כמה מושלמת את יכולה להיות? ג'יי לו בסלפי ללא איפור

לא ברור באיזה מעיין נעורים טובלת הכוכבת בת ה-49, אבל נראה שהוא עושה עבודה טובה ביותר. לופז העלתה בסוף השבוע האחרון תמונה שלה ללא פילטרים וללא מייקאפ, ונראתה לא פחות ממדהים. מי צריכה היילייטר כשיש גלואו טבעי כזה?

מאת  | ‏ 20 ינואר 2019

ג'יי לו ביום עם איפור מלא (צילום: Gabe Ginsberg; Getty Images)

ג'יי לו ביום עם איפור מלא (צילום: Gabe Ginsberg; Getty Images)

העובדה שג'ניפר לופז כבר בת 49 ועברה מהפכי ביוטי רבים, צולמה מכל כיוון וניסתה כל סטייל על הפלנטה, ודווקא עכשיו נראית טוב מאי פעם, לא נותנת לנו מנוח.

לאחרונה אי אפשר להפסיק להסתכל על ג'יי לו, שחוגגת במוזיקה חדשה ובחזרה משמחת גם לעולם הקולנוע, ומספקת לוקים שכוללים פנים וגוף שפשוט עושים צחוק מכל מה שאנחנו יודעים על גיל ביולוגי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

לופז היא לא מהנשים שנותנות לטבע לעשות בהן כרצונו. היא עובדת נגד כוח המשיכה והמחמצנים המרושעים בעזרת אימונים קדחתניים וטיפולים אינטנסיביים, ואף פעם לא התביישה להשתמש באיפור.

ג'יי לו תמיד משוחה בברונזר, חובבת היילייטרים וקונטורינג, ואוהבת עיניים מעושנות ושפתיים כהות. דווקא צילום שלה בהפך הגמור של כל אלה מצליח להכות גלים, ושוב אנחנו (והכוונה היא למין האנושי הנורמטיבי), משפשפים את העיניים בפליאה.

כל הריסים המלאכותיים האלו מזה לא נחוצים (צילום: Theo Wargo; Getty Images)

כל הריסים המלאכותיים האלו מזה לא נחוצים (צילום: Theo Wargo; Getty Images)

בשישי האחרון העלתה לופז תמונה לאינסטגרם והוסיפה תגיות שמעידות על כך שהיא ב”יום ללא איפור” ובצילום ללא פילטרים. שתי העובדות האלה לא גורמות לתצלום להיות פחות גלאמי. להפך.

בפנים חלקות, ג'יי לו מציגה יופי טבעי ורענן, בתסרוקת קז'ואלית, שכוללת כמובן, הדגשה של השערות הקצרות שלא נכנסות לשום קוקו שבעולם, וסירוקן לפנים. לעזאזל, אפילו השמנוניות של פניה עובדת לטובתה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

בלי קשר למעיין הנעורים ממנו היא שותה, או לחילופין, לעסקה שעשתה עם השטן על מנת להיראות כך בגילה, היא מצטרפת לתנועה עולמית שנפתחה זה מכבר, שמבקשת להניח את האיפור בצד ולחשוף את האמת על כל פגמיה.

יש לציין שהרבה פגמים לא ראינו בתמונות המדוברות ושבגדול מדובר בעוד דרך להרמה עצמית. קאשה עשתה את זה בשבוע שעבר עם פרצוף מלא נמשים, סינדי קרופורד גם עשתה את זה, גווינית' פאלטרו חגגה כך יום הולדת 44, וגם גל גדות העלתה בזמנו תמונה מסוג זה. בתמונות האלה נראות אמנם הכוכבות שבריריות ופגיעות יותר, אבל לא פחות יפות.

מוגזמת וטוב לה (צילום: Nicholas Hunt; Getty Images)

מוגזמת וטוב לה (צילום: Nicholas Hunt; Getty Images)

השאירו תגובה

 

  • היא מההמת אין ספק ושומרת על עצמה אין ספק
    אבל במילין שצריכות לצאת מהלקסיקון הפאנטי של הכתבים שלה זה "שבריריות ופגיעות" מה אישה בלי איפור היא שברירה ופגיעה ? מה זה שטויות האלה ….

    מאת: נו באמת |‏ 18 בפברואר 2019 | 11:32
  • אין הבדל עם 20 ל50? חחחחחח באיזה עולם את חיה? היא נראית נהדר אבל זה הודות ללייף סטייל שלה. יש לה תזונאית מאמני כושר והיא עוברת טיפולים קוסמטיים יקרים שעוזרים לה לשמר את המראה שלה בצורה טבעית ונכונה ולא מוגזמת. מה רע בזה?

    מאת: אני |‏ 21 בינואר 2019 | 22:54
  • איזה שטויות. אימונים וטיפולים קדחתניים? מה עובר עליכם? היא נראת הכי נורמלי ורגיל שיש לגיל 50 או 60. וברגע שיפסיקו לצער ולדכא נשים, הן יראו פי מליון יותר טוב ממנה.
    מה לא טבעי פה? כמה שטויות בכתבה. אין הבדל בין 20 ל50 אצל נשים.

    המון שטויות ושטיפות מוח בכתבה אחת.

    מאת: נו באמת |‏ 21 בינואר 2019 | 18:40