איך לא שמנו לב? למלכה יש טריק סטיילינג קבוע והוא מדהים

אליזבת היא מלכת ההתאמות, אבל לא ידענו שהאובססיה שלה עד כדי כך חמורה. מסתבר שכל פעם שיורד גשם, יש לה מטריה צמודה שמתאימה באופן מושלם לצבע האאוטפיט. ירידה לפרטים, גרסת האצולה

מאת  | ‏ 17 אוקטובר 2018

איך לא שמנו לב לזה לפני? (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

איך לא שמנו לב לזה לפני? (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

אליזבת השנייה הביאה למונרכיה הבריטית דברים רבים ומגוונים, וחושה האופנתי הייחודי הוא חלק מהחבילה הנהדרת, שהופכת אותה, בשנתה ה-92, לרלוונטית ואהודה מאי פעם.

בעוד המלכה ידועה בחיבתה לצבעים עזים ומחוסר פחד ממאצ'י-מאץ' (שמתבטא בעיקר בחליפות התואמות תמיד לכובע), עכשיו מתברר שבימים גשומים התכנון האופנתי פורץ מעבר לגבולות גופה, אל האקססורי הכי בריטי שיש: המטריה.

מאצ'י-מאצ' (צילום: Dominic Lipinski - WPA Pool/Getty Images)

מאצ'י-מאצ' (צילום: Dominic Lipinski – WPA Pool/Getty Images)

המלכה הסבירה לא פעם שהנטייה שלה לצבעים חזקים היא מתוך אמונה שגם אנשים הנמצאים רחוקים מאוד ממנה צריכים תמיד להיות מסוגלים לאתר אותה בקהל. מאחר שבבריטניה מטריה היא דרך חיים, עם השנים מצאה לה הגברת את המטריה המושלמת למטרה הזו, כזו שלא מסתירה אותה ועדיין מתכתבת עם האאוטפיט.ֿ

המטריה של המלכה היא תמיד שקופה (טרנד היסטרי של השנים האחרונות, כזה שניתן היה לפגוש אצל מיטב המעצבים ובראשם קרל לגרפלד), ועם סיומת של פס צבע דק, בגוון המדויק של הבגד אותו היא לובשת.

טיף טף, טיף טף (צילום: Chris Radburn - WPA Pool/Getty Images)

טיף טף, טיף טף (צילום: Chris Radburn – WPA Pool/Getty Images)

מחפירות שערכו עיתונאי האופנה לאחרונה, מתברר שלמלכה יש כבר שנים רבות את הטריק הנפלא הזה, רק שאיכשהו הוא חמק מתחת לרדאר. אולי כי לרוב היא מצולמת כשכבר הובאה למקום מבטחים יבש, ולא כשהיא מתרוצצת בגשם בגילה המופלג.

המלכה תמיד נאמנה למוצרים מנצחים. היא נאמנה לחייט אחד, כובען אחד, יש לה לק בגוון אחד, וכך גם עם נעליה, ולא מפתיע לגלות שבכל הפעמים מדובר במטריה מסוג אחד: מודל "כלוב הציפורים" של המותג הסקוטי ג'יי פולטון.

כמו חמניה אחרי הגשם (צילום: Dominic Lipinski - WPA Pool / Getty Images)

כמו חמניה אחרי הגשם (צילום: Dominic Lipinski – WPA Pool / Getty Images)

"המלביש הבכיר של המלכה שולח לנו בכל פעם חתיכת בד בצבע המיועד ללבישה לאירוע מסוים", מספרים בחברה, "ואנחנו מייצרים את המטריה עבורה עם גימור בגוון המדויק, כדי שיתאים לה באופן מושלם". לפעמים פסי הגימור הפלסטיים שקופים, לפעמים אטומים, אבל הם תמיד מתאימים.

שבועות האופנה האחרונים מלאים במטריות שקופות, שלא מסתירות את האאוטפיטים המושקעים, ונחמד לגלות שאפשר לרכוש את המטריות המלכותיות המקוריות, והן אפילו לא יקרות, עם גימורים בצבעים שונים וגם בפרינטים יותר נועזים, תמורת 93 שקלים, באתר החברה. עכשיו יש סיבה לחכות לגשם.

מעניין מי בא עם ההברקה הזו (צילום: Peter Macdiarmid - WPA Pool/Getty Images)

מעניין מי בא עם ההברקה הזו (צילום: Peter Macdiarmid – WPA Pool/Getty Images)

מלכה (צילום: John Stillwell - WPA Pool/Getty Images)

מלכה (צילום: John Stillwell – WPA Pool/Getty Images)

את משהו (צילום: Chris Jackson WPA - Pool/Getty Images)

את משהו (צילום: Chris Jackson WPA – Pool/Getty Images)

השאירו תגובה