הכי מגעיל: ההזמנה מאסוס נגמרה בסיוט

נכון שכל היופי בקניות אונליין הוא שאפשר גם להחזיר פריטים שלא מתאימים, אבל נראה שיש מי שמנצל את האופציה הזאת עד הקצה. לקוח מזועזע קיבל משלוח מהרשת הבריטית, והופתע לגלות בתוך השקית נעליים משומשות ומלוכלכות, כולל הגרב של הלקוח הקודם שנעל אותן בפנים

מאת  | ‏ 23 אוקטובר 2018

לא עלינו (צילום: אסוס, מתוך האתר הרשמי)

לא עלינו (צילום: אסוס, מתוך האתר הרשמי)

רק לאחרונה סיפרנו כאן על החוויה הנוראית שעברו כמה מלקוחות אסוס, שנכנסו לרשימה השחורה של אתר השופינג החשוב בעולם רק משום שהתלוננו על חבילה שלא הגיעה. עדיין לא נרגענו מזה וכבר מגיעה ידיעה חדשה שמאירה את האתר באור, איך לומר, לא מדהים.

לקוח מאוסטרליה הזמין מאסוס זוג סניקרס שוות של אדידס וקיבל הפתעה – נעליים משומשות. ברור שלעתים לקוחות מזמינים, מודדים ומחזירים פריטים, לכן יכול מאוד להיות שהפריטים החדשים שאנחנו אוספים מהאסוסיה כבר נמדדו על ידי אחרים. אבל כאן מדובר במקרה מעט שונה.

ברצינות? (צילום: טוויטר, bosco08@)

ברצינות? (צילום: טוויטר, bosco08@)

רוס קטנזריטי, שמתגורר בסידני, צייץ בטוויטר על החבילה שקיבל, עם זוג סניקרס שכל התגיות הוסרו מהן, שאריות לכלוך מהרחוב נותרו על הסוליות והשיא – בתוך אחת הנעליים היה תחוב גרב משומש. "אני בטוח שהם שולחים את הפריטים שאנחנו מחזירים כל הזמן", הוא צייץ בזעם, "אבל אולי לפחות פאקינג תבדקו אותם ותנקו אותם? ואל תשלחו עם גרב פאקינג משומש?".

שירות הלקוחות של אסוס מיהרו לצייץ חזרה: "היי רוס, אנחנו מצטערים לשמוע. בבקשה שלח לנו הודעה פרטית ונבדוק את העניין עבורך", אבל נראה שהחוויה הטרידה את קטנזריטי במיוחד, והוא צייץ בחזרה: "אני סיימתי. ברצינות, יש לי בחילה".

"" (צילום: טוויטר, bosco08@)

הפוסט הזועם של רוס קטנזריטי (צילום: טוויטר, bosco08@)

"אולי לפחות תבדקו ותנקו?" (צילום: טוויטר, bosco08@)

"אולי לפחות תבדקו ותנקו?" (צילום: טוויטר, bosco08@)

תמונות לא פשוטות (צילום: טוויטר, bosco08@)

תמונות לא פשוטות (צילום: טוויטר, bosco08@)

הנעלת וגם החזרת? (צילום: טוויטר, bosco08@)

הנעלת וגם החזרת? (צילום: טוויטר, bosco08@)

השאירו תגובה

 

  • מישהו יכול לשים קישור לכתבה שהם דיברו עליה בהתחלה: "רק לאחרונה סיפרנו כאן על החוויה הנוראית שעברו כמה מלקוחות אסוס"

    מאת: עדי |‏ 24 באוקטובר 2018 | 11:35
  • הזמנתי נעליים מאסוס שעלו 59 לירת סטרלינג.הוספתי עוד 10 לירות סטרלינג כדי שהם יגיעו עד תאריך מסויים במשלוח מהיר. את הנעליים לא קבלתי ובאיחור של מספר שבועות קבלתי הודעה שאני צריכה לשלם מכס .על מה צריך לשלם מכס?על 300ומשהו שח?על נעליים?בקיצור את הנעליים לא קבלתי וגם לא את הכסף ששלמתי

    מאת: אנונימי |‏ 24 באוקטובר 2018 | 11:08
  • גם אני קיבלתי מאסוס שמלה משומשת עד הקצה עם ריח אויים של גוף שהזיע בו לפחות שבועה וגם זה לא מספיק היו גם מלא קדורים מתחת לבית השחי ולכל האורך של השמלה . מיד דיווחתי אל זה לאסוס אז הם הסקימו לי להחזיר שמלה ואף לפצות לי דמי משלוח … יפה … אבל… איך דבר כזה יכול לקראת מה הם לא בודקים דברים שמחזירים להם? באיזה מצב הם?

    מאת: סתיו |‏ 24 באוקטובר 2018 | 01:03
  • איפה המשוב שלי על usp הגרועים? נשלח לפני כמה דקות

    מאת: שרית |‏ 24 באוקטובר 2018 | 00:30
  • וגם לי יש מגעיל: צעיף בודד שנשלח מפריז לפני שבועיים בשילוח מהיר דרך ups בעלות 30 יורו (המשלוח עצמו ללא הצעיף)- תקוע בupsלאחר שהודיעו לי כבר שיחכה לי בנקודת איסוף..הודיעו ונעלמו.
    שאחכה על הקו שלהם שוב ואקבל התקף לב?
    בקיצור: לא רק חסכני אסוס סובלים

    מאת: שרית |‏ 24 באוקטובר 2018 | 00:28
  • הזמנתי סריג מסויים ובמקום קיבלתי סוודר ענק ולא דומה למה שהזמנתי שלחתי את החבילה חזרה והחזר כספי לא הוחזר .
    תודה לאסוס לא אקנה יותר.ס

    מאת: רינה |‏ 23 באוקטובר 2018 | 23:38
  • גם לי זה קרה השבוע- נעליים של נייק ששילמתי תוספת כסף משום שחרגו מ-75$ המותרים הגיעו אחרי שנעשה בהם שימוש.
    לכאורה רק מדידה אבל יש תחושה שגם מעבר – במיוחד שהחלק הקדמי של נעל ימין הגיע ממש מתוח ובבד החצוני נוצר נתק בעקבות זאת…
    תחושה מבאסת אבל לא היה לי כוח להתעסק עם החזרה אז ויתרתי על נעליים יקרות

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 23 באוקטובר 2018 | 20:59