קשת לשיער ב-4,000 שקלים: קייט מתפרעת עם האקססוריז

משפחת המלוכה הייתה עמוסה השבוע באירועים לכבוד מאה שנים לסיום מלחמת העולם הראשונה, וזו הייתה ההזדמנות המושלמת של קייט להזכיר לאומה הבריטית שהיא עדיין בעניינים. אז איך דוכסית עושה ימי זיכרון? משקיעה עשרות אלפי שקלים בפרטים הקטנים

מאת  | ‏ 12 נובמבר 2018

משפחת המלוכה עושה 100 שנה לסיום מלחמת העולם הראשונה (צילום: Paul Grover- WPA Pool/Getty Images)

משפחת המלוכה עושה 100 שנה לסיום מלחמת העולם הראשונה (צילום: Paul Grover- WPA Pool/Getty Images)

בכל התמונות מהימים האחרונים מופיעים בני משפחת המלוכה עם עיטור של פרחים אדומים על החזה. הסיבה לכך היא שהעולם מציין מאה שנה לסיום מלחמת העולם הראשונה, והאירועים שמתרחשים בעקבות ההיזכרות הקולקטיבית בזוועות שעיצבו את עולמנו דורשת מבנות המלוכה טיפול אופנתי מיוחד. קוד הלבוש: רציני, צנוע, מכבד. הטריק האופנתי: מעילים ואקססוריז לרוב.

המשפחה המפוארת התייצבה ביום אחד לשני אירועים זיכרון שונים, אחד בבוקר והשני בערב, וקייט מידלטון, שחזרה עם כוחות מחודשים מחופשת הלידה האחרונה שלה, נראתה באלמנט שלה.

טקס האזכרה בבוקר, במעיל של אלכסנדר מקווין (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

טקס האזכרה בבוקר, במעיל של אלכסנדר מקווין (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

לאירוע הראשון, טקס זיכרון לחללים בווייטהול, הגיעה עם מעיל של בית האופנה החביב עליה, אלכסנדר מקווין: שחור עם כפתורי כסף כמעט צבאיים, פס לבן עדין בצווארונו הגבוה ופסים עדינים ואדומים כמו דרגות על הכתפיים.

מדובר, כך טוענים, ביצירת קאסטום מייד, שמקווין רקחו עבורה לאירוע הספציפי הזה, ולא במשהו שניתן להשיג בחנות. קייט התאבזרה בכובע תואם שנראה כמו יצירת אמנות על ראשה האצילי, כשעיצובו המיוחד מדמה פרח יקר במיוחד. מדובר בכובע מבית Lock & Co. Hatters ושוויו 3,757 שקלים.

השקיעה בכובע (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

השקיעה בכובע (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

האירוע השני, אירוע ערב, קיבל טיפול שונה. לאזכרה בווסטמינסטר אבי לבשה קייט מעיל שלבשה בעבר בצבע החם ביותר של הסתיו: ירוק, עם אלמנטים של קטיפה שחורה בפרקי הידיים, בכיסים ובצווארון.

המעיל, של קת'רין ווקר, לווה בעוד פיס רציני על ראשה של קייט: קשת אוברסייז מפוארת ומרשימה של המעצבת ג'יין טיילור, שהתכתבה עם הקטיפה שעל המעיל. קייט החזירה את טרנד הקשתות הניינטיזי עוד בהטבלה של לואי, אז התנוססה על ראשה קשת דומה מאוד של אותה המעצבת. המחיר: 4,186 שקלים.

חסכה במעיל, השקיע בקשת (צילום: Leon Neal/Getty Images)

חסכה במעיל, השקיע בקשת (צילום: Leon Neal/Getty Images)

הקטיפה השחורה המשיכה גם בקלאצ' של ג'ימי צ'ו, אותו נשאה כבר בעבר, ונתן טאץ' יותר מודרני לאבזור הכללי. ג'ימי צ'ו טיפל גם ברגליה של הדוכסית, והיא צעדה בעקבים שחורים וקלאסיים של הלייבל, שוויים 3,292 שקלים.

כדי "לחסוך" קצת בעלויות האקססוריז, קייט ענדה את אותם העגילים בשני האירועים השונים – הרכב פנינים ויהלומים מרשים של המעצבת קסנדרה גואד, אותם ענדה לראשונה בהטבלתו של הנסיך לואי. המחיר: 20,605 שקלים.

בקשת דומה בהטבלה של לואי ועם אותם עגילים (צילום: Dominic Lipinski - WPA Pool/Getty Images)

בקשת דומה בהטבלה של לואי ועם אותם עגילים (צילום: Dominic Lipinski – WPA Pool/Getty Images)

גם מייגן הגיעה לשני האירועים, אך לא עמדה לצדן של קייט וקמילה, אלא במקום אחר, בגלל סדר החשיבות המלכותי, דבר שהצליח להזעים רבים מבני העם. לאירוע הראשון גם לבשה מייגן מעיל (שהפך לשמלה החדשה, בעיקר באירועים בהם יש לעמוד בחוץ). כשם שקייט דבקה במקווין, גם מייגן דבקה במקווין "שלה", זאת אומרת בז'יבנשי, ולבשה גם היא עיצוב שמייצר רפרנס למעיל צבאי, עם מין שריון על הכתפיים.

בערב החליטה מייגן שדי עם המעילים והלכה על חליפת חצאית וטופ מחויט בצבע הכי שגור שלה: נייבי. שני האאוטפיטים היו סולידיים ומסתירי הריון לחלוטין. גם מייגן למדה שכדאי להתאבזר כדי להוסיף קצת סטייל למראות הרציניים האלה, והכניסה את פריז לתוך ווסטמינסטר באמצעותו של ברט שחור. על פי הרוחות הנושבות בתקשורת וברשתות החברתיות, המנצחת במלחמה הזאת הייתה קייט. לא נורא, מייגן. תמיד תהיה את מלחמת העולם השנייה.

היי, גם מייגן הייתה שם (צילום: Leon Neal/Getty Images)

היי, גם מייגן הייתה שם (צילום: Leon Neal/Getty Images)

איזו חבורה הורסת (צילום: Paul Grover- WPA Pool/Getty Images)

איזו חבורה הורסת (צילום: Paul Grover- WPA Pool/Getty Images)

מייגן בבוקר, במעיל של ז'יבנשי. נטמעה היטב במשפחה (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

מייגן בבוקר, במעיל של ז'יבנשי. נטמעה היטב במשפחה (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

השאירו תגובה

 

  • קייט היא קלאסה אמיתית. היא לבושה יפה , יש לה גוף לתיפארת אחרי שלוש לידות , ונותנת כבוד במראה ובעדינות שבה לביתהמלןכה האנגךי. גם הילדים ניראים כמוהה..

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 6 בדצמבר 2018 | 19:01
  • הארי מחזיק כל הזמן את הבטן. יש לו בעיות רגשיות קשות. לא סתם הוא ננעל עליה. הוא במצוקה .מייגין נראית זוועה צבועה והנעליים אף פעם לא מתאימות למידותיה. תרתי משמע. מגוחכת. ממש מעברה

    מאת: עדי |‏ 14 בנובמבר 2018 | 12:55
  • קייט נראית מבוגרת.
    מייגן נראית מעולה!!!

    מאת: מורן |‏ 13 בנובמבר 2018 | 12:46
  • בקצב הזה של.התלבושות בית המלוכה יפשוט את הרגל…………

    מאת: ברונר שלומית |‏ 13 בנובמבר 2018 | 11:15
  • קייט לא רואה את המזוייפת מרקל ממטר ומשאירה לה אבק

    מאת: נטורל קייט |‏ 13 בנובמבר 2018 | 11:11
  • קייט מדהימה. אין לה תחליף.

    מאת: ריני |‏ 13 בנובמבר 2018 | 09:41