אחד העם: הנסיך לואי בסוודר מתוק שכולנו יכולים לקנות

הנסיך לואי חגג יום הולדת שנה והוריו פרסמו תמונות רשמיות שגרמו מהר מאד לסוודר שלבש בתמונה להיעלם מהמדפים. תאמינו או לא, מדובר בסוודר ממותג עממי למדי במחיר של 160 שקלים בלבד. כל מה שנותר זה לחכות שיחזור לחנויות

מאת  | ‏ 23 אפריל 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kensington Palace (@kensingtonroyal) on

אומרים שלילד הראשון מדפיסים אלבום תמונות מושקע עם כיתובים מרגשים ותיעוד של כל חודש בחודשו, לשני כבר מחפפים משהו במחשב, מתוך רגשות אשמה, והשלישי, ובכן, יצטרך להסתדר בעצמו. נדמה לפעמים שככה זה גם אצל המשפחה המלכותית. אין שום דרך להקביל בין כמות החשיפה לה זכה התינוק ג׳ורג׳ לבין זו שזוכה לה האדון לואי הצעיר.

יכול להיות שזה בגלל שלואי לא צפוי להנהיג את בריטניה לאחר אביו, בכל זאת, יש לפניו שני טוענים לכתר, ויכול להיות שזו סתם עייפות החומר, אבל זה בטוח לא בגלל מחסור במתיקות או בגרדרובה מושקעת והורסת. כשנולד ג׳ורג׳ הבכור, נולד עמו טרנד, ׳אפקט ג׳ורג׳׳, אפקט קמעונאי שהוביל להסתערות המונית על הפריטים שלבש בתמונות, וחיסולם. העניין חזר על עצמו עם שארלוט, במידה פחותה יותר אבל קיימת, ועכשיו סוף סוף מעפיל לואי ומייצר לעצמו אפקט דומה.

הסוודר. 160 שקלים והוא שלכם (צילום: מתוך האתר הרשמי)

הסוודר. 160 שקלים והוא שלכם (צילום: מתוך האתר הרשמי)

הסוודר המקסים שלבש לסט תמונות חדש ששחררו מהארמון לכבוד יום הולדתו הראשון, סריג כחול בהיר ועליו כלב חביב, נחטף והפך לסולד אאוט תוך שעות ספורות. מחירו העממי בהחלט עזר להסתערות. מדובר בסוודר קשמיר מבית הלייבל ׳טרוטרז׳ שעלה במקור 205 שקלים ובעת פרסום התמונות היה במבצע של 160 שקלים בלבד. בתמונות נוספות לבש הנסיך הצעיר סוודר בורדו שהיה בעבר של אחותו שארלוט, ובשני המקרים טרחו להלביש לו מתחת חולצה עם צווארון צח ואריסטוקרטי.

יום ההולדת ה-93 של המלכה האליזבת והראשון של הנסיך לואי הם מתאבנים נחמדים ליום הולדת אחד מאוד מצופה, זה של ׳בייבי סאסקס׳, הצאצא של מייגן והארי, שאמור להגיח לאוויר העולם בכל אחד מהימים הקרובים. לצערנו הרב, מייגן והארי הצהירו כי לא צפויה תמונה מסורתית של היולדת בידיים מלאות מחוץ לבית החולים. ההמתנה עד לחשיפה הגדולה, אם כן, תהיה ארוכה יותר.

לואי לפני שנה בטקס ההטבלה שלו (צילום: Dominic Lipinski  לגטי אימג'ס)

לואי לפני שנה בטקס ההטבלה שלו (צילום: Dominic Lipinski לגטי אימג'ס)

הסוודר על ילד חמוד אחר (צילום: מתוך האתר הרשמי)

הסוודר על ילד חמוד אחר (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השאירו תגובה