שיא השיאים: לשמלה של קים יש את המחשוף הכי מופרע שראינו

חשבנו שראינו כבר הכל בחיים האלו, אבל אז יצאה קים לטקס פרסי הביוטי של הוליווד והרגה אותנו. בשמלת וינטג' של מוגלר והרבה דבק דו צדדי, מדובר בלוק שמחייב דאבל טייק

מאת  | ‏ 18 פברואר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared) on

נראה שהתחביב העיקרי של קים קרדשיאן הוא להמציא מחדש את חוקי המשחק, באופן שישרת אותה בצורה הטובה ביותר.

את גופה המפואר אנחנו מכירים ככל הנראה טוב יותר מאת גופנו שלנו, היא לא ביישנית, ונהנית לחשוף טפח וטפחיים, ובכל זאת מצליחה בכל פעם להתריס ולגרום לנו לעשות דאבל טייק ולתהות – מה, היא באמת לבשה את זה עכשיו?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chris Appleton (@chrisappleton1) on

קימי נהנית מפלאי ההיריון הפונדקאי שיביא לחיקה ממש בקרוב ילד רביעי, וחוגגת עד השעות הקטנות. לאירוע פרסי הביוטי של הוליווד יצאה יד ביד עם מעצב השיער שלה, כריס אפלטון, שהיה מועמד לפרס ואף זכה בו, והחליטה להפוך, בעזרת השמלה שלה, את האירוע הלא מאוד מתוקשר לדבר הכי חם בסדר היום. כן, השיער היה מוקפד ומפואר, וגם האיפור, אבל השמלה גנבה את כל הפוקוס.

מחמיצי הפנים שראו בלוק דבר מה זול נאלצו לאכול את הכובע. מדובר בפיס כמעט היסטורי שצעד בשנת 1998 על מסלולי התצוגה של בית האופנה מוגלר, בדומה לפיס המטורף שלבשה קארדי בי לטקס הגראמי האחרון, גם הוא וינטג' מוגלר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mary (@kuwtkjenns) on

שמלת המקסי חותכת החזה, לה גם שסע נדיב עד הירך, גרמה לכולם להביט היטב, וגם לחכות לפאשלות, לתזוזה קלה שבקלות של סרט ההדבקה, החלקה מזערית שתגרום לרגע הזה לשנות צורה ולהיכנס לדפי ההיסטוריה של תקלות המלתחה. זה לא קרה.

בסטורי שהעלתה לפני האירוע, במושב האחורי של הלימוזינה, סיפרה קימי שהמון זמן כבר חיכתה ללבוש את השמלה המיוחדת, וחברה אפלטון היה לה לעד. "כן, יש לך אותה כבר המון זמן" אישר. ״אני כל כך שמח שסוף סוף השמלה זוכה ליציאה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Celebrity Secrets (@celebritysecretsmag) on

קים אוהבת לאתר פריטי מעצבים פרועים במיוחד ומינימליסטיים מהניינטיז ולתכשט בעזרתם את גופה. היא עשתה את זה גם עם בגד ים של שאנל, מיקרו ביקיני משנת 1966.

היו גם שני לוקים לוהטים של ורסאצ'ה, בהשראת S&M מאותן שנים ממש, ושמלת חוטיני של גוצ'י, מהתקופה בה טום פורד היה מעצב הבית. נשאר לחכות ולראות אילו עוד פריטים מאתגרי מוסכמות תשלוף קים מהארון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nineties Anxiety (@90sanxiety) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KIM KARDASHIAN WEST (@kimkflame) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared byk (@kkwtint) on

השאירו תגובה