מי האמיצה שתעז ללבוש את הג'ינס המופרע הזה?

אם גם לכן נמאס מעוד ג'ינס כחול רגיל, שימו לב לזה שנמכר באתר השופינג הפופולרי boohoo – סקיני ג'ינס שנראה כאילו נלבש הפוך, כולל התיפורים והכיסים העמוקים. המחיר, למתעניינות, הוא 80 שקלים בלבד

מאת  | ‏ 16 ינואר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IVONA ZUPET (@yvzux) on

הפירוק וההרכבה מחדש לעולם לא מסתיימים בממלכת הדנים. ג'ינס, כנראה לנצח יהיה אחד מהפריטים שזוכים להכי הרבה יחס, וגם התעללות, וכמעט בכל חודש, ולפעמים אפילו יותר מפעם בשבוע, אנחנו מגלים את הבשורה החדשה בעולם הדנים.

הפעם זה boohoo, אתר שופינג פופולרי, שהסעיר את הקונים כשהציג למכירה ג'ינס שנראה כאילו נלבש הפוך, כשכל הבפנוכו בחוץ.

במילה אחת - הזייה (צילום: boohoo)

במילה אחת – הזייה (צילום: boohoo)

גם אנחנו יכולות לקנות לעצמנו ג'ינס כזה, הפוך בכאילו, תמורת מחיר מאוד ידידותי של 80 שקלים, אבל בינתיים הציבור בעיקר מעוניין לומר שבוהו איבדו את זה לגמרי, ושהדוגמנית נראית כאילו התלבשה בחופזה, בחושך.

זה נכון, אין עוררין על כך, ומצד שני ברור גם שיש פה סטייטמנט אופנתי, ומשהו לדבר עליו, זאת בעקבות התפשטות התמונות ברשתות החברתיות.

"האם, כחברה, אנחנו עד כדי כך נואשים ליצור טרנדים חדשים, שאנחנו הופכים מכנסיים ומציעים אותם כך למכירה?" כתבה משתמשת פייסבוק אחת בשם היילי, "אני כנראה ממש מזדקנת ונהיית לא קולית". הפוסט שלה תפס תאוצה והדהד, וגם בוהו השכילו לרכב עליו ולכתוב: "במקרה שפספסתם את המזכר, ג'ינס הפוך זה הדבר החדש" וצירפו לינק לקניה.

מאחור זה עוד נראה איכשהו נורמלי (צילום: boohoo)

מאחור זה עוד נראה איכשהו נורמלי (צילום: boohoo)

"בוהו, אני מתה עליכם, אבל פליז תפסיקו, ומהר" כתבה משתמשת אחת, בעוד שאחרת תהתה: "מדובר במוצר אמיתי, או שמישהו פה השתגע לגמרי?".

אבל בוהו אינם הראשונים שהופכים פריטי אופנה. בשנה שעברה הציגו בקלווין קליין סווטשירט הפוך, ומכרו אותו תמורת 6,250 שקלים, בליין הג'ינס היוקרתי של הלמוט לאנג מוכרים כזה ב-1,100 שקלים, וחברה בשם Unravel Project מוכרת פריטים הפוכים, בהם ג'ינס כזה ב-2,200 שקלים, כרגע סולד אאוט.

ובכל זאת, אנחנו ממליצות לעצור רגע לפני שנסחפים לטרנד ומזמינים את הפריט המדובר, להפוך את אחד הג'ינסים האהובים ולנסות את זה קצת בבית. ספרו לנו בתגובות איך הלך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by boohoo.com (@boohoo) on

השאירו תגובה

 

  • גינס מכוער

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 17 בינואר 2019 | 11:52
  • גרוע ולא יפה אין סיבה ללבוש ג'ינס הפוך בכוונה והכיסים מזעזעים ריבועים גדולים ולבנים אין הרמוניה בעיצוב לא הייתי קונה ,

    מאת: אוולינה |‏ 17 בינואר 2019 | 09:05