במרחק הקלקה: החולצה של בלה חדיד עולה 100 שקלים באסוס

החולצה המדוברת של בלה היא חולצה פרוותית בגזרת קרופ. היא בחרה לשלב אותה עם חליפה ורודה מרופדת כתפיים, נעלי סניקרס מגושמות, גרביים מתוחים וקליפס בשיער. 100 שקלים חדשים ושבוע המתנה והחבילה מאסוס יכולה להגיע גם אליכם

מאת  | ‏ 19 ספטמבר 2018

בלה וחולצת האסוס (אה כן, וגם ג'יג'י) צילום: splash news

בלה וחולצת האסוס (אה כן, וגם ג'יג'י) צילום: splash news

ההנאה שבלתפוס סלבית לבושה בפריט עממי וזול אף פעם לא נגמרת. רגע אחרי שאחותה תועדה חורשת על מגפיים נגישים של רשת האופנה מנגו, גם האחות בלה מספקת רגע דומה משל עצמה. אף על פי שלוח השנה מצביע על עיצומו של חודש האופנה המחייב, חדיד בחרה לשלב באחד מהלוקים שלה פריט זול במיוחד. כזה שנמצא במרחק הקלקה מכולנו ועולה, בוודאי תופתעו לשמוע, רק כ-100 שקלים.

החולצה המדוברת של בלה היא חולצה פרוותית בגזרת קרופ של ASOS. היא בחרה לשלב אותה עם חליפה ורודה מרופדת כתפיים, נעלי סניקרס מגושמות, גרביים מתוחים וקליפס בשיער. הטוטאל לוק, שערבב בין השפעות של עשורים אופנתיים שונים (בעיקר אייטיז וניינטיז) גרר תגובות רבות ורק אחרי שנחקר מכל כיוון התברר כי הטופ הלבן משתייך לקטגוריה המעניינת של פריטים נגישים וזולים.

100 שקלים, שבוע המתנה וזה שלכם (צילום: מתוך אסוס)

100 שקלים, שבוע המתנה וזה שלכם (צילום: מתוך אסוס)

העניין הרב בבחירות זולות של מגה-מפורסמות הוא כמעט טבעי. כשאת יכולה להרשות לעצמך להלך בפריטי מעצבים מכף רגל ועד ראש, אין ממש סיבה להיכנע לפרטים משניים כמו שורת מחיר. ועדיין, לא מעט מפורסמות נוהגות לשלב פריטים כאלו במלתחה היום-יומית, שילובים שמחזירים אותן לחיק האהדה הציבורית ומשאירים את הפער בין המושג לחלומי במתח מתמיד.

חדיד בהחלט משתייכת לקטגורית המפורסמות שיודעות לשמר את המתח הזה. היא חלילה לא מוותרת על השאנלים והאלכסנדר-וונגים שלה אך משלבת לעיתים קרובות נעליים זולות או פריט רשתות. היא סאקרית של חליפות אדידס נגישות, מלקטת פריטים ספורטיביים מאורבן אאוטפיטרס ולא מהססת בכל מה שקשור למותגי ביניים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by C O O R D I N A T E I T (@coordinateit) on

נכון לרגעים אלו חולצת הבטן המדוברת עדיין ניתנת להשגה במספר מידות באתר המוכר אך לא קשה לנחש שהתמונות של חדיד יהפכו את החולצה הפשוטה למראה לאחת מהמבוקשות ברשת.  

אין מהלומר, החולצה מתאימה להכל (צילום :מתוך אסוס)

אין מהלומר, החולצה מתאימה להכל (צילום :מתוך אסוס)

הייתה לנו בדיוק כזו בניינטיז (צילום: מתוך אסוס)

הייתה לנו בדיוק כזו בניינטיז (צילום: מתוך אסוס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by C E L E B S U P D A T E S ✨ (@celebsgirls) on

השאירו תגובה