אין כמו אישה בחליפה: מלניה ממחזרת את הלוק הכי יפה שלה

מלניה טראמפ לא נוהגת למחזר את הבגדים שהיא לובשת, אבל הפעם היא עשתה זאת וזה מאד שימח אותנו. שנה אחר שלבשה לראשונה את החליפה הוורודה של אמיליו פוצ'י, היא החליטה ללבוש אותה שוב והיא נראתה פשוט מושלם. כל הפרטים על הלוק שאהבנו עד מאד

מאת  | ‏ 21 מרץ 2019

החליפה כל כך יפה לה (צילום: גטי אימג'ס)

החליפה כל כך יפה לה (צילום: גטי אימג'ס)

בניגוד לקייט מידלטון, שהרבה מהימים מביטה בארון הבגדים שלה כמכלול, דבר חי וקיים שמתוכו שולפים פריטים ומערבבים אותם אחד עם השני, אצל מלניה טראמפ נראה שהדברים עובדים אחרת. היא כמעט אף פעם לא ממחזרת פריטים, ובכלל לא בטוח שיש לה בכלל ארון במובן הישן והסטנדרטי.

לפעמים אנו תוהים לאן הולכות כל יצירות האופנה העילית המושקעות הללו, שלעולם לא יראו שוב את אור היום. אבל מהי מלניה אם לא אישה שכולה הפתעות? לפגישה שאירחה בבית הלבן, בה עדכנה את חברי הקבינט בנושאים הנוגעים לנוער בארה״ב, וליוזמה שלה ׳Be Best׳, החליטה לשלוף פריט ישן מהמחשכים, ולשמחתנו מדובר באחד הלוקים שלה שהכי הכי אהבנו, ולגמרי הגיע לו לצאת להצגה שניה.

נולדה ללבוש חליפה (צילום: alwaysmelania אינסטגרם)

נולדה ללבוש חליפה (צילום: alwaysmelania אינסטגרם)

מדובר בחליפה של אמיליו פוצ׳י בת שני חלקים בצבע ורוד סומק עדין ומיוחד, אותה לבשה לפני שנה בדיוק. החליפה המדויקת, שיש בה רצינות ורכות, מעט ברבי והרבה תחכום, נלבשה עם סריג לבן עדין ופשוט ועקבים בגוון ניוד. כמובן ששיערה גלש בפן מושלם, ועיניה צועפו במראה מעושן, והיא מעולם לא נראתה טוב יותר, ובטוחה יותר בעצמה ובמקומה.

יכול להיות שמלניה מחזרה גם מסיבה טכנית: יכול להיות שבנה בארון, שהגיע במקביל למצוות וחגג יום הולדת 13 בבית הלבן, שאב את משאביה. בצעד נדיר שיתפה תמונה של הבלונים הזהובים מחגיגות יום ההולדת שלו, וכתבה לו ״יום הולדת שמח״. הבחירה של מלניה לעסוק בנוער האמריקני קשורה בהחלט לאימהות שלה ולאהבתה לבנה, על כך אמרה בראיון: ״התפקיד הכי חשוב וממלא אושר שאי פעם מילאתי הוא להיות אם לבני. מה יכול להיות יותר חשוב בחיי אדם מאשר לאהוב, לחנך ולגרום לכך שהדור הבא יהיה מאושר, יצרני ואחראי מוסרית?״

הצבע מחמיא לה ביותר (צילום: גטי אימג'ס)

הצבע מחמיא לה ביותר (צילום: גטי אימג'ס)

בוס ליידי (צילום:  elegant_melania אינסטגרם)

בוס ליידי (צילום: elegant_melania אינסטגרם)

השאירו תגובה