שוברת מוסכמות: הנסיכה שהחליפה את העקבים בנעליים מפתיעות

בניגוד לחברותיהן בדיסני, נסיכות בשר ודם מעדיפות נוחות. תשאלו את מרי מדנמרק, שלא נתנה לחליפה המפונפנת של בעלה לבלבל אותה, ובניגוד למקובל בחרה לשלב עם השמלה האלגנטית שלה דווקא סניקרס לאירוע רשמי

מאת  | ‏ 11 נובמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Crown Princess Mary Fan Page (@crownprincess_mary_of_denmark) on

השינוי החברתי והתרבותי שעובר על נעלי הסניקרס מגיע לשיא חדש בתקופה האחרונה. לאחר שנפרדו מהמעמד המעט נחות וחזרו לחיינו עם הילת נחשקות חסרת תקדים, נעלי הספורט כובשות את חלקת הקודש האחרונה – בני המלוכה.

לא מזמן דיווחנו כאן על ההיסטריה סביב Veja – נעלי המותג שקיבלו את האישור של מייגן מרקל. קצת לאחר מכן אמה תומפסון לא היססה לקבל תואר של כבוד בארמון עם צמד סטן סמית טבעוניות של אדידס, ועכשיו זו נסיכת דנמרק, מרי, שנותנת לנוחות להכתיב את סדר היום האופנתי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Crown Princess Mary Fan Page (@crownprincess_mary_of_denmark) on

בביקור ברומא יחד עם בעלה, הנסיך פרדריק, נצפתה הנסיכה בשמלת טוויד אלגנטית של המעצב הדני מרק קנלי דומינו טן, שאובזרה עם חגורת מותן מבית מקס מארה ונעלי נייקי לבנות מדגם VaporMax Explorer .

אף אחד לא חשב שמדובר כאן בבחירה מקרית, מכיוון שהנסיכה כבר עשתה לעצמה שם עולמי כבעלת מודעות אופנתית גבוהה ואף זכתה לקטוף תארים בתחום, ביניהם "בת המלוכה עם הסטייל המשובח בעולם". נהוג להשוות את הסגנון שלה לזה של רויאלית אחרת – קייט מידלטון, אך ממצאי ההשוואות מעלים בדרך כלל את המסקנה כי הנסיכה הדנית מתאפיינת בתעוזה אופנתית רבה יותר ובשילובים שתמיד נראים מדויקים, אך לא מזיעים ממאמץ.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Crown Princess Mary (@hrhcrownprincessmary_) on

נדמה שהקלילות מרחפת גם מעל בחירתה הנוכחית. זה לא שהנסיכה לא מרבה להופיע בנעלי עקב גבוהות (ולמעשה נעלה פאמפס בצבע ניוד לחלק היותר רשמי של הביקור) אבל הנכונות לוותר לרגע על הפאסון המלכותי ולהתמסר לנוחות ולפרקטיות זיכתה אותה בסיקורים אוהדים.

אין ספק שהלוק האחרון של מרי מבסס את ההנחה לפיה העין בסוף מתרגלת להכל. אם בעבר שילוב בין שמלת טוויד כבדה, תכשיטי זהב וחגורת יוקרה לסניקרס היה נראה מוזר, הפעם נראה שהמיקס האנושי הזה עובד מצוין. מבט ממוקד באבני החצץ של המרחצאות הרומיים בהם ביקרה אישר סופית את נכונותה של הבחירה, ויקל מעט את הצביטה הקטנה הזו בלב בפעם הבאה שנארוז לטיול סניקרס נוחות במקום נעלי עקב יפות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by H.K.H. Kronprinsesse Mary (@hkhkronprinsessemary) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DK’S BEDSTE SNEAKERBLOG (@coolsneakersdk) on

השאירו תגובה