משמחת אותנו: ככה ממש לא ציפינו לראות את קים קרדשיאן

קים קרדשיאן ממשיכה להמציא את עצמה כל יום מחדש, ואחרי אפיזודת הניאון שעברה עליה בתקופה האחרונה הגיעה תפנית נוספת. הפעם מדובר בהפקת אופנה שמציגה את הכוכבת באור שונה לחלוטין, ואנחנו מאוהבים

מאת  | ‏ 21 אוגוסט 2018

בדיוק כשחשבנו שאנחנו כבר מכירים את כל הצדדים של קים קרדשיאן, היא הולכת ועושה משהו לא צפוי. הפעם מדובר בכמות הבגדים שהיא לובשת בהפקה חדשה א-לה צלילי המוסיקה למגזין של קארין רויטפלד – CR Fashion Book, שתפסה את המעריצים שלה ממש לא מוכנים.

בשנה האחרונה קים משקיעה מאמצים מטורפים בחיטוב הגוף. היא איתרה מאמנת חדשה דרך האינסטגרם שקורעת לה את הצורה במכון הכושר הביתי, ומתאמנת לעתים פעמיים ביום. הגוף שלה מעולם לא נראה מושלם יותר, וקים ממש לא מפספסת הזדמנויות להשוויץ בו. בסוף השבוע האחרון, בזמן שהייתה בחופשה במיאמי, היא פינקה בשני לוקים חשופים במיוחד על חוף הים – הראשון כלל חולצה לבנה ללא חזייה עם החוטיני הכי קטן שראינו, והשני היה ביקיני כסוף, גם הוא קטנטן.

 

A post shared by Keeping Up With Kimye (@kuw.kimye) on

למרות שהגוף של קים באמת ובתמים מהפנט, רבים מהעוקבות והעוקבים שלה בטוויטר שמחו לראות את ההפקה החדשה, בה קים לבושה הרבה יותר ממה שהתרגלנו לראות אותה. שתי תמונות מציגות אותה בשמלה עשירה בבד של ויויאן ווסטווד, שכוללת מחוך, מחשוף, שרוולים תפוחים וחצאית ענק. בתמונה נוספת היא מופיעה בפרופיל בחולצה רומנטית לבנה ומעליה שמלת סרפן של The Row (בית האופנה של התאומות אולסן). בשתיהן היא גם מציגה תסרוקת מושקעת ומיוחדת, עם שלל צמות אסופות בקפידה.

רוב הציוצים בטוויטר בתגובה לתמונות היו מפרגנים, והוכיחו שהקהל נלהב לראות את הצד הלבוש יותר של קים. "אני אוהבת לראות את קים בבגדים", כתבה גולשת אחת. "יש לה גוף מדהים, אבל כבר ראינו כל סנטימטר ממנו". אחרת צייצה: "או מיי גאד, את לובשת בגדים של ממש!" ועוד עוקבים רבים הביעו את הפתעתם מכמות הבד שקים עטתה על עצמה לצילומים, וציינו שהיא נראית פשוט מהמם.

 

A post shared by KKW MEDIA (@thekkwmedia) on

אבל כמו תמיד, היו גם משביתי שמחות. התלונה הנפוצה ביותר הייתה שהשרוולים הענקיים גורמים לפלג הגוף העליון של קים להראות "גברי" ושהיא נראית כמו שחקן פוטבול. אחרים רמזו לא כל כך בעדינות שהתמונות גורמות לה להידמות לבעלים של חוות עבדים בתקופות חשוכות יותר – נושא רגיש, במיוחד אחרי ההערות ההן של קניה על כך שהעבדות הייתה בחירה, שאחריהן סיפר שקים כמעט התגרשה ממנו.

אבל ההאשמה החמורה ביותר? אחת הצייצניות זיהתה דמיון בין ההפקה של קים לתמונות של המלכה ביונסה. ואם יש דבר אחד שאנחנו בטוחים שקים לא מעוניינת להיות, זה חקיינית של בי, שלא ידועה כמעריצה הכי גדולה של הקרדשיאנית.

הכי מוריד (צילום: טוויטר, desdmitchell@)

הכי מוריד (צילום: טוויטר, desdmitchell@)

השאירו תגובה