כולל טיסה לאל. איי: כשכריסי טיגן התאהבה בצלם ישראלי

"ראיתי את העבודות המדהימות של טל עבודי על כמה מחברותיי והייתי חייבת לפגוש אותו!", היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה (לו 23 מיליון עוקבים) ותייגה את הצוות הישראלי שטס עד אליה

מאת  | ‏ 20 מרץ 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

התחרות בתעשיית האופנה אדירה, ובטח שלא חסרים אנשי מקצוע באל. איי, אבל משהו בצלם הישראלי טל עבודי תפס את כריסי טיגן. הכוכבת העלתה אתמול לחשבון האינסטגרם שלה סשן תמונות שעשתה בניצוחו, יחד עם צוות שרובו ישראלי: הסטייליסט שלו לבן, מעצב השיער שי הללי זיו והמאפרת מארי פיליפס, שברזומה שלה כמה פנים שתזהו – אלה של בלה חדיד, קנדל ג'נר ועוד רבות וטובות.

כריסי לא הסתפקה בתיוג של עבודי, ומתחת לאחת התמונות השתפכה: "כבר המון זמן לא עשיתי צילומים רק לשם הצילומים. משהו כמו 12 שנה. אבל ראיתי את עבודותיו המדהימות של טל עבודי על כמה מחברותיי (נינה אגדל!) והייתי חייבת לפגוש אותו! זה היה יום נהדר, קל ויפה עם כמה מהאנשים הנפלאים ביותר שפגשתי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

עבודי הוא דמות ייחודית בנוף של עולם האופנה – הוא עדיין לא בן 26, נשוי ואב לשניים, ומנהל אורח חיים דתי. התמונות, שעלו גם בחשבון שלו, נושאות את כתב היד הברור שלו. מדובר בפורטרטים בשחור ולבן, עדינים וחודרים, והתחושה היא שעדשת המצלמה לא קיימת בכלל. טיגן לבושה בבגדים צנועים שלא חושפים את גופה, והיופי הטבעי והייחודי שלה מתפרץ מכל פריים. יחד גרפו שלוש התמונות ביממה האחרונה מעל מיליון לייקים.

"האנשים של כריסי יצר איתי קשר לפני חודש בערך", מספר עבודי, שנמצא היום במקום אחר לגמרי – בעיצומו של צום תענית אסתר. "הופתעתי, זה היה ממש מרגש. ארגנתי את הצוות שלי מהארץ ולפני שבועיים נסענו לשם".

טל עבודי (צילום: מאיר כהן)

טל עבודי (צילום: מאיר כהן)

היא הטיסה את כולכם?
"אני לא יכול לדבר על זה".

איך היה לעבוד איתה?
"היה מצחיק ונעים על הסט. גם מבחינת העשייה אבל גם באופן אישי – כריסי מקסימה ומלאת כריזמה. אחרי שנים היא רצתה להצטלם בשביל עצמה, ועדיין היו שם מיליון אנשי צוות שלה, היה ממש כיף".

ומה הלאה מכאן?
"אני רוצה להמשיך ולהעצים את הנושא של צניעות, לחשוף את העולם לעניין הזה ולהראות להם כמה זה יכול לעבוד בתעשיית האופנה. זאת השליחות שלי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

השאירו תגובה