מייגן הגיעה לניו יורק כדי לחגוג בייבי שאוור עם האקססורי הכי בריטי

נסיכת אנגליה הגיעה לניו יורק למפגש סודי עם חברותיה שארגנו לה מסיבת טרום לידה חשאית. מרקל האמריקאית הגיעה לחגוג בעיר הגדולה לבושה כאייקון אופנה בריטי עם מעיל של ויקטוריה בקהאם וכובע אנגלי מסורתי. מתברר שכבר אי אפשר להוציא את הממלכה מהילדה

מאת  | ‏ 19 פברואר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eugenia Garavani (@eugeniagaravani) on

רגע לפני שכבר לא תוכל לטוס יותר, בטח שלא טיסות טראנס אטלנטיות, מייגן מרקל חומקת מחייה המלכותיים בבריטניה, וחוזרת הביתה, כדי לעשות מסיבת בייבי שאואר, כנהוג שם, ולקבל מתנות מחברות, במבטא אמריקאי לגמרי. מייגן ממש ניסתה לחמוק מתחת לרדאר, אבל כשלה. הפפראצי מצאו אותה עושה את דרכה לאירוע בשיק אפלולי, מחופשת כמו בסרט בילוש ישן, עם כובע ומעיל.

אפשר להוציא את הילדה מהממלכה, אבל מתברר שכבר אי אפשר להוציא את הממלכה מהילדה, ומייגן עשתה את דרכה בחזרה למכורתה באאוטפיט הכי בריטי שיש של ויקטוריה בקהאם. למי שגם מבקשת להסתתר בסטייל מההמונים, שתתחיל לחסוך: התלבושת כללה מעיל צמר שחור וארוך, מאסיבי ומחויט של בקהאם, מספיק רחב בשביל לאכלס את הבטן, עם כפתורים בהירים, מחירו 10,550 שקל, וכובע אפור המכונה בבריטית צחה ׳כובע מחלק עיתונים׳, של הלייבל הלונדוני הלן ברמן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Британская Королевская Семья (@britroyal_rus) on

זו הפעם הראשונה מזה זמן רב שאנחנו רואים את מייגן בלי יד על הבטן, אבל זה בעיקר מפני שהידים שלה היו עסוקות. באחת מהן נשאה כובע שני, שחור, רחב שוליים מסוג פדורה, של הלייבל הבועט ׳ראג אנד בון׳. הכובע הזה כבר נצפה על ראשה בעבר, כמו גם פריטים נוספים של הלייבל האמריקני, אבל המעצב שהקים אותו בריטי לכל דבר ועניין. אחד משומרי הראש נשא עבור מייגן שקית קניות מ׳לולו למון׳, שם ודאי רכשה לעצמה בגדי יוגה מפנקים, או אולי טרנינגים רכים לימים שאחרי הלידה. אותנו בעיקר מעניין האם נפגשה עם חבריה ל-suits. 

הביקור של מייגן, בן חמישה ימים בלבד, כלל, פרט למסיבה הפרועה שארגנו לה 15 חברות שנבחרו בפינצטה, סיבובים עם הסטייליסטית והבסטי ג׳סיקה מלרוני ברחבי סוהו, ברכישת פריטים שונים, ארוחות עם חברות, ביקור בל׳אודרה, לנישנושי מקרונים, וגם ביקור בחנות בגדי התינוקות היוקרתית בונפואה. נראה שהדוכסית עומדת לשלם לא מעט אוברווייט בדרכה חזרה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Duke & Duchess Of Sussex (@hrhsussexfrance) on

בשבוע שעבר שלא ניסתה להתחבא (צילום: Heathcliff O'Malley לגטי אימג'ס)

בשבוע שעבר שלא ניסתה להתחבא (צילום: Heathcliff O'Malley לגטי אימג'ס)

מחכים כבר לכפתנים במרוקו (צילום: Jeff Spicer לגטי אימג'ס)

מחכים כבר לכפתנים במרוקו (צילום: Jeff Spicer לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה