גולדן רינג: הכל על טבעת האירוסין המטורפת של ליידי גאגא

תשעה חודשים הסתובבה ליידי גאגא עם טבעת גרנדיוזית על האצבע, אבל רק עכשיו, כשהודיעה שהתארסה לכריסטיאן קרינו, הבין העולם שמדובר בטבעת אירוסין. אז כמה שווה יהלום ענק בצבע ורוד? המון

מאת  | ‏ 22 אוקטובר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

ליידי גאגא נמצאת כרגע בשיא הקריירה שלה. אבל בתוך כל ההייפ הבוער סביב סרטה החדש "כוכב נולד", שעשוי להשיג לה אוסקר להעמיד על המדף, הליידי הספיקה לעבור גם תהפוכות מבורכות בחייה האישיים. גאגא בת ה-32 מאורסת לכריסטיאן קרינו בן ה-49, ורק לאחר שהכריזה על כך בפומבי, הבינו המעריצים הלהוטים שלה שהטבעת המרשימה עמה היא מסתובבת כבר תשעה חודשים היא טבעת אירוסין.

הטבעת יצאה לאור לראשונה בטקס הגראמי האחרון, אי שם בסוף ינואר. מדובר בתכשיט די מעורר קנאה שמזכיר מאוד את הטבעת של קייט מידלטון, עם האבן הכחולה שסביבה מעגל יהלומים קטנים משובצים, רק שאצל גאגא האבן המרכזית בצבע ורוד. מומחים בחנו תמונות רבות של הטבעת והגיעו למסקנה שהערך שלה הוא לפחות מיליון דולר, כי מדובר בלא פחות מאשר יהלום ורוד עצום בגודלו.

הסתובבה איתה תשעה חודשים (צילום: Neilson Barnard/Getty Images)

הסתובבה איתה תשעה חודשים (צילום: Neilson Barnard/Getty Images)

האירוסין המדוברים מסעירים מאוד את הציבור, ומשעשע לראות שגאגא הצליחה להסתיר אותם בלי שום בעיה במשך תקופה שוות ערך להריון. גם כשכבר חשפה את העניין היא עשתה את זה בקז'ואליות, כשהודתה לכריסטיאן על פרס שקיבלה באירוע של מגזין "אל" לנשות הוליווד, והציגה אותו כ"ארוסי". נחמד לחשוב שעד אותו הרגע אנשים פשוט האמינו שגאגא העניקה לעצמה את הטבעת המרשימה, שמזכירה בעיקר טבעות של בנות מלוכה.

כאמור, אצל הבריטים הסגנון הזה אהוב במיוחד: הנסיך צ'ארלס העניק לדיאנה טבעת דומה ובמרכזה אבן ספיר, אותה העניק בתורו הנסיך ויליאם לקייט. הנסיכה יוג'יני, שהתחתנה ממש לאחרונה, מסתובבת גם היא עכשיו עם טבעת ובמרכזה אבן צבעונית. "הטבעת משקפת באופן מושלם את אישיותה של ליידי גאגא", אומרת התכשיטנית קייטי צימרמן. "מדובר בעיצוב קלאסי אבל גרנדיוזי, שמתאים לאנשים עוצמתיים ואמיצים". אנחנו מסכימות וחושבות שהתואר ליידי מעולם לא התאים לה יותר.

כמו של קייט, רק בוורוד (צילום: Chris Jackson - WPA Pool/Getty Images)

כמו של קייט, רק בוורוד (צילום: Chris Jackson – WPA Pool/Getty Images)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

ותודה לארוסי (צילום: Tim P. Whitby/Getty Images)

ותודה לארוסי (צילום: Tim P. Whitby/Getty Images)

השאירו תגובה