את הטרנד הזה גם אנחנו לא ראינו מגיע

קבלו את הטרנד החדש, המשונה והנהדר – הבאסטי. מדובר בצילום עם פסלים. מה ששמעתם, מדובר בפסלים שלרוב חתוכים מהחזה ומטה אבל גם יש גם לא מעט פסלי אדם בגודל מלא, לרוב בעירום. התיאור של הטרנד הזה אמנם נשמע מעט הזוי, אבל בפועל הוא למעשה הרבה יותר הגיוני מכל מיני תנוחות פופולריות אחרות שמתרחשות באינסטגרם

מאת  | ‏ 24 ספטמבר 2018
 

A post shared by Taylor LaShae (@taylorlashae) on

מאז שאינסטגרם הפכה להיות רשת חברתית שהיא חלק משמעותי מתעשיית האופנה, גילינו שקיימים טרנדים לא רק בבגדים או אקססוריז, אלא גם בפוזות הצילום של האיט גירלז. ישנם טרנדים על זמניים כמו סלפי המראה הבלתי נמנע, אבל לצדם גם כאלה שהפכו פופולריים לתקופה כמו פוזת רגלי הברבי שמאריכה את הרגליים, פוזת המיגרנה שמותחת את הפנים או פוזת ישיבת הבמבי שמחמיאה בעיקר למי שהמטען הגנטי שלה כבר החמיא לה.

קבלו את הטרנד החדש, המשונה והנהדר – Bustie. הבאסטי הוא משחק מילים על המילה בסטי (החברה הכי טובה) והמילה חזה (bust). אם זה נשמע מבלבל עד כה, חכו לפאנץ׳ – מדובר בפסלים, שלרוב חתוכים מהחזה ומטה, ועל כן שמם. למרות השם, הטרנד לגמרי מתרחב גם לפסלי אדם בגודל מלא, לרוב בעירום.

 

A post shared by Gilda Ambrosio (@gildaambrosio) on

התיאור של הטרנד הזה אמנם נשמע מעט הזוי, אבל בפועל הוא למעשה הרבה יותר הגיוני מכל התנוחות הפופולריות. הפסלים דמויי האדם לרוב מקפיצים את הערך האסתטי של התמונה, כי הם רומנטיים, הגוונים שלהם ניטרליים והם ממלאים את הפריים במשהו פחות צפוי מקירות או עצים. בנוסף, הם נותנים למצטלמת עוד משהו לעשות – להניח את המרפק על הפסל, לאחוז באסטי, לחבק או לבהות בעיניים.

אז בפעם הבאה שאתן משוטטות באיזה גן אירופאי עם פסלים של גברים יווניים, אל תשכחו לעצור להצטלם וחשוב מכך – להעלות לאינסטוש.

 

A post shared by Helena (@helenacuesta) on

 

A post shared by Amina Muaddi (@aminamuaddi) on

 

A post shared by Linda Tol (@lindatol_) on

 

A post shared by hillary (@hilly__c) on

 

A post shared by Lucia Cuesta (@luciacuesta_) on

השאירו תגובה