מי שמביט בה מאחור: קלואי חושפת את המייקאובר בבגד ים משוגע

קצת יותר משלושה חודשים עברו מאז ילדה קלואי קרדשיאן את טרו המתוקה, ועכשיו, בחופשה לוהטת במקסיקו לצד אחותה קנדל ובן זוגה המפוקפק טריסטן, היא מפנקת את הפפראצי בתיעוד של גזרתה המתחדשת והמתחטבת, ובעיקר של ישבנה המפואר

מאת  | ‏ 15 אוגוסט 2018

קלואי קרדשיאן ילדה את טרו המתוקה באפריל האחרון, ומאז היא עסוקה מאוד בהחזרת גופה לפרופורציות האהובות עליה. אחרי כמה חודשי עבודה מאומצת, מציגה קלואי את התוצאות וחושפת שירדה 15 ק״ג. את הגוף החדש שלה ניתן היה לראות בשלל תמונות פפראצי שמשגעות את הרשתות החברתיות, מחופשה במקסיקו. בבגד ים שלם בצבע חום, כזה שנותן דרור לישבן, היא חושפת את המייקאובר שלה.

האם הטרייה יצאה לים עם קנדל ושני חברים, בעוד האב, טריסטן, נשאר בבקתת החוף המפנקת ששכרו כולם. בגד הים החום אובזר בזוג משקפי מראה אוברסייז, עגילי חישוק גדולים וקארה בלונד קצר וחצוף. כולן מעוניינות כרגע בלוק: מדובר בבגד ים של חברת Erem, שוויו 1,243 שקלים באתר נט-אה-פורטה, לו גב עגול עמוק ותיפורים עדינים מלפנים, הוא נראה כבר על נשים כמו ריטה אורה והולי ווילובי ומגיע בשישה צבעים שונים. ההשראה לגיזרה, עם הירך הגבוהה, מגיעה הישר מהאייטיז, וגם האקססוריז שבחרה קלואי.

אחרי שהשתובבו קצת במים, יצאה קלואי והתעטפה בסרונג מנומר, אותו קשרה סביב המותניים הצרים, ואז חזרה לבריכה, אל בן זוגה האהוב. קלואי נהנית מאוד מהגזרה החדשה – בפוסט שיועד רק לעוקבי האפליקציה האישית שלה, מסרה לאומה: "ההרזיה היא תוצאה של הנקה ושל סדר יום מאוד פעיל במהלך ולאחר ההריון שלי. הבטחתי לעצמי שלא אלחיץ את עצמי לחזור לגזרה. רציתי לחזור לעצמי בקצב שנכון לגוף שלי, עם האימונים הקבועים, כמו שהיו לפני ההריון, 5-6 אימונים בשבוע".

קלואי הפכה למכורה לאימונים, כולל "ריבנג' בודי", סדרה בערוץ E שלא ממש התרוממה, ועכשיו יש לה גם מה ללבוש לג׳ים: לאחרונה השיקה ליין בגדי אימון עם הלייבל ׳גוד אמריקן׳, שלרוב עוסק בג׳ינסים, והשבוע יצאה המיני-קולקציה הראשונה שהיתה שותפה לעיצובה. חזיות ספורט, טייצים ועוד ביגוד למתאמנות לוהטות ממידת XS ועד 4X, הכל בשחור-לבן. "השאיפה היא לתת לנשים את המלתחה הבסיסית שלהן", הסבירה. "אנחנו חיים בשגרה מאוד עמוסה, ורצינו שנשים ירגישו במיטבן". נראה שלפחות בשבילה זה בהחלט עובד היטב.

 

A post shared by @fanpage101012 on

 

A post shared by @fanpage101012 on

 

A post shared by @fanpage101012 on

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

השאירו תגובה