פוסי ריוט: מלניה שוב מתריסה נגד דונלד?

אמנם עברו כמעט שנתיים מאז שהגברת הראשונה לבשה חולצה בעלת אלמנט שמרפרר לאמירה האומללה של בעלה, אבל אם גברת טראמפ חושבת שהאינטרנט הספיק לשכוח, הוא ממהר להוכיח אחרת: עכשיו היא עושה זאת שוב, ויש שימצאו בזה עוד הוכחה לבוז שהיא רוחשת כלפי הנשיא

מאת  | ‏ 21 אוגוסט 2018

עברו כמעט שנתיים מאז שמלניה הופיעה בציבור עם חולצת Pussy Bow ורודה של גוצ׳י, והעולם השתגע. הסיבה? הגברת הראשונה כמעט ולא מדברת עם התקשורת ובוודאי שלא מגיבה על השננינגנס של בעלה הנשיא, אבל אם להאמין לשמועות של הצהובונים האמריקאיים, היא לא מרוצה, לא מאושרת ודי מתביישת בבן זוגה. ממש מפתיע. לכן, כשהיא בחרה בחולצה בעלת צווארון Pussy, קשה היה שלא להתייחס לכך כעקיצה כלפי החיבה של דונלד לתפיסת האיבר המדובר, ספק שלה, ספק של מי שהלביש או הלבישה אותה.

עכשיו היא עושה זאת שוב. בכנס שנועד למנוע ביריונות ברשת, התארחה הגברת הראשונה בחולצת תכולה מכופתרת עם צווארון Pussy Bow קלאסי וז׳קט מחויט מונח בנינוחות על הכתפיים. אבל הפעם, התקשורת התמקדה פחות בקריצת לפוסי ויותר בתוכן הדברים של מלניה, שיצאה כנגד שימוש ברשתות החברתיות על מנת להעליב ולהציק לאחרים.

בחולצת ה"פוסי" של גוצ'י, 10.10.16 (צילום: גטי אימג'ס)

בחולצת ה"פוסי" של גוצ'י, 10.10.16 (צילום: גטי אימג'ס)

למרות שביריונות בכלל וביריונות ברשת בפרט היא תופעה שמטרידה את האמריקאים בעיקר בהקשר לילדים ובני נוער, שכן אלה הגילאים בהם ביריונות יכולה ממש להרוס חיים, קשה היה לעיתונאים המסקרים שלא לגחך קצת מעט עקב האירוניה – שהרי ידוע שטראמפ אוהב לעשות שימוש בטוויטר על מנת להצליף בכל אויביו, בין אם הם כוכבי ריאליטי, קומיקאים או ראש ה-CIA. מלניה כמובן לא הזכירה את חשבון הטוויטר הנשיאותי אפילו במילה, והתנסחה כמו פוליטיקאית משופשפת – היא הגיעה לשם כדי לדבר על ילדים ברשת, וילדים בלבד.

מלניה, תמיד ליידי, לא נתנה לביקורת התמידית כנגד בעלה להפריע לה, ונראתה אלגנטית וזוהרת כמו תמיד. היא אולי לא מאוד מוצלחת בבחירת פרטנרים לחיים, אבל אין ספק שבכל הנוגע לסטייל – תמיד אפשר לסמוך עליה שתספק מראה מלוטש, שמצליח להיות מכובד וסקסי בו זמנית.

 

A post shared by MSN (@msn) on

 

A post shared by First Lady Melania Trump (@flotus) on

 

A post shared by Melania Trump (@melaniatrump.style) on

השאירו תגובה

 

  • כמה שהיא יפה!! תפסיקו לחפש אותה! נשית ואלגנטית!! בנוסף לכמה שהיא אנושית, החזיקה לאישתו של הנשיא שלנו את היד. מדהימה!!!

    מאת: אני |‏ 21 באוגוסט 2018 | 22:01