יפה מאי פעם: קייט לובשת את החולצה השערורייתית של מלניה

קייט מידלטון נראתה לראשונה מזה שנים כמו בת תמותה כשהגיעה לאירוע תרומה לילדים במכנסיים שחורים וחולצה סגולה. אחרי שנרגענו מהעבודה המרגשת שיש לה מכנסיים בארון, נזכרנו כי כבר ראינו את החולצה הזו של גוצ'י שעוררה סערה על לא אחרת ממלניה טראמפ. מה שנקרא, היקום קורס לתוך עצמו

מאת  | ‏ 14 מרץ 2019

קייט לבושה ממש כמונו עם מכנסיים וחולצה (צילום:  Arthur Edwards לגטי אימג'ס)

קייט לבושה ממש כמונו עם מכנסיים וחולצה (צילום: Arthur Edwards לגטי אימג'ס)

למשפחה המלכותית יש המון מטלות בתקופה האחרונה. מדובר בתקופה עמוסה ביותר, ולמעשה, מרוב מחוייבויות מלכותיות הם לא מצליחים להגיע לכל המקומות, ומתפצלים. אתמול נדרשה קייט מידלטון להתייצב בשני אירועים בגפה, אחד מהם התקיים בזמן שחמה הנסיך צ׳ארלס ערך חגיגה בארמון בקינגהאם. אמנם קייט פספסה מפגש עם ג׳ורג׳ קלוני, דבר שנשים רבות יכריזו עליו כבלתי נסלח, אבל לא נראה שזה מטריד אותה, והדוכסית נראתה קלילה וזוהרת במיוחד.

את הלוק הראשון, והמוצלח, של היום, לבשה למרכז להורים ופעוטות בשם למברט, שם נותנים מענה רגשי לצרכיהם של הורים בקהילה, ומספקים תמיכה וייעוץ מקצועי. קייט הגיעה באאוטפיט שיאפשר לה לשבת על מזרונים רכים על הרצפה ולשחק עם פיצפונים. היא שבתה את לבן של האמהות האחרות ושוחחה עמן על תלאי האימהות, הבדידות שהיא יוצרת, וחשיבות מסגרות תומכות וקהילה. ״לא משנה מי אנחנו, לכולנו יש רגעים מוצלחים יותר ופחות כהורים״, אמרה קייט וגרמה להתרגשות גדולה.

האמת, יפה לך ככה מאד (צילום:  Arthur Edwards לגטי אימג'ס)

האמת, יפה לך ככה מאד (צילום: Arthur Edwards לגטי אימג'ס)

היא אמנם התנהגה כמו אחת מהעם, אבל את כל זה עשתה הדוכסית בחולצת משי של גוצ׳י, בגוון סגול עדין ומיוחד, שישבה עליה בעדינות וקלילות, לה כפתורים גם מלפנים וגם מאחור, וגם חפתי כפתורים, וקשירה מהודרת בצוואר. את החולצה, שוויה 4,700 שקל, שילבה עם מכנסיים שחורים של המותג ׳ג׳יגסו׳, שעולים 600 שקל, בעלי גזרה מתרחבת, אותם לבשה בעבר מספר פעמים. הנעליים היו חדשות, עקבים קלאסיים של ג׳יאנביטו רוסי, והמחיר הוא 2,500 שקל. את גוון התיק ניסתה להתאים לחולצה, אבל מדובר בגוון בהיר בהרבה, לילכי, של סגול. מדובר בפריט של הלייבל אספינל אוף לונדון, שוויו 2,350 שקל.

אי אפשר שלא לדבר על העובדה שמדובר בחולצה שנלבשה על ידי הגברת הראשונה של ארה״ב, מלניה טראמפ, באחד הלוקים היותר זכורים שלה, עמו הגיעה לדיבייט השני של טראמפ מול קלינטון. מלניה לבשה את החולצה בגוון ורוד עז, והתאימה לו מכנסיים ורודים באותה מידה בדיוק, ויצרה לוק שונה לחלוטין מזה של קייט. רבים אז טענו ששם החולצה הזו אמור להיות רמז למשהו. הסרט הזה בצוואר נקרא באנגלית ׳פוסי בו׳, וימים ספורים לפני האירוע, הופיע אותו ציטוט של טראמפ שקרא: Grab 'em by the pussy. אצל קייט אין חשש שמדובר ברפרנס כזה או אחר. פשוט בבחירה אופנתית מוצלחת.

לבשה את החולצה ועוררה סערה (צילום: גטי אימג'ס)

לבשה את החולצה ועוררה סערה (צילום: גטי אימג'ס)

בערב הגיעה הדוכסית למחוייבות השניה שלה, גאלה של הנשיונל פורטרייט גאלרי, שהיא משמשת בין פרטרוניה המלכותיים. כאמור, ויתרה מידלטון על הזדמנות לפגוש את הקלוניז, אבל היא פגשה במקום את הבקהאמס, וגם את קייט מוס, ג׳ורדן דאן, אלכסה צ׳אנג ואת הנסיכה ביאטריס. גם עורך ווג הבריטי, אדוארד אנינגפול היה שם.

לאירוע לבשה שמלה ממוחזרת של אלכסנדר מקווין, שתיכף הופכת כבר לוינטג׳, מקולקציית הריזורט של 2016, ועברה בינתיים שינוי קל ומוצלח מאוד: קייט לבשה את שמלת הפרחים היפה והמפוארת לפרסי הבאפט״א של 2017, אלא שאז היו לשמלה כתפיות דקות שנחו על חלקן החיצוני של הכתפיים, ועכשיו נתפרו לה שרוולים קצרים עם הרבה יותר בד.

בערב החליפה לשמלה מרהיבה (צילום: John Sibley לגטי אימג'ס)

בערב החליפה לשמלה מרהיבה (צילום: John Sibley לגטי אימג'ס)

הפורטרט של מידלטון במקום גרר, כשנחשף לראשונה, מחלוקות רבות, אבל נראה שהיא מחבבת אותו, וזוהי הגאלה השלישית של המוזיאון שקייט נוכחת בה. למוזיאון יש תוכנית התומכת בצעירים בתחומי האמנות, תחום הקרוב ללבה, וגם שם דיברה מידלטון על ההורות ועל האהבה שלה לציור ולשעות יצירה עם ילדיה. מי יודע, אולי יום אחד יוצגו פורטרטים של בני המשפחה במקום, ולא רק בתור נושא הציור.

האם זו המותן הכי צרה בעולם (צילום: John Sibley לגטי אימג'ס)

האם זו המותן הכי צרה בעולם (צילום: John Sibley לגטי אימג'ס)

כל הכבוד לה שהיא מצליחה ללכת עם השמלה (צילום: John Sibley לגטי אימג'ס)

כל הכבוד לה שהיא מצליחה ללכת עם השמלה (צילום: John Sibley לגטי אימג'ס)

 

 

השאירו תגובה

 

  • מלניה טראמפ לבשה את החולצה יותר טוב

    מאת: yy |‏ 17 במרץ 2019 | 10:16
  • יש חנות בשם בננה אני חושבת שיש להם פייסבוק ואינסטגרם.. ושם יש הרבה מהסגנון הקלאסי הזה…

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 במרץ 2019 | 22:34
  • אני מאד רוצה לדעת היכן הדתיות קונות את הבגדים בבני ברק במחירים אלה .אשמח לכתובת מדויקת.

    מאת: דפנה רביב |‏ 14 במרץ 2019 | 16:23
  • קייט מידלטון מושלמת ביופיה הן הפנימי והן הוויזואלי. מנהלת אורח חיים בבריאות נפשית וגופנית. גוף מושלם. פנים יפהפיות. שיניים מדהימות. חיוך מושלם גומות חן 55555 עליה

    מאת: א |‏ 14 במרץ 2019 | 08:45
  • קייט מידלטון שלמות במיטבה, נסיכה אמיתית לא רואה את המזוייפת מייגן ממטר.

    מאת: נטורל קייט |‏ 14 במרץ 2019 | 08:19
  • שלום שוב,

    אני מבקשת להוסיף דבר נוסף, אם אפשר.

    לדתיות ולמי שלובשת רק שמלות במדה של נערות, מוכרים ברחוב רבי עקיבא, בחנויות מסוימות בבני ברק בעקר שמלות בעצובים שלובשת דוכסית קיימברידג' קייט .

    אם מגיעים לשם בסוף עונה המחירים נעים בין 100-150 ש"ח לשמלה.

    יש שמלות שנמכרות אף במחירים של 40-50 ש"ח.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 במרץ 2019 | 07:48
  • בקר טוב,

    אני מבקשת לתקן דבר מה בנושא החולצה הסגולה, אם אפשר ומבלי לגרוע מתרומתה החשובה מאד של דוכסית קיימרידג' קייט.

    לדעתי, יתכן ונטאשה ארצ'ר (הסטיליסטית של דוכסית קיימברידג', קייט) בטעות לא כיונה אותה באפן לבישת חולצה זו.

    בכתבה באתר מחו"ל פורסם שבית האפנה פרסם חולצה זו כאשר הכפתורים בגב החולצה (ודוכסית קיימברידג', קייט, לבשה חולצה זו כאשר כפתוריה בחזית החולצה, לא רואים זאת בתמונה זו מכיון שהם מוסתרים על ידי הסרט ).

    היות ולבשה את החולצה הפוך, גם הכפתורים בחפתים נמצאים בצדו הקדמי של החפת במקום בצדו האחורי.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 במרץ 2019 | 07:26