למה? בלה חדיד חוזרת ל-2002 במכנסיים קשים מאוד

נכון, הרטרו לניינטיז הוא כנראה המגמה המשמעותית ביותר בעולם האופנה כרגע, אבל זה ממש לא אומר שאנחנו כבר מוכנים גם לנוסטלגיה האופנתית של תחילת שנות האלפיים - וגם בלה חדיד ומכנסי העור החומים שלה לא יצליחו לשנות את זה

מאת  | ‏ 11 ספטמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Roberto Cavalli Official (@roberto_cavalli) on

בימים האחרונים הדוגמניות נותנות הכל על מסלולי התצוגות של שבוע האופנה של ניו יורק, וכשיורד הערב אין ברירה אלא להוציא קצת קיטור ומרץ, ולצאת לבלות. אחת העסוקות ביותר ביניהן היא בלה חדיד, שעל אף שכל היום היא עסוקה בהחלפת בגדים, לא התעצלה והחליטה להראות לתפוח האדום את הבשורה האישית שלה לסתיו 2019 – בשורה שלקחה אותנו אל העבר, וספציפית לחלקים שהיינו רוצות לשכוח מתחילת שנות האלפיים.

בלה, קנדל וגם סטלה מקסוול היו אורחות הכבוד בפתיחת מסעדה חדשה 'אנתוני אין דה קיצ׳ן', ואחר כך חברו גם לג'יג'י ולסרינה ויליאמס באירוע גדול של יוטיוב. בלה בת ה-22 הוכיחה שהיא עוד אוחזת באקססורי הכי לוהט של הקיץ – שרירי בטן מפוסלים שיכולים להוציא למישהו עין, וכשהיא חמושה בפופיק חשוף דחקה את גופה האלוהי לחליפת שני חלקים עשויה עור חום, שכוללת מכנסיים אולטרה נמוכים, טופ הדוק ומגפי בוקרים. מישהו אמר בריטני ספירס?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LUXY FASHION ✨ (@luxyfashionista1) on

הלוק היה וינטג' אמיתי – היישר מקולקציית 2002 של רוברטו קוואלי – וגם האקססוריז לקחו את אווירת הקאנטרי לקצה, עם תיק קטן ומנומר שתלוי על הכתף, תכשיטים בולטים וקוקו גבוה. אפילו האיפור תאם תקופה המדוברת והמפוקפקת – בהיר, נוצץ, עם אייליינר בולט וסומק כתמתם. המראה הנועז גרם לקנדל ג'נר, שהיתה הדייט של בלה, להיראות כאילו היא הולכת לאירוע אחר לגמרי, ב"סתם" חצאית מיני לבנה, גם היא בגזרת וי חושפת פופיק, וגופיה אפורה קצרצרה. אז תגידו מה שתגידו על הלוק האקסצנטרי של בלה, אבל הוא מבהיר דבר אחד: הבוקרת הזאת שמה את דה וויקאנד רחוק מאחור, התנערה מהאבק, ולגמרי מוכנה לעלות שוב על הסוס.

השאירו תגובה