בלה חדיד צבעה לבלונד, ועכשיו היא דומה לג'יג'י יותר מתמיד

בלה וג'יג'י עושות כמעט הכל ביחד, ומעכשיו השתיים יוכלו גם ליהנות באותה מידה. בלה הצטרפה השבוע באופן רשמי אל מועדון הבלונדיניות האקסקלוסיבי עם צבע שיער חדש, אבל הגולשים לא ממש מרוצים מהעניין

מאת  | ‏ 18 יולי 2019

לפני השינוי (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

לפני השינוי (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

את קרדיגן החאקי שלבשה בלה חדיד אתמול, כשהיא מסתובבת ברחובות ניו יורק, כדאי להחזיר עמוק לתוך הארון או ללבוש כשהיא פורשת מקריירת הדוגמנות לטובת עבודה משרדית עם מזגן מקפיא. אבל לא על הבחירה המשעממת הזאת באנו לדבר, אלא על התסרוקת החדשה של הדוגמנית.

מאז שבלה ואחותה ג'יג'י נכנסו לעולם הדוגמנות, גווני השיער שלהן היו ההבדל העיקרי שמפריד ביניהן, אבל אלה גם הסתדרו עם האישיות וסוג היופי שלהן. ג'יג'י היא הנערה הבלונדינית, הכל-אמריקאית, החייכנית, הספורטיבית ומלאת שמחת החיים, ובלה היא היפהפייה הברונטית, הסקסית, האדג'ית והמסתורית. לא נכחיש שגם ניתוח האף שהשנייה עברה עוזר להבחין בין השתיים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Thailand (@voguethailand) on

אבל עכשיו בלה חוזרת לשורשים ולצבע השיער של ילדותה, שקיבלה הודות לגנים ההולנדים של אמה – דוגמנית העבר יולנדה חדיד. התסרוקת החדשה של בלה קצרה יותר ומדורגת, וצבע השיער מתחיל בחום בהיר והופך לבלונד פלטינה בקצוות. המגיבים על התמונות, אגב, לא ממש פרגנו לה. היה מי שאמר שהיא נראית כמו אשת ניקיון, מי שצחקו על כמה שהשיער שלה מלא שוונצים ומי שקבעו נחרצות שיפה לה יותר שיער כהה.

כמו שאנחנו מכירים את עולם האופנה והדוגמנות, יכול מאוד להיות שבלה לא סתם החליטה יום אחד שבא לה להתחדש, אלא שהיא עשתה את זה לטובת קמפיין, תצוגת אופנה או כל שיתוף פעולה מסחרי אחר. לגבי מצב השיער שלה – יכול להיות שהיא פשוט התעוררה, חפפה ונתנה לו להתייבש בטבעיות, כמו אישה מהמניין. מכיוון שאנחנו רגילים לראות אותה יוצאת לרחוב אחרי שעה עם מעצב השיער הצמוד, כל תסרוקת שאינה חלקה, זוהרת ומסודרת נראית לנו קצת מוזר. אנחנו בטוחים שבלה, עם כל החוזים המפוארים שלה, תתגבר על הביקורת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Iris (@hadidsisxo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by News|Photos of Bella Hadid (@bellastemple) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hellz Bellz (@hellzbellzxo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hadids And Jenners News (@hadids.jenner) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bella Hadid fan page (@bellahnews) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BHN (@bhadidnews) on

השאירו תגובה