הלם בממלכה: למה לנסיך ויליאם יש חור בנעל?

בזמן שאשתו הלכה לבקר ארגוני צדקה בדרום לונדון, וויל נסע לשוויץ כדי להשתתף בוועידת הכלכלה העולמית שם ישב עם דיוויד אטנבורו לראיון מיוחד. אבל במקום להתייחס למה שנאמר, התקשורת דיווחה על משהו אחר לגמרי – מצב הסוליות הרעוע של נעלי הנסיך. מה שנקרא, פדיחת על

מאת  | ‏ 23 ינואר 2019

הנסיך והחור (צילום: Markus Schreiber; Getty Images)

הנסיך והחור (צילום: Markus Schreiber; AP)

הנסיך ויליאם, בחור מקסים שכמותו, שובה את לב ההמונים בסגנונו המיוחד. הוא תמיד מסודר ומהודר, ועדיין יש משהו נינוח, שקט ולא מתאמץ בכל ההוויה שלו. אבל יכול להיות שהוא לקח את הנינוחות לשלב הבא?

לדיון בוועידת הכלכלה שנערך בשווייץ, הגיע ויליאם לחלוק את תבונתו ומחשבותיו בנוגע להגנת הטבע, ועשה זאת כשחור פעור בסוליית הנעל שלו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kensington Palace (@kensingtonroyal) on

ויליאם התנסה לראשונה בחייו בעריכת ראיון. הוא הודה שהוא שמח לא להיות פעם אחת בתפקיד המרואיין, אלא המראיין, והציג שאלות בפני איש הטלוויזיה הבריטי הנודע סר דיוויד אטנבורו.

איכשהו, על אף שהביע ידענות ואכפתיות לעתיד שמורות הטבע בעולם מתפתח, הצופים, שראו את השידור החי ברשת, התרכזו בעיקר בסוליית הנעל, אותה הציג לראווה בחוסר מודעות כשהשעין רגל על רגל לכיוון המצלמה.

אפילו דובי הקוטב מאחורה לא יצליחו להסית את עיננו מהחור בנעל (צילום: Markus Schreiber; AP)

אפילו דובי הקוטב מאחורה לא יצליחו להסית את עיננו מהחור בנעל (צילום: Markus Schreiber; AP)

מהתמונות עולה שוויליאם ודאי נהנה מהבריזה באזור הגרביים, והציבור שואל את עצמו איך, לכל הרוחות, זה קרה לו? כמה טיולים על קרקע לא סלולה כבר עושה הנסיך בבגדיו הרשמיים, והאם זה אומר שיש לו חיים סודיים, פרועים, מלאי הרפתקאות ומסיבות טבע?

החורים האלה, אגב, עוברים בגנים. גם האח הצעיר הארי הפתיע עם חור בנעל כשהגיע לחתונה של חברו הטוב ביותר בקיץ האחרון. באותה תקופה טרום הריונית ומפוארת של מייגן, החשש היה שהביגוד היוקרתי של אשתו הוא זה ששדד את הנסיך האדמוני מתקציב לנעליים.

כך או כך, הציבור לא אוהב לראות נסיך מסתובב כמו אחרון הקבצנים. "מה זה פה, בן המלך והעני?" שאלו בטוויטר. הגיע הזמן לקרוא לסנדלר המלכותי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kensington Palace (@kensingtonroyal) on

השאירו תגובה