הנסיך המדליק מארמון בקינגהאם: ג'ורג' גונב את ההצגה

וויליאם וקייט הוזמנו לחתונה של חברים קרובים והביאו איתם את הילדים (מינוס התינוק לואי). קייט מחזרה לוק שכבר לבשה אבל לגמרי הוכיחה שהיא מעודכנת עם זר הפרחים על הראש, אבל מי שגנב את ההצגה היה ג'ורג' הקטן שלא נתן ללבוש המעונב לעצור אותו מלרקוד ואף הדביק את כולם בשמחת החיים שלו

מאת  | ‏ 25 ספטמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Cambridge team (@kate.william.royals) on

תודו שהתגעגעתם לקייט וויליאם ובעיקר לילדים. מידלטון קיבלה הזמנה לחתונה של חברים, ארזה את המשפחה מינוס לואי התינוק, הלבישה אותם בגוונים של לבן וכחול והתייצבה לחגוג.

הכלה, סופי קרטר, נחשבת לחברתה הטובה ביותר של קייט, והיא אף הסנדקית הרשמית של שרלוט. היא נישאה לבחור בשם רוברט סנאגס, בכנסייה בנורפולק. קייט לא רצתה להאפיל על הכלה, וזה אולי התירוץ הכי טוב לכך שמחזרה לוק שלבשה כבר בעבר, לפני שנה, בברלין. מעיל כחול ומתחתיו שמלת תחרה תואמת, מבית קת׳רין ווקר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @vanidadesusa on

קייט כן הראתה שיש לה קשר למציאות האופנתית בה אנו חיים, והתחברה לכאן, לעכשיו, לביונסה ולריהאנה, בעזרת קשת עמוסת פרחים כחולים לראשה, בגוון תואם לזה של השמלה.

הבגדים של הילדים היו מהלייבל הספרדי החביב על קייט: אמאיה. הטוטאל לוק של הנסיך כלל כמובן את הגרביונים הלבנים של ג׳ורג׳, שממש לא נתן ללבוש המשונה לעצור אותו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Caras México (@carasmexico) on

מדובר היה, כצפוי אצל הבריטיים, באירוע מעונב, אבל כל הכללים הנוקשים שבעולם לא יעצרו את השיר הפנימי של הנסיך הקטן והכי חמוד בממלכה, ששימש כאחד השושבינים, פרץ בריקודים והדביק את כולם בשמחת החיים שלו. אין מה לומר, מדובר בילד המגניב ביותר בממלכה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Revista Com Estilo (@revista_comestilo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Princess Charlotte (@hrh_princesscharlotte_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Marigeh Escalante (@marigehfcb923) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Royal children (@royal.children.in.europe) on

 

 

השאירו תגובה