ממשיכה להבקיע: חברתו של רונאלדו בקמפיין הלבשה תחתונה חדש

ג'ורג'ינה רודריגז, בת הזוג ואם בתו של שחקן הכדורגל הנערץ, מנהלת קריירת דוגמנות מצליחה בעצמה. בקמפיין החדש בו היא משתתפת רודריגז מוכיחה שמעבר ליופי יש לה גם כישורים נוספים, כשהיא רוקדת בבגדים תחתונים עם הסקוואד שלה

מאת  | ‏ 21 אוגוסט 2019

ג'ורג'ינה רודריגז (צילום: yamamay)

ג'ורג'ינה רודריגז (צילום: yamamay)

רק אתמול התפרסמה ידיעה משעשעת בתקשורת העולמית לפיה מכל הכדורגלנים בעולם, כריסטיאנו רונלדו הוא זה שקונה לזוגתו הכי הרבה מתנות יקרות. ג'ורג'ינה רודריגז, דוגמנית ואם בתו של רונלדו, לה 12.6 מיליון עוקבים באינסטגרם, נהנית מיהלומים, בגדי מעצבים ושלל פינוקים, דברים שיכולה הייתה רק לחלום עליהם כשפגשה את הכדורגלן כעובדת בחנות גוצ'י. עכשיו היא מראה שגם היא יכולה לפנק את עצמה בכמה מתנות, כשהיא קוטפת קמפיין הלבשה תחתונה גדול.

המותג האיטלקי ששכר את שירותיה של הדוגמנית והמשפיענית בת ה-25 נקרא ימאמאי, וזו לא הפעם הראשונה שהוא משתף איתה פעולה, אבל בפרסומת הנוכחית הוא לא ניצל רק את הלוק והייחוס של רודריגז, אלא גם יכולותיה הגופניות כרקדנית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yamamay (@yamamayofficial) on

הקמפיין, כמו רבים אחרים בשנים האחרונות, מכניס אותנו לסטודיו הריקוד, שהפך לאחת ההשפעות האופנתיות הגדולות, ושם נראית ג'ורג'ינה עושה שפגאטים, קופצת על טרמפולינות ומתמתחת לצד חברות על רצפת הפרקט.

בסרטון הווידאו של הקמפיין יש כוריאוגרפיה של ממש, בה משתתף הסקוואד הקופצני של ג'ורג'ינה, המורכב מנשים במידות מגוונות לבושות בפריטים בגוונים של שחור ומספר אפשרויות של ניוד, יחפות ועל עקבים, עם מחטבים או בביריות – הכל הולך.

עם הסקוואד (צילום: yamamay)

עם הסקוואד (צילום: yamamay)

ג'ורג'ינה, שפרט להיותה אם בתו מגדלת גם את שלושת ילדיו האחרים של רונלדו, מראה שהשיגרה כאשת כדורגלן ואם לארבעה יכולים להיראות אחרת לגמרי מהצפוי.

העוקבים נהנים לראות את אוסף השעונים המתרחב שלה (שופארד בחצי מיליון יורו היא אחת התוספות האחרונות לשלל קרטייה ורולקסים), ולגלות שהיא לא מפסיקה לעשות כושר, לטוס במטוסים פרטיים, לשחות בבריכות אינפיניטי ובאופן כללי ליהנות מהחיים.

היא גם רקדנית (צילום: yamamay)

היא גם רקדנית (צילום: yamamay)

נהנית מהחיים (צילום: yamamay)

נהנית מהחיים (צילום: yamamay)

משפיענית (צילום: yamamay)

משפיענית (צילום: yamamay)

כוריאוגרפיה של ממש (צילום: yamamay)

כוריאוגרפיה של ממש (צילום: yamamay)

בין לבין מגדלת ארבעה ילדים (צילום: yamamay)

בין לבין מגדלת ארבעה ילדים (צילום: yamamay)

השאירו תגובה