיך להיות.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 21 בספטמבר 2019 | 12:16
  • אתה מדהים! קראתי ודמעתי.
    ואני מקווה שהנבלה ייחשף בסוף.
    שתצליח בעל אשר תפנה!!

    מאת: לי |‏ 21 בספטמבר 2019 | 08:26
  • אני עברתי בעברי מספר פעמים אונס ואני אומר לך שעד שלא תספר את הסיפור האמיתי כולל שם האנס עד אז לא תתרפא .
    בנוסף אני לא מבין כיצד אתה ישן טוב בלילה כאשר אתה מיודע לכך שישנו סיכוי שהוא ממשיך לאנוס או לכפות עת עצמו על גברים/נערים נוספים .

    מאת: צחי |‏ 21 בספטמבר 2019 | 04:45
  • אתה איש יקר. כל הכבוד על זה שסיפרת ושיתפת והלוואי שתצליח למצוא בך כוחות להתלונן עליו ולסגור מעגל לעצמך וגם למנוע פגיעה באחרים.

    מאת: אתי |‏ 21 בספטמבר 2019 | 02:18
  • הלוואי שתמצא בך את הכוחות לעמוד מולו ולפרסם את שמו. הוא לא יעיז לתבוע, בייחוד לא אם יש עוד נפגעים .. הוא לא ירצה שיתעוררו עוד תלונות לגביו. אל תוותר, לא מגיע לו לחיות בלי להיענש על זה ולך לא מגיע לחיות עם ההרגשה הקשה הזאת שבזמן שאתה סובל, הוא ממשיך ועולם כמנהגו נוהג. בהצלחה לך! אתה גיבור.

    מאת: שקד |‏ 21 בספטמבר 2019 | 01:54
  • מאחלת שיגיע היום והאדם יחשף
    לא מגיע לאנשי חושך להיות רגע באור
    מאחלת לך הצלחה בטיפול ובריאות הנפש לא היה קל לקרוא
    שולחת לך חיבוק ענקי

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 21 בספטמבר 2019 | 00:59
  • אתה גבר מוצלח ומוכשר. עברת ארוע קשה. נשארת טוב ושפוי. ניצחת.

    מאת: רונה |‏ 20 בספטמבר 2019 | 23:56
  • שלום רב רנה המדהים. אני אמא לשלושה, בת 46, אף פעם לא יוצא לי להגיב….אבל הפעם לא יכולתי שלא:
    אני רוצה לחזק את ידיך, ולומר לך כל הכבוד! מעריצה אותך גם על הדרך שאתה עובר: הן בטיפול בעצמך (והמודעות שאתה מעלה לטיפול בכלל ולחרדות בפרט…ועוד דברים) והן בבחירות המדהימות שלך לתת לעולם רק דברים טובים כגון סיוע ושמירה ותמיכה בצעירות/ים מכלל "טורפים" בדרך…ושלא לדבר על היצירתיות והמקצועיות שלך.
    תמשיך לטפל בעצמך, זכינו! תמשיך להסתכל על החיובי כי יש הרבה כזה בעולם. מבינה את הרצון להשאיר את הרוע מאחור, אבל נראה לי שבאמת הוא זה שצריך מעבר ללהרכין את הראש (במובן הפיזי וגם המטאפורי), פשוט לבוא על עונשו!!!
    זהו, המון אור ואושר ושאפו גם למשפחתך המדהימה!

    מאת: אמא |‏ 20 בספטמבר 2019 | 21:17
  • כואב מאוד לשמוע דבר שכזה. אתה בחור איכותי ומצליח כל הכבוד על הגבורה. אתה נראה אדם טוב והגון מאחלת לך חיים טובים ומאושרים. יימח שמו של האנס. אל דאגה אני מאמינה שהכדור הוא עגול. מגיע לך את הטוב ביותר שמציע העולם. הרם ראשך והמשך בעשייתך החשובה והאיכותית בגאווה גדולה.

    מאת: מיקי |‏ 20 בספטמבר 2019 | 21:01
  • איזה סיפור איום ונורא. אתה חזק ואמיץ וניצחת אותו! גם את הסרטן-המחלה וגם את האנס הסרטני הרשע הזה!

    מאת: עינת |‏ 20 בספטמבר 2019 | 19:44
  • רנה, אתה אומר: "אני רוצה לחיות" "אני לא רוצה שהוא יחזור לחיי. הוא מת בשבילי, אני לא רוצה שום דבר איתו"
    אתה מבין רנה שאם הוא היה "מת בשבילך" , לא היית מפחד שהוא יחזור לחייך. מה שבעצם אומר שאתה הוא זה שמהלך "מת" בגוף חי.
    כדי להרגיש באמת חי, אתה צריך לפרק את כל האנרגיה הרעה שהאיש הזה הטמיע בכל תא ותא בגופך. זה מה שיצר את מחלת הסרטן בגופך, זה מה שגורם לך להקיא ולהרגיש שאתה הולך למות.
    תסתכל לפחד בעיניים ותיראה שהפחד הזה לא באמת אמיתי. הפחד הזה קורא לך לטפל בבעיה.
    תגיד לעצמך… מה שיהיה, יהיה… אני הולך לחשוף את האיש שהרס את חיי. כי ממילא אלה לא חיים.
    ורק אחרי שתחשוף אותו ועוד אחרים שיחשפו אותו בעקבותיך… ופתאום תראה שאתה לא שקוף, לא לבד ויש עדים שיודעים מה הוא עשה לך ופתאום אתה ניראה… וכבר לא לבד. רק אז… האנרגייה הזו תתחיל להתפוגג ולעזוב את גופך. כי אחרת.. מבלי שתשים לב, אתה יכול לפתח עוד מחלה ועוד…

    מאת: ליה |‏ 20 בספטמבר 2019 | 19:07
  • תאמר את שמו ועל המדינה תתמוך בך, הוא יירד מנכסיו, יעבור אונס תקשורתי, וישב בכלא!

    מאת: לוריין שבלייה |‏ 20 בספטמבר 2019 | 18:03
  • תאמר את שמו וכל המדינה תתמוך בך עד שיירד מנכסיו וישב בכלא!!!
    זו תהיה נקמה מתוקה, הוא יעבור אונס תקשורתי.

    מאת: לוריין שבלייה |‏ 20 בספטמבר 2019 | 18:02
  • אתה גיבור על כך שחשפת את הסיפור

    מאת: ראשלצ |‏ 20 בספטמבר 2019 | 17:23
  • עצוב וכואב אבל אתה גיבור.אין פלא שחווית התקף חרדה לאחר שהדחקת כל מה שעברת…אתה חייב להתלונן נגד האנס .שהוא ייתאבד.לא אתה.רק כשהוא יקבל את עונשו אתה תירפא

    מאת: נעמי |‏ 20 בספטמבר 2019 | 17:18
  • אני מאחל לך רק טוב שתמיד תהיה באור שתצליח ושתמיד אבל תמיד יהיה לך הזכות לעזור ולהתחזק……. אתה תותח

    מאת: דוד |‏ 20 בספטמבר 2019 | 16:04
  • רנה אני מכירה את האדם שאנס אותך הוא סיפר לי על המקרה הוא אכול רגשי אשמה מאחלת לך שתתעמת איתו ביום מן הימים

    מאת: עמית |‏ 20 בספטמבר 2019 | 14:17
  • אתה לא אשם!!!
    שתחלים במהרה.
    ותתעקש ללמד את.העולם שלא שולחים ילדים לבד!!!!

    מאת: אתי |‏ 20 בספטמבר 2019 | 14:07
  • אתה חייב לחשוף את מי שאנס אותך. השתיקה שלכם מאפשרת לו להמשיך לאנוס. יש לך אחריות כלפי אחרים.. לגבי מישפט זה כבר עניין אחר. לפתוח את בתיבת פנדורה הזאת אתה חייב.. מאחלת לך בריאות הנפש והגוף.

    מאת: קרן |‏ 20 בספטמבר 2019 | 13:54
  • חלאת המין האנושי
    לסרס ולכלא רגיל שם הוא יבין מזה להיות בצד השני כי עונש מוות זה יותר מדי טוב בשבילו
    בתור הורה לילדים מלבד הגיהנום שעברת ליבי גם הוריך.
    למה בני אדם כלכך רעים?

    מאת: יורם |‏ 20 בספטמבר 2019 | 13:34
  • לא מכירה אותך. ומעולם גם לא שמעתי עלייך אבל בא לי לתת לך חיבוק על האומץ להיחשף ולחשוף ככה את הכאב.
    זה לא קל ופשוט.
    מאחלת שתיראה מעט נחמה בחיים.

    מאת: פלפלת |‏ 20 בספטמבר 2019 | 12:58
  • אתה מקסים מבפנים ומבחוץ

    מאת: עמית |‏ 20 בספטמבר 2019 | 11:55
  • וואאווו
    פשוט בא לי לחבק אותך ולהגיד לך שהכל יהייה בסדר. כל כך עצוב לי לשמוע.
    נשמע שעברת, ועדיין עובר חוויה מהגיהנום.רצית כל כך להגן על אחרים ולהיות בסדר, שזה בא על חשבונך. החוויה מהילדות, מלהצמד לקיר, ליוותה אותך גם באותו רגע איום ובלתי נשכח. אני מבינה את זה מאוד. מאחלת לך שתצא מחוזק יותר הודות לטיפול. כל כך חשוב!
    הלוואי ותמיד תקיף את עצמך באנשים שידאגו לך ויהיו אתך ברגעים טובים וגם בפחות טובים.

    מאחלת לך את כל הטוב שבעולם. ילד מקסים

    מאת: יפית |‏ 20 בספטמבר 2019 | 11:28
  • אתה אמיץ וחזק
    שולחת לך חיבוק
    על תוותר לאיש החזק בתעשיה אז מה עם יש לו סוללת עורכי דין וכסף כך לא מתנהגים .בטח לנצל נערים תמימים ולבטיח להם עולם ופרסום .שקרן חרה !!!
    תמצא את הנערים ויחד תהיו חזקים להתלונן המשטרה והבלשים יראו שיש עוד תהיו כוח יחד.
    בהצלחה מכל ♡ .עדי

    מאת: עדי |‏ 20 בספטמבר 2019 | 09:35
  • יוצא לי הלב אלייך….. כל הכבוד על החוזק הפנימי זה לא מובן מאליו…. תצליח!!! אנשים כמוך הם השראה!

    מאת: ? |‏ 20 בספטמבר 2019 | 09:24
  • Sounds like a gentle and kind soul. Keep on holding to life. The future is bright for you – never give up.

    מאת: Nurita |‏ 20 בספטמבר 2019 | 09:11
  • יושבת וקוראת את הכתובים , הלב נישרף מבפנים איזה רוע יש באנשים , איך אפשר לעשות דבר כזה לבחור מיתגבר ,
    שאלוהים ישלם לו על כל מעשיו, ואתה בעיניי גיבור,
    גדלת עם כל הקושי הגדול שעברת בחייך,
    לעולם אל תפחד ללכת עם האמת שלך שיהיו לנבל הזה שפגע בך ערמות של כסף , אני הייתי שמה את הקלפים על השולחן רק על מנת שיראו ויראו!!!
    ולך גיבור יקר , רק הצלחות בחיים שהנפש שלך תחזור להיות זכה כמו של ילד קטן,
    שתדע רק ימים יפים וטובים בבריאות מלאה לגוף ולנפש שלך!!!
    שנה חדשה הכי טובה לך!!!

    מאת: מירי |‏ 20 בספטמבר 2019 | 09:06
  • כמה כח ותעצומות נפש באיש אחד. מדהים! מאחלת לך כח נוסף שיאפשר לך להשיג צדק משפטי ומוסרי נגד החלאה שפגע בך ובאחרים. אני בטוחה שבסוף המהלך, תרגיש הקלה גדולה ותוכל להמשיך ליצור, להתקדם, לחיות, לאהוב. מגיע לך לחיות באהבה. אתה ראוי לאהבה.

    מאת: דנה |‏ 20 בספטמבר 2019 | 08:48
  • מעריצה את האומץ שלך, עשית צעד אמיץ מאוד שיועיל לך ולכל בני האדם בעולם. לצערנו מקרים כאלו קורים המון ואין לאנשים כוח כמו שלך להחשף.
    מאחלת לך שתצליח לשוחח עם הנפגעים האחרים וכולכם ביחד תחשפו את שמו, זה יצמיח את כולכם ותראו שהשד של החשיפה לא נורא כל כך לכם. אני מאמינה שהוא עדיין ממשיך לפגוע בנערים תמימים וחשיפת שמו חשובה להגנת הילדים וההורים התמימים. מאחלת לך להמשיך במסלול האומץ שירפא אותך. כל הכבוד!!!

    מאת: הילה |‏ 20 בספטמבר 2019 | 07:46
  • חבל שאתה לא אומר את שמו אתה יכול לקחת ממנו את הכוח שיש לו ברגע שתחשוף מי הוא,מי יודע לעוד כמה בחורים הוא הרס את החיים,הוא לא יכול לפגוע בך לעולם כולם יודעים מי אתה ומה אתה,מקווה שתחשוב שוב כדי להגן על נערים צעירים שהוא יכול לפגוע.

    מאת: רחל |‏ 20 בספטמבר 2019 | 06:50
  • אתה לא פגום בגלל שנאנסת. זה בדיוק מה שהתוקף רוצה שהקורבן ירגיש, לכן כל השתיקה והמבוכה סביב הנושא.
    זה לא רק הבעיה שלך, זה הבעיה של כולנו, לכן לנסות להתמודד עם זה לבד ובחושך זה יעשה את הכאב ליותר עמוק.
    תודה שאתה משתף את מה שקרה לך. זה עוזר לקורבנות נוספים.
    אל תתן לו פרס, תפרסם את שמו

    מאת: אלכס |‏ 20 בספטמבר 2019 | 05:02
  • אם הוא היה מקשיב לאמא שלו כל זה לא היה קורה.

    מאת: תפנימו |‏ 20 בספטמבר 2019 | 02:21
  • חייבים לחשוף אנסים חייבים רק כך נוכל לחשוף אותם לעיני קול ולהגן על אנשים נוספים מפניהם.
    יש להוקיע אותם מהחברה בה אנו חיים, הם וכולם צריכים לדעת שהתנהגות כזו לא מקובלת בחברה ועליהם לרצות עונש על מעשיהם, אסור שהם יחיו את חייהם בחושך יש לחשוף אותם ולהוקיע אותם.

    מקווה שיום יבוא ואותם אנסים יחשפו

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 20 בספטמבר 2019 | 02:07
  • כל הכבוד על האומץ להחשף ולדבר על מה שקרה לך … בעיני החשיפה והדיבור על מה שקרה הם חלק מתהליך הריפוי. אני מאחלת לך רק אושר ובריאות בחיים.
    אני לגמרי מבינה אותך אבל יחד עם זאת באופן אישי חבל לי שאנשים לא חושפים את מי שתקף אותם כדי שכולם ידעו ויתרחקו מהאנס המתועב הזה, להזהיר אנשים שעלולים להיפגע ממנו.

    מאת: אורית |‏ 20 בספטמבר 2019 | 02:03
  • הלוואי והיית מסוגל לומר את שמו של האיש הזה ולהתלונן עליו, ולו רק כדי שלא יפגעו ילדים נוספים על ידי האיש הזה. אין לך ממה לפחד, כיום אתה אדם מבוגר וחזק והוא לא יוכל לפגוע בך.
    אבל גם אם אין בך את הכוחות הללו, אל תשכח שבחיים האלה הכל חוזר, ועל הרע שהוא גרם לך בורא עולם ישיב לו כגמולו. תהיה חזק, יישר כוח לך על הגבר שהפכת להיות – מדהים ועוצמתי. לא מובן מאליו בכלל שתקום כך.ותצליח, זה פשוט מהמם. אאחל לך בריאות הגוף והנפש, והמון הצלחה בכל מה שתעשה.

    מאת: נוי |‏ 20 בספטמבר 2019 | 01:40
  • האדם הכי חזק שקראתי עליו לאחרונה. כל כך הרבה שנים להחזיק דבר כזה. להתמודד עם זה לבד. ןעוד לעבור אח"כ סרטן. אני מאמין שהסרטן הגיע כי הטרגדיה הזו נשארה בבטן. עכשיו התנקית ואתה יכול להמשיך בחיים בריאים ומלאי עוצמה. חשפת לא רק את האונס בכתבה הזו. אלא את העולם שמלא פיתויים ואת הסוטים שקיימים בו, את הסביבה החברתית האלימה והסטגמתית ואת הההתעלמות של הבן זוג לשעבר. הרמת בפנינו את כל הגדלים האדומים. וצעירים נוספים שיקראו את הכתבה הזו, ידעו איך להישמר בזכותך!אתה אדם מרשים , חזק ומוכשר. דמות מעוררת השראה! למרות כל המכשולים שהחיים טמנו לך , ידעת להרים ולממש את עצמך. מאחל לך חיים טובים ומאושרים!

    מאת: אלכס |‏ 20 בספטמבר 2019 | 01:36
  • עצוב מאוד לשמוע דבר כזה… מאחלת לך המון בהצלחה נשמה יקרה. שיהיה לך רק טוב מעתה והלאה. תמשיך בעשייתך המדהימה, רק בריאות.

    מאת: מירי |‏ 20 בספטמבר 2019 | 01:35
  • סיפור לא פשוט!

    מאת: דן |‏ 20 בספטמבר 2019 | 00:52
  • אתה אדם נדיר, מהמם ומוכשר בטירוף!!! כל כלב, יגיע יומו ובינתיים תמשיך להוות השראה, סמל לעוצמה וכח לכל מי שמכיר אותך. אתה מנטור בנשמה, ומתוך הכאב שלך מצליח להעצים אחרים …. תודה לך על מי ומה שאתה!!!

    מאת: מירב |‏ 20 בספטמבר 2019 | 00:15
  • כל הכבוד על החשיפה. יש ככ הרבה מקרים כאלה…פשוט עצוב ומכעיס. תמשיך לטפל בעצמך ומקווה שתחיה חיים מלאים טובים ותמשיך להצליח. אני בטוחה שהאנס המנוול יקבל את עונשו בדרך זו או אחרת

    מאת: ציפי |‏ 19 בספטמבר 2019 | 23:23
  • לא יודע איך אתה שותק, אני מתפוצץ פה.

    מאת: דוד |‏ 19 בספטמבר 2019 | 22:50
  • מכיר אותו אישית. בחור מקסים. לא היה לי מושג שזה מה שעבר. מקווה שיתגבר על זה.♥

    מאת: אלעד |‏ 19 בספטמבר 2019 | 22:42
  • גיא המקסים, כואב הלב לשמוע איזה דברים קשים עברת בחיים, למדנו יחד בתיכון אבל אף פעם לא הינו חברים, אני יודעת בדיוק למי ומה אתה מתכוון שאמרת שלא רצית להתקל ביושבים על הברזלים,הם היו חברים שלי, אני מקווה שמעולם לא נתתי אני תחושה כזו לאף אחד, מאחלת לך שלווה ואהבה אדם יקר יש לך נשמה גדולה.

    מאת: נטלי |‏ 19 בספטמבר 2019 | 22:37
  • אתה פשוט השראה וכח!!! בטוחה שחשיפה כזו זה הדבר המפחיד ביותר שיש אבל הכתבה הזו תיתן כל כך הרבה אומץ והשראה לאחרים. פשוט כל הכבוד. והלוואי ותמצא את הדרך שלך להחלמה ולהשלמה עם העבר! רק טוב.

    מאת: א |‏ 19 בספטמבר 2019 | 22:22
  • סיפור ממש קשה. אני מקווה שתתלונן עליו כדי שאחרים לא יפגעו

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 19 בספטמבר 2019 | 22:14
  • אתה אלוף וחזק ומדהים ואני מאחלת לך שכל זה ישחרר אותך עכשיו ותתחזק אוהבת אותך

    מאת: אוה |‏ 19 בספטמבר 2019 | 22:03
  • עצוב נורא וקשה לקריאה. הפוגע יחיה עם התקיפות כל חייו ויקבל את עונשו אם לא בעולם הזה אז בעולם הבא. בבקשה תחשוף את שמו בפורום החסוי של הפוגעים. זו מצווה. הוא בטוח פגע באנשים נוספים. גברים ונשים.
    במידה ואי פעם יתבע אותך- אנא פרסם לינק לתרומה לעזור בהגנה שלך.
    רק בריאות ואהבה טובה

    מאת: רתם |‏ 19 בספטמבר 2019 | 21:14
  • אתה מדהים! חזק ומעורר השראה
    יש לך נפש אדירה

    הצלחת בכוחות עצמך
    אתה חזק!

    מאת: אורלי |‏ 19 בספטמבר 2019 | 21:12
  • חיבוק ענק!

    מאת: עדי |‏ 19 בספטמבר 2019 | 21:05
  • כל כך עצוב!
    אני בדרך כלל לא מגיבה אבל אולי כדאי לחסוף אותו בכדי להזהיר בחורים צעירים אחרים ..
    תהיה חזק !!!!!

    מאת: ליטת |‏ 19 בספטמבר 2019 | 20:54
  • אתה חייב לחשוף את שמו כדי שאחרים לא ייפגעו. אז מה אם יש לו כסף? מה הוא יכול לעשות ? לתבוע? הוא יודע שזה יעורר גל מתלוננים .. סביר להניח שאינך היחיד .

    מאת: עינתי |‏ 19 בספטמבר 2019 | 20:25
  • חייבים לפרסם את השם ושהאיש הפוגע ישלם

    מאת: טל |‏ 19 בספטמבר 2019 | 20:18
  • לא הייתי רוצה לאבד בחור מדהים כמוך מן העולם, נראה שאתה בכל זאת חזק ומתמודד ותמשיך כך, שהוא שהאנס ילך להתאבד לא אתה, בעולם הזה אף אחד לא נשאר חייב והוא יבוא על עונשו!!

    מאת: Ilana |‏ 19 בספטמבר 2019 | 20:02
  • קוראת את הסיפור שלך ובוכה. לא מגיע לאף אחד ואחת להפגע ככה. היית ילד תמים ומקסים . אל תאשים את עצמך. שמחה שאתה מטפל בעצמך ומוציא החוצה את הסיפור. שמחה לדעת שליד כוכבות צעירות עומד איש כמוך. מקווה שבסוף האיש הרע שפגע בך יואשם כי המון נפגעים בקשר השתיקה הזה. מאחלת לך שקט נפשי בריאות והמשך הצלחה! תודה על השיתוף ושולחת חיבוק בהסכמה.

    מאת: אני |‏ 19 בספטמבר 2019 | 19:49
  • אני קוראת והדמעות יורדות לבד.
    הלב כואב על כל מקרה כזה ויותר על התוצאות שזה משאיר אחריו.
    הלב שלי קצת שקט שאתה בטיפול.
    מי יתן ותצליח להניח את הארוע מאחריך ושתצמח מהטיפול.מתפללת עבורך רק לטוב ובהצלחה.

    מאת: מאת רונית |‏ 19 בספטמבר 2019 | 19:33
  • וואו… קשה לקרוא. קשה לקבל שהוא יצא מזה כאילו כלום ואתה נשארת מצולק. מאחלת לך חיים טובים , אושר , הצלחה ואהבה אמיתית ושולחת חיבוק .

    מאת: ורד |‏ 19 בספטמבר 2019 | 18:54
  • בתור בעלת תשובה 13 שנים היום חרדית. רציתי לאמר לך שאתה לא אשם בכלום !
    גאה בדרך שעשית ומה שעברת מחזקת אותך בתור מי שעברה לפני כשנתים על ידי מטפל לאחר פציעה והוא נתבע על כך ועשיתי דרך ברוך השם ודרך קשה

    מאת: היי |‏ 19 בספטמבר 2019 | 18:44
  • נשמע שהיית ילד מתוק שהעולם התאכזר אליו אבל בכל זאת גדלת היטב. ואתה עוד כאן. תהיה חזק. מקווה שהצדק ייעשה.

    מאת: ? |‏ 19 בספטמבר 2019 | 18:26
  • הנשמות הכי יפות תמיד נפגעות הכי הרבה. נשבר הלב מלקרוא. מאחל לך את כל הטוב שבעולם.

    מאת: רועי |‏ 19 בספטמבר 2019 | 18:06
  • מזעזע ומבחיל שהאיש הזה עדיין מסתובב חופשי. חזק ואמץ.

    מאת: נ |‏ 19 בספטמבר 2019 | 17:43
  • כ״כ קשה ועצוב , מאחלת לך לרפא את הנפש ולהיות במקום טוב מנטלית נפשית וזוגית. תודה על האומץ לשתף .

    מאת: דנה |‏ 19 בספטמבר 2019 | 17:38
  • תצליח!

    מאת: דן |‏ 19 בספטמבר 2019 | 16:57