בעיצומה של סערת הבגידה ויליאם וקייט משפחתיים וקז׳ואליים במיוחד

וויליאם וקייט לקחו את שני הילדים הגדולים ליום כיף עם המשפחה. בצל השמועות על הבגידה המלכותית המשפחה הציגה משפחתיות למופת כשהם לבושים הכי קז'ואל שיש בג'ינס ומעיל פוך. ״הם היו ממש כמו כל משפחה אחרת״, סיפר עובר אורח

מאת  | ‏ 14 אפריל 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kate Middleton (@kates.middleton) on

בעוד חרושת השמועות סוערת, וכל העולם מדבר על הבגידה המלכותית של ויליאם בקייט (לכאורה, לכאורה), בני הזוג החליטו לצאת ולשדר עסקים כרגיל, כשנורמליות הייתה שם המשחק. אילו לא היינו עוקבים אחריהם באובססיביות כה רבה, ומכירים אותם גם כשהם עוטים בגדי מלכות, לא הייתה כל דרך לדעת שהזוג החביב עם שני הילדים עשוי בעתיד הלא רחוק לשבת על כס המלכות הבריטי.

בני הזוג השאירו את בייבי לואי בבית ולקחו את שני ילדיהם הגדולים יותר, הנסיכים ג׳ורג׳ ושרלוט, למסלול רכיבה בנורפולק, עם בת דודו של ויליאם, זארה טינדל, ובעלה מייק. בתם של השניים, בת הדודה של ג׳ורג׳ ושרלוט, מיה טינדל, רצתה שיקחו אותה על כתפיים ומי שהתנדבר לעשות זאת היה ויליאם החמוד והיא בתמורה אחזה באוזניו לשם איזון. ג׳ורג׳, התיישב על כתפיו של דוד מייק. כששרלוט התקנאה, נשאה אותה אמא קייט על כתפיה ברוח ספורטיבית מרשימה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kate and Meghan Daily (@katemeghandaily) on

העניין הזה, עם האוזניים, הזכיר לרבים את הקריקטורות של צ׳ארלס, אביו של ויליאמס, שתמיד לועגות לאוזניו הגדולות, ובכלל, ויליאם מוזכר בשיוך לאביו שוב ושוב בימים אלה, בגלל לבו שרעה לשדות זרים הרחק מדיאנה ולכיוונה של קמילה. רוזהנברי, ככל הנראה, אינה קמילה, ויש לקוות שכל הסיפור לא עומד לקבל תפנית סוערת וטראגית כל כך.

כאמור, בני הזוג התלבשו הכי נורמלי וקז׳ואלי שרק אפשר, כמעט בבגדי הסוואה, כדי לחזות בזארה, בעברה מדליסטית רוגבי אולימפית, מתחרה ברכיבה בסוסים. בשנה שעברה, באותו אירוע, נפלה זארה בת ה-37 מסוסה, אבל התאוששה יפה והפעם הגיעה למקום השלישי לשמחת בני משפחתה המעודדים. קייט לבשה ג׳ינס שחורים, וז׳קט של הלייבל ברבור, שוויו 740 שקלים, אותו לבשה כבר בעבר, ובעזרתו שמרה על חום גופה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Prince George Alexander Louis (@hrhprincgeorge) on

יתר האנשים במקום הופתעו מאוד לראות את בני הזוג. ״הם היו ממש כמו כל משפחה אחרת״, סיפר עובר אורח. ״נהנו מהיום באוויר הצח. הילדים לא עשו טנטרומים וכולם נראו רגועים ורגילים. רק מעטים הבחינו בהם. רוב האנשים פשוט המשיכו בענייניהם כרגיל״.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Duchess of Cambridge (@life.of.a.duchess) on

השאירו תגובה