מזעזע: באסוס מוכרים מכנסיים שנראים כמו תאונה בדרך לשירותים

לא ברור מה חשב צוות העיצוב כשיצר מכנסיים לבנים עם כתמי טאי-דאי חומים באזור הישבן, אבל לגולשים היה הרבה מה להגיד בנושא. "ככה נראית החרדה שלי כשאני במחזור ולובשת ג'ינס לבן", כתבה אחת מהם, ואי אפשר שלא להסכים

מאת  | ‏ 12 אוגוסט 2019

למה, ברצינות? (צילום: asos)

למה, ברצינות? (צילום: asos)

גם מותגי בגדים מוצלחים ואהובים לא יכולים לקלוע תמיד לטעמם של כל הלקוחות, ובאסוס יודעים זאת היטב. בכל זאת, האתר הבריטי כבר קיבל לא מעט ביקורות על ג'ינסים עם מחשופים מוזרים, בגדי פסטיבלים ביזאריים ועוד יציאות שרוב האנשים ממש לא ירצו להיראות איתן בציבור.

הפעם, חייבים לציין, הפריט שמעורר סערה ברשת לא שייך למותג הבית של אסוס, כך שהם לא אשמים בעיצוב הבעייתי, רק מציעים אותו למכירה. מדובר במכנסי טרנינג של פאבליק דיזייר – מותג ממנצ'סטר שמתמחה בכלל בנעליים, ואולי טוב שכך, אם לשפוט לפי המכנסיים שעל הפרק.

נורא (צילום: asos)

נורא (צילום: asos)

אז מה הבעיה איתם בעצם? ובכן, בעוד טכניקת הטאי-דאי חזרה אלינו משנות התשעים והיא טרנד לגיטימי בסך הכל, במקרה הזה מדובר בבחירות לא כל כך חכמות של צוות מעצבי המותג, בעיקר בכל הנוגע לגוון ולמיקום של הפרינט.

המכנסיים הלבנים מכוסים כתמים בצבע חום, ושניים מהם ממוקמים, למרבה הצער, ממש במפגש של הירכיים עם הישבן. אין דרך יפה להגיד את זה – התוצאה הסופית נראית חרא. "ככה נראית החרדה שלי כשאני במחזור ולובשת ג'ינס לבן", כתבה גולשת מזועזעת אחת, "אני אלבש את זה כשארצה להיראות כאילו חירבנתי על עצמי בצורה יצירתית", הצהירה אחרת ועוקבת נוספת תהתה: "כמה אנשים במחלקת השיווק שלכם הצליחה הטרגדיה הזאת לעבור?".

Shit happens (צילום: asos)

Shit happens (צילום: asos)

גם בחשבון הפייסבוק שנקרא Asos, Why? ושואל בדיוק את השאלה הזאת שוב ושוב, העלו את המכנסיים (שעולים 120 שקלים) וכתבו: "לכולנו יש תאונות, אבל אל תדאגו לגבי הכתמים האלה על הישבן. המכנסיים האלה הם הכיסוי המושלם!".

באסוס, אגב, טוענים שהמכנסיים נמכרים במהרה, כך שככל הנראה רוב הלקוחות לא ממש לקחו בחשבון את הקונוטציה הבעייתית של מיקום הפרינט והצבע שלו. שיבושם להם.

"ככה נראית החרדה שלי כשאני במחזור" (צילום: asos)

"ככה נראית החרדה שלי כשאני במחזור" (צילום: asos)

השאירו תגובה