אבא עושה בושות: אביה של מייגן פותח ליין אופנה

סמנתה, אחותה למחצה של מייגן, הודיעה בטוויטר כי אביה תומס פותח ליין בגדי גברים. האחות שמסוכסכת עם מייגן עד אימה הייתה גם זו שצילמה את אביה תמונות פפראצי פיקטיביות שקיבלה עליהן הון. אין מה לומר, משפחה לא בוחרים

מאת  | ‏ 16 אוגוסט 2018
 

A post shared by www.vozempire.com (@vozempiremedia) on

מסתמן שאביה של מייגן מרקל עומד להעמיד אותה בהמון מבחנים בחייה החדשים כבת מלוכה. תומס, שמזין את הצהובונים ללא הרף, ואף מזמין אותם באופן יזום ולעולם אינו מסופק מתשומת הלב שהוא מקבל, רוצה להראות לעולם שבתו לא קיבלה ממנו רק את החיבה לאור הזרקורים, אלא גם את החוש האופנתי שלה. תומס, שעובד כל חייו כצלם ותאורן, החליט לפתוח עכשיו ליין אופנה, ובתו השנייה והטראבלמייקרית, סמנתה גראנט, מסייעת לו ביחסי הציבור.

סמנתה, אחותה למחצה של מייגן, שמטנפת עליה בכל סיטואציה אפשרית, הודיעה בהתרגשות בטוויטר שלה: ״אני כל כך נרגשת מליין הבגדים החדש של אבא שלי״. מתברר שמדובר בליין אופנת גברים, וסמנתה הבטיחה לעדכן בקרוב בכל הפרטים. הדרמה בצד המשפחתי שמייגן פחות מתגאה בו לעולם לא פוסקת. רק בשבוע שעבר הצהירה גראנט שאם אביה תומס ימות, זו תהיה אשמתה של משפחת המלוכה, ובעבר צייצה: ״אם אבא שלנו ימות, את אחראית, מג״. גרנט גם סייעה לאביו לביים תמונות פפראצי פיקטיביות ולא מוצלחות, וצילמה אותו בוחר חליפה לחתונה המלכותית.

אין ספק שסמנתה משחקת באביה כמו בכלי על לוח שח-מט בניסיון נואש לקבל יחס מאחותה שמתעלמת מקיומה לחלוטין. אחרי שהתברר כי תומס מרקל ביים מספר תמונות פפראצי, הודתה שהייתה זו היא שכיוונה אותו לשם. ״זאת הייתה אשמתי״, צייצה. ״התקשורת גורמת לו להיראות לא טוב אז הצעתי שניצור תמונות מחמיאות שיעבדו לטובתו וגם לטובת המשפחה המלכותית.״ אנחנו מסיקות שגם עכשיו העניין החדש של תומס באופנה קשור אך ורק לבתו סמנתה.

בתקשורת כבר מתלוצצים שליין הגברים, שעוד אין עליו כמעט אינפורמציה בשלב זה, יכיל בעיקר ׳חליפות׳, כשם התוכנית בה השתתפה מייגן, יש המציעים לקרוא לו ׳מרקל אנד ספנסר׳, או ׳פריימרקל׳, אבל סמנתה מגלה שרוב הפריטים יהיו דווקא סווטשירטים עם כובע, ׳הודיז׳ המיועדים לגברים מבוגרים. קונספט מעניין, אבל לא מלכותי במיוחד. האם תומס יהיה הפרזנטור? והאם בשבוע האופנה הבא של לונדון תשב מרקל בשורה הראשונה של התצוגה של אבוש? יש למה לחכות.

כמה המשפחה שלה יורדת לה לחיים (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

כמה המשפחה שלה יורדת לה לחיים (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

מה שבטוח, הארי לא יקנה שם (צילום: AP)

מה שבטוח, הארי לא יקנה שם (צילום: AP)

גם כשהם יוצאים לשופינג הם לא יגיעו לשם (צילום: גטי אימג'ס)

גם כשהם יוצאים לשופינג הם לא יגיעו לשם (צילום: גטי אימג'ס)

 

 

 

השאירו תגובה