לוק מנצח מהקניון: גם המלכה ראניה קונה בזארה

מלכת ירדן, שידועה בחיבתה למותגי יוקרה כמו פנדי ודיור, הדגימה השבוע לעולם איך אפשר לאמץ את הטרנד הירוק בפחות מ-200 שקלים. וכן, הפריט שבחרה ברשת הספרדית נמכר גם בישראל

מאת  | ‏ 12 דצמבר 2018

מאיפה הפנטס? (צילום: ספלאש ניוז)

מאיפה הפנטס? (צילום: ספלאש ניוז)

על הטעם המשובח של המלכה ראניה קשה להתווכח, אבל גם לא על עלותה האסטרונומית של המלתחה שלה. הרויאלית שנודעה בחיבתה לפריטים יוקרתיים של דיור, פנדי ומקווין הפתיעה ביום שני האחרון עם בחירה מדויקת מהרשת העממית שגם בנות מלוכה אחרות נהנות להשתעשע אתה – זארה.

ראניה הגיעה ביום שני האחרון לקבל את פרס אישיות השנה המשפיעה בטקס חלוקת פרסי הרשתות החברתיות הערביות, בטוטאל-לוק ירוק שעורר תגובות נלהבות. לחולצת הקטיפה הירוקה שלה היא שידכה מכנסיים עתירי קפלים שנראים במבט ראשון כמו חצאית. כשהתברר שהפריט לא חוצה את רף ה-200 שקלים ומגיע מהרשת הספרדית האהובה, הכותרות  על הבחירה המפתיעה נפוצו בכל אתרי האופנה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mona Kattan (@monakattan) on

את המראה השלימה ראניה עם חגורה של המותג  Safiyaa, שעון אפל ספורטיבי (שכבר ליווה אותה בהופעות רשמיות אחרות) ונעלי עקב של דיור, כדי שבכל זאת הלוק יהדהד מידה נדרשת של יוקרתיות.

זו לא הפעם הראשונה שמלכת ירדן בוחרת בטריק של ערבוב בין גבוה ונמוך. גם בנות מלוכה אחרות כמו קייט מידלטון ולטיסיה הספרדייה הפכו למאסטריות של המלאכה האופנתית הזו, שנועדה לקרב את אלו שיכולות להרשות לעצמן הכל אל העם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELLE Ukraine (@elle_ukraine) on

העניין בבחירה של ראניה התעצם בזכות הופעה נגישה אחרת שלה בשבוע שעבר. בביקור שערכה באקדמיה שהקימה לעידוד החינוך בירדן היא נצפתה בשמלה ארוכה של זארה, שהדגישה שוב את היכולת שלה להעניק אופי הדור לכל לוק.

האאוטפיט הנוכחי של המלכה מאשר פעם נוספת את נכונותו העונתית של הגוון הירוק. קייט מידלטון הראתה לנו שוב איך לעשות את זה נכון עם שמלת התה הנשית שלה, וגם מייגן מרקל חרשה עליו בעבר. עכשיו כשיש דוגמה חיה ומוצלחת לכך שאפשר לאמץ אותו נכון בסניף הקרוב של זארה, אפשר להכריז על התאהבות רשמית.

גם קייט מאשרת את הצבע (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

גם קייט מאשרת את הצבע (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

אפשר לאמץ (צילום: Heathcliff O'Malley לגטי אימג'ס)

אפשר לאמץ (צילום: Heathcliff O'Malley/getty images)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Queen Rania Al Abdullah (@queenrania) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by QueenRania (@queenraniafans) on

השאירו תגובה