שוקינג: מייגן מרקל תערוך את גיליון ספטמבר של ווג

ווג הבריטי יארח בספטמבר הקרוב את נסיכת אנגליה שתערוך את הגיליון המדובר. כפי שדיווח מגזין Us Weekly, הדוכסית לא תתייצב רק מול המצלמה אלא תיתן את האינפוט האישי שלה בכתיבת טור דעה על נשים מובילות שינוי ומעוררות השראה

מאת  | ‏ 12 יוני 2019

הנסיכה האמיתית ומלאת הסטייל (צילום: Paul Edwards לגטי אימג'ס)

הנסיכה האמיתית ומלאת הסטייל (צילום: Paul Edwards לגטי אימג'ס)

גיליונות ספטמבר העבים והמושקעים מתבשלים בימים אלו על אש קטנה ורוחשת כשרמזים על ההפתעות שבדרך מתחילים להתפזר. אחד מפתיע ומרגש במיוחד הוא הצטרפותה של מייגן כעורכת אורחת לגיליון ספטמבר החגיגי של הווג הבריטי.

המגזין, שהפך למדובר במיוחד מאז שהופקד על עריכתו אדוארד אנינפול, צפוי לארח את הדוכסית בסדרת צילומים שטרם נראתה. כפי שדווח למגזין Us Weekly הדוכסית לא תתייצב רק מול המצלמה אלא תיתן את האינפוט האישי שלה בכתיבת טור דעה ובהקדשת במה רחבה לנשים מובילות שינוי ומעוררות השראה.

ביום עורכת ווג, בערב נסיכת אנגליה (צילום: Ian Vogler  לגטי אימג'ס)

ביום עורכת ווג, בערב נסיכת אנגליה (צילום: Ian Vogler לגטי אימג'ס)

למרות שמרקל נמצאת כיום בכותרות בזכות הסטטוס המלכותי אף אחד לא ממהר לשכוח את עברה כשחקנית וכאשת תוכן שאחראית על בלוג הלייפסטייל The Tig. כמובן שכיום האתר (שריכז תכנים בנושא אופנה, ביוטי, תיירות ואוכל) אינו פעיל אבל שיתוף הפעולה הרגעי עם ווג יהווה סגירת מעגל מעניינת.

הצילומים לגיליון, שצפוי להיחטף מהדוכנים כמו כריכוני מלפפונים איכותיים בשעת התה, יערכו על פי הדיווחים בשבוע הבא בפרוגמור קוטג' שבווינדזור. לתוצאות הסופיות, כמה מצער, נאלץ להיאזר בסבלנות ולהמתין.    

נשמח לכתבה על בגדים מארוני הפרטי (צילום: Ian Vogler לגטי אימג'ס)

נשמח לכתבה על בגדים מארוני הפרטי (צילום: Ian Vogler לגטי אימג'ס)

וכתבה על כובעים (צילום:  Chris Jackson לגטי אימג'ס)

וכתבה על כובעים (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

ועל מה נלבש בהריון ואחריו (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

ועל מה נלבש בהריון ואחריו (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • איזה שינוי היא הובילה ואיזה השראה היא עוררה? התחתנה עם נסיך? נכון שצריך כישרון לזה, אבל קשה להגיד שזה הישג פמיניסטי במיוחד.

    מאת: גל |‏ 24 ביוני 2019 | 22:52