חזקה מהרוח: בשיא הקור, ג'יג'י מוותרת על חזייה

בזמן שאנחנו מעמיסות סריגים ומעילי יוניקלו, ג'יג'י חדיד יוצאת לרחובות ניו יורק הקפואים כאילו אמצע יולי. בחליפה כתומה ומעיל דק מעל, היא מציגה מחשוף לתפארת המוחזק על ידי כפתור אחד בודד. נקווה שאת החיסון לשפעת היא כבר עשתה

מאת  | ‏ 12 דצמבר 2018

בקרוב בעונה החדשה של כתום זה השחור החדש? (צילום: Splash News)

בקרוב בעונה החדשה של כתום זה השחור החדש? (צילום: Splash News)

המקורות שלנו בניו יורק מספרים לנו שקר שם מאוד בימים אלה, וגוגל מאשר: 6 מעלות צלזיוס במהלך היום. אבל לג'יג'י חדיד זה ממש לא מפריע, ואנחנו קצת מעריצות אותה על היכולת לחשוף עור גם בשיא הקור. יכול להיות שלסופרמודלס יש חסינות למזג אוויר שאין לפשוטי העם? 

ג'יג'י יצאה אתמול לאירוע של מגזין ווג בניו יורק, וממש הלהיטה את הרחובות עם החליפה הכתומה שלבשה, שעל כל אישה אחרת הייתה כנראה נראית כמו קונוס תנועה מהלך. המראה שלה הורכב משני בתי אופנה שונים – ז'קט דקיק ומכנסיים מבית רונלד ון דר קאמפ, ומעיל טרנץ' כתום תואם מבית מוסקינו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Moschino (@moschino) on

למראה המאוד כתום הזה הוסיפה ג'יג'י נעלי עקב פרחוניות בצבעים בוהקים לא פחות, צללית עיניים ורודה, תכשיטים של ה. שטרן ושיער חלק מאוד מאחורי האוזניים. הז'קט כופתר עם כפתור בודד, מה שחשף את היעדרן של חולצה וחזייה. יכול להיות שהיא פשוט לא מצאה חזייה כתומה תואמת.

למרות שג'יג'י נראית נפלא, כי באמת מדובר באישה שיכולה ללבוש הכל, החליפה הכתומה לא אהובה עלינו במיוחד, ובעיקר תוספת התחרה בחלק התחתון של המכנסיים, שנראית כמו משהו שצמח בקרקעית הים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RVDK (@ronaldvanderkemp) on

המעיל של מוסקינו, לעומת זאת, הוא החלק האהוב עלינו במראה והיינו שמחות לראות אותה מנסה אותו עם משהו קצת יותר פשוט, כמו ג'ינס וטי-שירט לבנה.

בחשבונות האינסטגרם של ון דר קאמפ ומוסקינו כמובן התלהבו וחלקו את התמונות, כשבזה של ון דר קאמפ חשפו את התגית שתפורה בגב הז'קט, עם שמה של ג׳יג׳י והקדשה אוהבת. טוב, לא חשבתם שהיא תלבש לאירוע חליפה שלא נתפרה עבורה באופן אישי, נכון?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gossipgirl (@_daily_gossip_girl_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @modelstreetstyleinspo on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cool Girls (@cool.girls00) on

השאירו תגובה

 

  • התלבשה מחריד!!!!

    מאת: מורן |‏ 12 בדצמבר 2018 | 15:39
  • אני עד היום מנסה להבין, מה יפה בכל הלבוש החושפני הזה?! וממש לא מטעמי דת ולא מצניעות. איך אפשר להרגיש נוח ללכת ככה?פפצה ככל שתהי.

    מאת: מוזר |‏ 12 בדצמבר 2018 | 14:05