ג'יג'י מפרסמת וחוטפת: "אין סיכוי שאכלת את הצ'יפס הזה"

ג'יג'י חדיד העלתה פוסט ממומן בשיתוף עם מקדונלד'ס, בו היא נראית מנשנשת צ'יפס של הרשת בפסטיבל קואצ'לה. העוקבים שלה לא ממש אהבו את העניין, והציפו אותה בתגובות ביקורתיות - החל מ"תעשי הכל בשביל כסף" ועד "הם בכלל תומכים בישראל"

מאת  | ‏ 15 אפריל 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

כשאנחנו חושבים על סופרמודלס, הרבה דברים עולים לראש, כמו המון כסף, בטן שטוחה, סקס אפיל ושעות נוספות על מטוס. אבל ג'אנק פוד ודוגמניות על? אלה קצת פחות הולכים ביחד. לא שדוגמניות לא אוכלות ג'אנק – הן מודות בזה בפה מלא, אבל מדובר בגילטי פלז'ר, סטייה מדי פעם מהתפריט הרגיל. הקריירה שלהן מצריכה הרבה זמן בחדר הכושר ותזונה בריאה, מדויקת ומוקפדת.

במילים אחרות, אנחנו מאמינים שג'יג'י חדיד אוכלת מקדונלד'ס מדי פעם, אבל לראות אותה מפרסמת את רשת המזון המהיר המפורסמת בעולם? זה כבר קצת מבלבל. ג'יג'י חברה למקדונלד'ס בפסטיבל קואצ'לה, והעלתה פוסט ממומן בו היא מנשנשת צ'יפס שלהם. נדיר שחדיד מפרסמת חסויות שכל כך רחוקות מעולם האופנה, והדבר גרם לעוקבות ולעוקבים שלה להרים גבה.

העוקבים מאוכזבים (צילום: אינסטגרם, gigihadid)

העוקבים מאוכזבים (צילום: אינסטגרם, gigihadid)

"אני ממש לא מבינה למה את מקדמת את מקדונלד'ס", כתבה מגיבה אחת. "למה שאישה אינטליגנטית, משכילה ומשפיעה כמוך תסכים להיות קשורה לחברה כזאת. לא יכול להיות שזה רק בשביל הכסף". עוקבים אחרים הטילו ספק בכך שג'יג'י בכלל אכלה את הצ'יפס, והיה גם מי שטעה לחשוב שהצ'יפס הבודד שמונח בפיה הוא בכלל ג'וינט.

"הבחור ברקע הוא ספונסר אמין יותר למקדונלד'ס", הגיבו לה בניסיון לעשות בודי-שיימינג לגבר שעמד מאחוריה בתמונה, והיו גם מי שרצו לוודא כי חדיד, בת לאב ממוצא פלסטיני, יודעת עם מי היא משתפת פעולה. "לא מלכה, מקדונלד'ס תומכת בישראל", כתבו לה, והוסיפו אימוג'י של דגל פלסטין.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

רוב התגובות הביעו תדהמה מבלי לפרט בדיוק את הסיבה: "אנשים יעשו הכל בשביל כסף", "זה ממש מאכזב, באמת חשבתי שאת יותר טובה מזה". כשמקדונלד'ס עצמם הגיבו לה באימוג'י עם עיני לבבות, היו מי שתייגו אותם והגיבו להם ישירות: "זה עצוב".

למרות שהיו מעט תגובות שעסקו במוסר של מקדונלד'ס כארגון וביחס שלהם לעובדים ("ג'יג'י אני אוהב אותך, אבל אולי תבחרי חסות של חברה שלא משלמת שכר מינימום ושופכת מיליונים כדי להילחם נגד זכויות בסיסיות לעובדים שלה"), רובן עסקו באירוניה בכך שג'יג'י, שעוסקת בספורט מגיל צעיר, מקדמת אוכל כל כך לא בריא.

חדיד בקואצ'לה (צילום: אינסטגרם, gigihadid)

חדיד בקואצ'לה (צילום: אינסטגרם, gigihadid)

היו גם מי שהוכיחו בקיאות בשורשים של הדוגמנית, ושאלו איך יכול להיות שיולנדה, אמא שלה, הסכימה לחסות הזאת. יולנדה הופיעה בתוכנית הריאליטי עקרות בית אמיתיות, שם ראו את ג'יג'י בתחילת הקריירה שלה, כשאמה מנסה נואשות לגרום לה להיצמד לדיאטה כדי לרדת במשקל למידה של דוגמנית – מכיוון שבתור נערה ספורטאית שנמצאת באימונים במשך שעות כל יום, חדיד ג'וניור נהגה לאכול המון.

עם כל האהבה לפחמימות וקצת טיגון, נראה ששיתוף פעולה מסחרי מהסוג הזה מביא יותר נזק מתועלת לשני הצדדים, ועכשיו אנחנו פשוט חייבים לדעת כמה בדיוק שילמו לג'יג'י כדי שתסכים לקדם שומן טרנס למיליוני העוקבות והעוקבים שלה.

שיתוף פעולה מוזר (צילום: אינסטגרם, gigihadid)

שיתוף פעולה מוזר (צילום: אינסטגרם, gigihadid)

השאירו תגובה

 

  • כדאי שיספרו לאנשים מחול שרוב העובדים במקדונלדס בישראל הם צעירים ערבים.

    מאת: ל |‏ 16 באפריל 2019 | 09:50