מה השנה? איוונקה בשמלת אייטיז מטריפה במיוחד

אנשים רבים התקשו להבין איך זה שהבת הראשונה של ארה"ב זכתה בפרס "חופש האינטרנט", אבל על דבר אחד הסכימו כולם – השמלה שלבשה לאירוע הייתה פשוט משגעת, ובעיקר נראתה כאילו הגיעה מפרק של "שושלת"

מאת  | ‏ 27 מאי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump (@ivankaupdates) on

דונלד טראמפ ייזכר לנצח כמי שהכניס לחיינו את המושג "פייק ניוז", ושמו מעורב בשלל שערוריות אינטרנטיות סביב הבחירות לנשיאות, ואלה רק שתיים מהסיבות שגרמו להרמת גבות קולקטיבית כאשר התבשר העולם כי הזוכה בפרס "חופש האינטרנט" לשנת 2019 היא לא אחרת מבתו של דונלד, איוונקה טראמפ.

בין הגורמים המרכיבים את הגוף המעניק את הפרס, המכונה "איגוד האינטרנט", נמצאים נציגי גוגל, אובר, אמזון, טוויטר, ספוטיפיי, פייפאל ופייסבוק, ועל פי היו"ר, מייקל בקרמן, היא זכתה בכבוד בעקבות תרומה יוצאת דופן לכלכלת הרשת. "בזכות מנהיגותה של גברת טראמפ, ראינו תמיכה מתעצמת ביוזמות שונות, ואנו נרגשים להעניק לה את פרס חופש האינטרנט השנתי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump (@alwaysivanka) on

כאמור, אנשים התקשו להבין את ההקשר ואת התרומה המדוברת של איוונקה לאינטרנט. "הממשל שלכם הרג את האינטרנט", כתבו רבים, "ואת קיבלת משרה ואת הפרס הזה רק בזכות נפוטיזם" אמרו רבים במאות דרכים שונות. "האם זה ארגון שהקימה משפחת טראמפ? האם זה פרס החופש מהאמת באינטרנט?" תהו אחרים.

על דבר אחד בודד לא היו ויכוחים: איוונקה נראתה נפלא באירוע לכבודה, והשמלה שלבשה הייתה יפהפייה במיוחד. שמלת אמיליה וויקסטד הירוקה והארוכה בעלת גוון המנטה המאוד ייחודי והגזרה הלא סלחנית, ישבה עליה באופן מושלם. היא אלגנטית ויוקרתית ועדיין קלילה יחסית, מעוטרת בסיכה עם אבן טורקיז גדולה במרכזה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump (@ivankatrump) on

מחיר השמלה המקורי היה 3,800 שקלים, אבל עכשיו, לשמחת כולם, היא בסייל ועולה "רק" 2,650 שקלים למהירות החלטה (נותרו רק כמה יחידות בודדות במידה 42).

איוונקה התאימה לשמלה נעליים יוקרתיות שנעלה כבר בעבר – דגם "רומי טיארה" מבית ג'ימי צ'ו. לבנות ומתוכשטות, הן השלימו את הלוק האייטיזי שיכול היה בקלות להתשתלב בפרק של "שושלת". אז ברכות לאיוונקה, על שימוש נהדר בחופש לבחור שמלות שהאינטרנט יאהב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump (@alwaysivanka) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump (@alwaysivanka) on

השאירו תגובה

 

  • זה שמלת מעטפה

    מאת: נוריה |‏ 28 במאי 2019 | 16:37
  • מזעזע כמה שזה דומה לשמלות של הגבירות מהסדרה סיפורה של שפחה

    מאת: עמית |‏ 28 במאי 2019 | 13:03
  • מה זה הפאדיחות האלה היא לא קלטה שנפרם לה המיכפלת בשמלה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 28 במאי 2019 | 08:56