רגע לפני הסתיו, קייט מידלטון מביאה את האביב בשמלה מושלמת (ויקרה)

הפרויקט שבו מושקעת לאחרונה הדוכסית מקיימברידג' הולם את אופייה, את יופייה ואת מלתחתה: הוא מכונה "חוזרים אל הטבע" ומתרכז בגינות קהילתיות. אחת כזאת נפתחה היום, ודוכסית ריחפה בה בשמלה רומנטית מושלמת ועשתה לכמה ילדים ברי מזל את היום

מאת  | ‏ 10 ספטמבר 2019

קייט מידלטון חוזרת לטבע

קייט מידלטון חוזרת לטבע
(ׂצילום: Chris Jackson/Getty Images)

הדוכסית מקיימברידג׳ איפסנה את ילדיה במערכת החינוך, ועכשיו היא פנויה לחזור לפעילויות המלכותיות היקרות ללבה. אחד הפרוייקטים הכי משמעותיים שלקחה על עצמה קייט עד כה הוא פרוייקט 'בחזרה לטבע', הכולל גן מטופח שמציע פעילויות לילדים ובני משפחותיהם ואמור להעניק רוגע ואיכות חיים טובה לנכנסים אליו.

קייט כבר הציגה את הגן במספר וריאציות ולכמה סוגי קהלים, כאשר גם בני משפחתה ואפילו המלכה אליזבת' כבר ביקרו במיזם, אבל הדוכסית תמיד נראית הכי קורנת ומרוצה כשהיא מוקפת בילדים קטנים, וכך היה כשאירחה שוב קבוצת קטנטנים בגנה, העומד להפתח באופן רשמי במחוז סארי.

אביבה אהובתי (ׂצילום: Chris Jackson/Getty Images)

אביבה אהובתי (ׂצילום: Chris Jackson/Getty Images)

למרות שבבריטניה כבר נפתחה רשמית עונת הסתיו, עם השמיים המעוננים והרוחות הנושבות, אצל קייט בגינה, ממש כמו בסיפור על הענק בגנו, האביב נמשך לנצח. בעלת הבית התלבשה בהתאם – בשמלה פרחונית, רומנטית ונשית להפליא מבית אמיליה וויקסטד, עם כיסים קטנים שהפכו אותה למעט נוקשה ורשמית יותר, כפי שדורש האירוע. מותניה הזערוריים של הדוכסית והאם לשלושה היו מהודקים היטב בחגורה. מחיר היופי הזה בשבילכן: 7,150 שקלים.

עוד משהו שתרם לתחושה האביבית הוא השיזוף החדש של קייט, שהולך יופי עם הגוונים הבהירים בשיערה, ונעלי האספדריל הקלועות, גם הן בהירות וקלילות. קייט ישבה ליד אחד הילדים ששיחק בארגז החול, הדגימה כיצד משתמשים בבית העץ ובגזע החלול, ופיזרה חיוכים לכל כיוון. "חשוב נורא שהילדים יתחילו להבין מה זה טבע", אמרה. "ושיתחברו אליו, כך שיוכלו גם להגן עליו. עם אינסטגרם, הכל הפך למאוד ויזואלי, אבל נחמד גם לשבת ולהרגיש את הדברים". מקסימה שלנו.

חיוך שמביא את האביב (ׂצילום: Chris Jackson/Getty Images)

חיוך שמביא את האביב (ׂצילום: Chris Jackson/Getty Images)

כוכבת ילדים  (ׂצילום: Chris Jackson/Getty Images)

כוכבת ילדים (ׂצילום: Chris Jackson/Getty Images)

תזמיני אותנו לפיקניק?  (ׂצילום: Chris Jackson/Getty Images)

תזמיני אותנו לפיקניק? (ׂצילום: Chris Jackson/Getty Images)

 

 

השאירו תגובה