ג'יי לו והארוס הטרי בקמפיין משותף והמון קוביות בבטן

לא עברו שבועיים מאז שג'ניפר לופז אמרה "כן" לאלכס רודריגז, וכבר השניים משיקים קולקציית משקפי שמש שתכניס לחשבון הבנק המשותף הרבה מאוד כסף. את התמונות הרשמיות הם כמובן מיהרו להעלות לאינסטגרם, אבל מה שבאמת עניין אותנו בהן אלו שרירי הבטן הלא אנושיים של ג'יי לו

מאת  | ‏ 21 מרץ 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

האירוסים המתוקים של בני הזוג אלכס רודריגז וג'ניפר לופז מעוררים המון התרגשות ושמחה, ועל אף שימים ספורים עברו מאז שנחתמו בטבעת נוצצת כמותה לא ראינו שנים, הגיע הזמן לקדם את הביזנס המשותף כפאוור קאפל, ולעשות קמפיין משותף.

איי רוד וג'יי לו הם אכן שני אנשים זוהרים במיוחד, ואולי מאחר שהחליטו להביט האחד בשנייה לנצח נצחים, הם זקוקים לזוגות רבים ומעוצבים של משקפי שמש. המותג האוסטרלי קוואי הוא שהצליח לסגור עמם עסקה, והפך אותם לפרזנטורים של קמפיין שמשי ופוטוגני.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

"משקפי שמש תמיד היו חלק חשוב מהמלתחה שלי" ג'יי לו אומרת, "אני אוהבת את העובדה שאפשר בעזרתם להחליף מצב רוח, להביע את עצמי באופן חדש. חשוב לי לשדר ביטחון, וזו תחושה שמתקיימת כשמרכיבים זוג מעולה של משקפי שמש". תכלס, אפילו הצעת הנישואים של השניים התרחשה על חוף הים, והחיבור למשקפי שמש אורגני וברור.

בני הזוג היו חלק מצוות העיצוב של שני הליינים שיצאו במקביל, שישה סגנונות של משקפי שמש, שמגיעים בכמה אפשרויות צבעוניות ופיצ'רים. הגלאם שולט בכל הקולקציה הזאת, והמחירים נוחים ביותר, 215 שקלים לזוג. אצל הגברים יש אפילו כמה זוגות ב-180 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by QUAY AUSTRALIA (@quayaustralia) on

הקמפיין צולם במיאמי, שהפכה לבית שני מאז האיחוד שלהם ושל משפחתם, ובמקום שמשי כל כך, משקפי שמש הם מצרך בסיסי. "היה לי סיפור אהבה עם מיאמי המון שנים ועכשיו זו העיר שלנו", מסבירה לופז את הבחירה להצטלם שם.

בני הזוג מדווחים למגזין אל כי העבודה המשותפת לא גרמה למתחים בבית, להפך. "היה חשוב לנו לדאוג שהקמפיין ייצג באופן נאמן את הסטייל של כל אחד מאיתנו" אומרת לופז.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anna Davidson (@themagazinecity) on

"זה היה חייב להיות גם קלאסי וגם גלאם וסקסי, כי אלה השדות שבהם אנחנו משחקים מבחינה אופנתית, ואלה חיינו. רצינו שהקמפיין יביע אותנו בביטוי עצמי מוחלט".

הרבה מהביטוי העצמי הזה יוצא דרך הגוף המסוקס של השניים, שיכולים להוציא למישהו עין עם הריבועים בבטן. מזל, אם כך, שהם מספקים גם משקפי שמש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by QUAY AUSTRALIA (@quayaustralia) on

השאירו תגובה