קניה, אנחנו לא מאמינים שזה מה שנעלת לחתונה

לחתונה של חברים קרובים הגיעו הזוג ווסט בגווני ירוק זרחני. קים בשמלה שדובר עליה ארוכות וקניה בחליפה של לואי ויטון. עד פה הכל הגיוני' אבל כשבוחנים את הנעליים מצאנו כי ווסט בחר לנעול כפכפי סלייד של המותג שלו רק בכמה מידות קטנות מדי. הרשת מתפוצצת מצחוק ובצדק

מאת  | ‏ 20 אוגוסט 2018

קים וקניה והכפכפים (צילום: splash)

קים וקניה והכפכפים (צילום: splash)

אתה אחד הראפרים המצליחים בעולם, אתה נשוי לאחת הנשים העשירות בעולם ויש לך קו אופנה משלך. מה תנעל לחתונה? ובכן, אם אתה קניה ווסט, מתברר שגרביים וכפכפים שקטנים עליך בכמה מידות טובות.

 בסוף השבוע האחרון הגיעו קים וקניה למיאמי, כדי לנפוש אבל בעיקר לחגוג עם הראפר 2 צ׳יינז שהתחתן עם בת הזוג קאשה וורד. כבר הראינו לכם את כל האאוטפיטים הזרחניים של קים מאותו סופ״ש, אבל עכשיו נראה שהייתה עוד סיבה שלה לבחירה בשמלה בירוק רעל זרחני – להסיט את תשומת הלב מהזוועה שהתרחשה על כפות הרגליים של קניה.

כשקים וקניה חולקים כפכפים (צילום: אינסטגרם)

כשקים וקניה חולקים כפכפים (צילום: אינסטגרם)

 קניה בחר בחליפה בגוון ירוק בהיר של לואי ויטון, גרביים אפורות וכפכפי סלייד מהמותג האישי של – Yeezy. למעשה, ראינו כבר את קים נועלת את אותם כפכפים בדיוק, מה שמעלה את ההשערה שמדובר בכפכפים שלה, שקניה שאל ממנה ברגע של מצוקה. אבל מה בדיוק קרה שם? האם הוא שכח לארוז נעליים? או שמדובר בהחלטה מכוונת ובראש צלול?

 הרשת, מיותר לציין, השתגעה מאושר, כשאנשים החלו לחלוק את התמונה של קניה בלוק המגוחך ובאופן מתבקש, להפוך אותה לממים. ״כשאתה יוצא לעשות משהו בגינה ושם את הכפכפים של סבתא״, צייצו בטוויטר, ואחרים קראו לכפכפים נעליים אורתפדיות – ככל הנראה העלבון האסתטי החמור ביותר לזוג נעליים. אחרים ניסו לנחש ממי גנב קניה את הכפכפים – מקים או אולי בכלל מנורת׳? והיו גם מי שאמרו שזו דרכו המתוחכמת של קניה לייצר הייפ מסביב לכפכפים שלא היינו מדברים עליהם אחרת.

הרגל שלו יוצאת מאחור (צילום: splash)

הרגל שלו יוצאת מאחור (צילום: splash)

 אגב, קניה גם חטף אש על כך שהחליפה היקרה לא הייתה מותאמת למידותיו, וגם לא מגוהצת. אין ספק שזו דוגמה מעולה לכך שאפילו מותגי על יכולים להראות כמו הבגדים שיורדים איתם למכולת. אם המראות האלה גורמים לכם בכל זאת לרצות לרכוש זוג כפכפים שכאלה מבית קניה ווסט, הם יעלו לכם 550 שקלים חדשים. רק שימו לב שאתם רוכשים את המידה הנכונה, כן?

 

A post shared by Jamal Spikes (@djjspikes) on

השאירו תגובה

 

  • אולי יש לו יבלת באצבע או ציפורן חודרנית? מסכן!!!!!!!

    מאת: צפונית |‏ 21 באוגוסט 2018 | 12:59
  • מדברים עליהם בכל העולם? יופי. זה מה שרצו.
    מה שעצוב הוא שעכשיו זו תהיה האופנה לחיקוי אצל העדר

    מאת: מירב |‏ 20 באוגוסט 2018 | 17:27
  • זה-היה-הלוק-הכי מזוויע שראיתי בחיים.
    שחררו את קימי מהבחירות של קניה!!!

    מאת: לא.פשוט לא. |‏ 20 באוגוסט 2018 | 15:10