את מושלמת, ביי: מייגן עונדת שרשרת פסטה שהכין לה מעריץ צעיר

הדוכסית מסאסקס ממעטת להתקשט בתכשיטים, אבל על שרשרת אחת לא הייתה יכולה לוותר – זו שקיבלה מילד בן שש, שהכין לה אותה מפסטה יבשה שצבע בזהב. כמה אפשר לאהוב?

מאת  | ‏ 18 אוקטובר 2018

תכלס, השרשרת מתאימה לאאוטפיט. מייגן במלבורן (צילום: Scott Barbour; Getty Images)

תכלס, השרשרת מתאימה לאאוטפיט. מייגן במלבורן (צילום: Scott Barbour; Getty Images)

עיני כל העולם נשואות אל מייגן מרקל ההריונית הטריה, ואל בחירות המלתחה המחושבות שעשתה לקראת הנסיעה המלכותית הרשמית שלה, אליה ארזה אפילו את הסטייליסטית האישית.

כשעגיל הוא הומאז' לדיאנה, הז'קט מרים לחברה טובה והשמלה של מותג מקומי עולה, אין ממש מקום להפתעות, אבל מייגן הפגינה גמישות מקסימה כשקיבלה מילד בן שש מתנה – שרשרת פסטה שהכין בעצמו בבית.

המעריצים בהיסטריה (צילום: Phil Noble - Pool/Getty Images)

המעריצים בהיסטריה (צילום: Phil Noble – Pool/Getty Images)

כל פריט שלובשת הדוכסית מסאסקס הופך ללהיט, ולכן משעשע לחשוב שהמעצב הצעיר מאחורי הפריט הכי מדובר ביום הזה מבחינת הלבוש של מייגן הוא גווין הייזלווד, שהתעורר קצת חולה ולא הלך לבית הספר, ובמקום זה הלך עם הוריו לברך את הארי ומייגן במלבורן. הוא הכין שרשרת מפסטה לא מבושלת אותה צבע בזהב וכן שלט עליו כתב: "הכנתי לך שרשרת", אותו קלטו עיניה של מייגן ומיד ניגשה אליו.

מאז שהגיעה לאוסטרליה לובשת מייגן רק צבעים רגועים ועיצובים בייסיקיים. העובדה שאפילו ילד בן שש הרגיש שצריך להרים קצת את הגלאם עם פסטה זהובה היא די משעשעת.

מי ירים את הכפפה ויתחיל למכור שרשראות פסטה? (צילום: Scott Barbour/Getty Images)

מי ירים את הכפפה ויתחיל למכור שרשראות פסטה? (צילום: Scott Barbour/Getty Images)

הפעם זו הייתה שמלה שעוצבה עבורה על ידי דיון לי האוסטרלי וזכתה לשם "שמלת מפרש מקופלת". לרגליה נעלה מייגן עקבי מנולו בלאניק באותו הגוון ממש, ומדי פעם עטתה מעיל טרנץ' של מרטין גראנט, גם הוא מעצב אוסטרלי.

הטרנץ' אמנם אזל מהמלאי, אבל אפשר להיכנס לרשימת ההמתנה המתארכת. המחיר: 6,170 שקלים. בחלק מהסיבוב נשאה מייגן תיק חדש של גוצ'י, שיקי במיוחד, לבן עם פרטים בזהב, אדום וכחול כהה, "תיק סילבי" שמו, ומחירו 4,380 שקלים, אבל כאמור, מהמעיל והתיק נפטרה רוב הזמן, ומירב תשומת הלב היה נתון לשמלתה.

השמלה של דיון לי נראית מושלם  עליה (צילום: Chris Jackson; Getty Images)

השמלה של דיון לי נראית מדהים עליה (צילום: Chris Jackson; Getty Images)

דיון לי, המעצב האוסטרלי הנרגש של השמלה הצהיר כי "מייגן מביאה תחכום וקלילות לעיצוב שלי. היא אדם שאנשים מזדהים איתו ויש בתחכום שלה רוגע פנימי. היא מדברת את שפת המותג. עשינו עבורה שמלת קאסטום-מייד לבקשתה, עם שינויים קלים. היא נראית יפהפייה ואנחנו אסירי תודה על החשיפה העולמית שהמותג זוכה לה".

לי, שמציג בשבוע האופנה הניו יורקי כבר הרבה שנים, וזוכה לכבוד עולמי קבוע, היה המום מכמות תשומת הלב שהאירוע הביא. "כבר היו לי רגעים גדולים בקריירה, אבל אף אחד עד היום עוד לא הביא לקריסה של האתר שלנו". אין מה לומר, נסיכה.

מייגן, בחירת האקססוריז שלך מאוד משונה אבל מאוד חמודה (צילום: Dominic Lipinski; Getty Images)

מייגן, בחירת האקססוריז שלך מאוד משונה אבל מאוד חמודה (צילום: Dominic Lipinski; Getty Images)

השאירו תגובה