המלכה שלא צובעת: לטיסיה מציגה שיער אפור

מלכת ספרד היפה יצאה לאירוע שחגג 20 שנה לעיתון המדרידאי ׳ראסון׳, ולבשה שוב חצאית של זארה אבל זה כבר אולד ניוז במקרה שלה. המלכה הגיעה והראתה לכולם שהיא ממש ממהרת לצבוע שיער והציגה שערות לבנות שעיטרו את ראשה. הרשת לא נחה מאז וכולם מנסים להבין מה הסיבה. בחירה פמינסטית או חוסר זמן להגיע לספר?

מאת  | ‏ 8 נובמבר 2018

לטיסיה מגיעה לאירוע עם חצאית מזארה ועם שיער לא צבוע. אין מה לומר - מלכה (צילום: splash)

לטיסיה מגיעה לאירוע עם חצאית מזארה ועם שיער לא צבוע. אין מה לומר – מלכה (צילום: splash)

לטיסיה היא אחת מבנות המלוכה המשפיעות והמוצלחות מבחינה אופנתית בעולם כולו, ותמיד מעניינת ומחדשת, כשהכשרון הגדול שלה הוא בלבלבל ולערבב. היא אוהבת לשלב פריטים של זארה עם בתי אופנה עילית, ותמיד יש בה משהו שמביט ישר בעיניים בכנות כובשת. עכשיו היא מפתיעה בחשיפה חדשה כשהיא יוצאת לאירוע רשמי בשיער לא צבוע.

מלכת ספרד היפה יצאה לאירוע שחגג 20 שנה לעיתון המדרידאי ׳ראסון׳, ולבשה שוב חצאית של זארה, חצאית קפלים טרנדית בצבע נחושת, מהסוג שבשנה שעברה כולן הוסיפו לארון. החצאית כבר סולד אאוט, ברור, אבל עלתה לפני החטיפה הגדולה 385 שקלים, והיא התאימה לו טופ שחור, מגפיים גבוהים ומעיל אוברסייז אלגנטי. הפעם התקשורת דווקא עסוקה בדבר אחר: השיערות הלבנות שעיטרו את ראשה היפה. ההחלטה לא לצבוע מסעירה את הספרדיות והספרדים ומעוררת דיון.

אקט פמינסטי או פשוט ספר גרוע (צילום: splash)

אקט פמינסטי או פשוט ספר גרוע (צילום: splash)

״כמו לרוב הנשים בנות ה-46, גם למלכה יש שיער לבן", מצהירים בטור מיוחד בנושא בגרסה הספרדית של האפינגטון פוסט. ״גם לגברים יש, אגב. הניוז פה הוא שלטיסיה החליטה לחשוף את העובדה הזאת, והזעזוע שהעניין מעורר. המלכה חושפת כבר זמן מה את השיער הלבן. כבר כמה שנים, כשהיא לא צובעת בזמן, הלבן נחשף. זה לא עניין של מתח, לא קשור בבריאות, לרוב הנטייה להלבין היא עניין גנטי, וזה חלק מההתבגרות״.

יש גם אנשים שמאמינים שמדובר באסטרטגיה, ושלטיסיה מעוניינת להפגין יותר משקל סגולי ולקבל מעמד מלוכה וכבוד בזכות השיער האפור. אחרים מאמינים שמדובר בבחירה פמיניסטית וקריאה לטבעיות וקבלה עצמית. ספרים ספרדיים מגיבים בתקשורת ומצביעים דווקא על טיפול גרוע מצד מעצב השיער, כנראה בתקווה לקבל את הג׳וב בעצמם. ״לדעתי מדובר בעבודת צבע לא טובה, במישהו שלא כיסה את כל השיער הלבן״, מכריז המעצב אדוארדו סנצ׳ז. ״הגיע הזמן לומר שלום למי שאחראי לה על השיער״. האם מדובר באירוע חד פעמי, או שהמלכה באמת עומדת לעבור עם הזמן לאפור מלכותי? נאלץ להמתין (ולהלבין) בסבלנות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Queen Letizia of Spain (@queenletizia) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by S.M. Reina Letizia (@letizia_de_princesa_a_reina) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fanpage for Queen Letizia (@queenletizia_spain) on

 

 

 

השאירו תגובה