בג'ינס וסוודר משומש: הממלכה משתגעת מהצילום המשפחתי הזה

מסתבר שגם בבית המלוכה, ממש כמו בבתים של כולנו, האחים הקטנים נאלצים להסתפק בשאריות הבגדים של אלה שבאו לפניהם. בתצלום חג המולד המשפחתי לובשת שרלוט המתוקה קרדיגן שמככב לא מעט באלבום התמונות של הווינדזורים, ולמרות שהיה שייך במקור לג'ורג', הוא נראה עליה מקסים

מאת  | ‏ 16 דצמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kensington Palace (@kensingtonroyal) on

מסורת חג שחפה ממקומותינו, ואולי חבל שכך, היא צילום משפחתי שנתי, אותו הופכים לכרטיס ברכה ושולחים לכולם. גם הדוכסים מקיימברידג', וויליאם וקייט, שומרים על המסורת הזו, והשנה יצאו לאחו בבגדים קז'ואליים, שלא לומר מתוך סט של מערבון חורפי, והתייצבו מול עדשתו של מאט פורטאוס. התוצאה מעוררת הרבה רגשות, רובם מהסוג החמים והנעים, ולצדם כמה תהיות.

התמונה נינוחה מאוד: המשפחה כולה יושבת על גזע עץ, רובה בג'ינס. הילדים לא קפואים, להיפך – כל אחד עושים מה שבא לו, ובייחוד יורש העצר ג'ורג', מה שהצליח לגרום לרבים לחייך. אבל מרבית האמוציות מכוונות דווקא לנטייה של קייט למחזר בגדים, שהגיעה לשיא חדש בפריים הזה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fina Ejerique – oficial (@finaejeriquemoda) on

קייט עצמה לובשת בצילום סוודר ממוחזר אותו לבשה רק לפני כחודש, של לייבל הביגוד השוודי "פיאל ראבן". הגוון האפור סולד אאוט באתר עוד מהפעם הקודמת, בעיקר בזכות המחיר ההגיוני: 565 שקלים. אבל יש בתמונה סוודר אחר, שזו הופעתו הפומבית השלישית – וזה הסוודר של שארלוט.

מדובר בקרדיגן כחול מעוטר ברקמה לבנה, מבית המותג הספרדי "פינה". פגשנו אותו לראשונה בתמונה רשמית שצלמה אנני ליבוביץ' לכבוד יום ההולדת התשעים של המלכה אליזבת, שם לבש אותו ג'ורג'. הסוודר עבר מהאח הגדול לשארלוט המתוקה, שמאוחר יותר הצטלמה איתו כשנולד אחיה הצעיר לואי והפך אותה לילדת סנדוויץ'. קייט כנראה ממש משוגעת על הפריט, כי היא שוב שלפה אותו לתמונה היסטורית, ולא יהיה מוגזם לשער שעוד נפגוש אותו שוב כשלואי יגדל קצת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kensington Palace (@kensingtonroyal) on

ג'ורג', לעומת אחותו, קיבל סוודר חדש לגמרי לכבוד התמונה, של לייבל בשם ההולם "ווילד אנד גורג'ס". הוא נראה מבסוט לגמרי להשתחרר מהקרדיגנים הרקומים, גרבי הברך ונעלי הלקה, ולעבור לג'ינס ומגפיים של האנטר, אבל הבחירה הזו לא קלה לחלק מהבריות, והעלתה ברשת את השאלה: "האם יכול להיות שזה המלך העתידי של בריטניה, שם במגפי הגומי?".

מי שכן נאלץ ללבוש גרבונים ונעלי בובה הוא לואי המתוק, שהפגין רוח טובה באאוטפיט שלו, מהמותג החביב על קייט, "אמאיה". גם במקרה שלו לא כל האאוטפיט חדש. המכנסיים הקצרים היו של ג'ורג', והוא הצטלם איתם בתמונת חג המולד המתוקה שלו משנת 2014, וגם את החולצה בעלת הצווארון העגול לבש אחיו הבכור בעבר. איך אומרים? הכל נשאר במשפחה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Baby Prince of Cambridge (@princelouis.cambridge) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kensington Palace (@kensingtonroyal) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fina Ejerique – oficial (@finaejeriquemoda) on

השאירו תגובה

 

  • מהממים!!!

    מאת: עםרה |‏ 17 בדצמבר 2018 | 11:36
  • תלמדו נשים ישראליות איך לא לבזבז כל היום כספים על בגדים {כסף שלרוב אין לכם…) ובמיוחד על בגדים לילדים שבמילא גדלים מהר….וכל היום להשוויץ על הבוגבו החדש והמנשא של בייבי ביורן בזמן שאתם במינוס בבנק רק בשביל לעשות שופוני…יש לכם הרבה מה ללמוד ממנה

    מאת: מיה |‏ 16 בדצמבר 2018 | 18:28
  • תמונה יפה.
    טבעית!!
    שארלוט כוכבת. מתוקה משהו!!!

    מאת: אורלי |‏ 16 בדצמבר 2018 | 16:21