אסטה לה ויסטה בייבי: הבת של ארנולד שוורצנגר רותחת

קתרין שוורצנגר, בתם הבכורה של ארנולד שוורצנגר ומריה שרייבר, היא הדבר החם בהוליווד. מעבר לעובדה שהיא בכותרות עכשיו בגלל הזוגיות החדשה והחמודה שלה עם כריס פראט, יש לה גם לא מעט ספרים שכתבה, פיד מעורר קנאה ובלוג לייף סטייל הורס

מאת  | ‏ 14 אוגוסט 2018

לא מדובר בחדשות שיהממו אתכם – ילדי הסלבס נוטים להיות מהממים. בהוליווד מסתובבים כל כך הרבה זוגות עם גנים משובחים שנפגשו במסיבות פרטיות או על סט הצילומים, והמשיכו לעשות ילדים יפים או ילדות יפות. במקרים רבים, הילדים האלה גדלים להצטרף גם הם לעולם הבידור, כמו פריס ג׳קסון, לילי רוז דפ או לילי קולינס, אבל לפעמים יש לנו הצתה מאוחרת, ואנחנו מגלים בדיעבד עוד יורש או יורשת שאי אפשר להפסיק להסתכל עליהם.

הפעם מדובר בקתרין שוורצנגר – בתם הבכורה של ארנולד שוורצנגר ומריה שרייבר, שעלתה לכותרות לאחרונה בגלל הזוגיות החדשה והחמודה שלה עם כריס פראט, שנה אחרי שהודיע על הפרידה מאנה פאריס. עם כל הרצון הטוב שלא להיות שטחיים, קשה להתעלם מהמציאות – מדובר באישה פשוט מהממת. פיד האינסטגרם של קתרין בת ה-28 מגלה שהיא בהחלט מודעת ליופי שלה, והיא מצטלמת לא מעט.

אבל קתרין לא תמיד הייתה כל כך בטוחה בעצמה. בגיל 20 בלבד היא הוציאה ספר עזרה עצמית שמתעד את המאבק שלה עם ביטחון עצמי נמוך ודימוי גוף שלילי, פלוס טיפים להתמודדות, כמובן. זה לא הספר האחרון ששוורצנגר כתבה. לאחר שסיימה את הלימודים בקולג׳ הוציאה ספר עזרה לבוגרי קולג׳ טריים, ובשנה שעברה הוציאה ספר ילדים שמבוסס על סיפור האימוץ של הכלב שלה.

בנוסף, קתרין היא בלוגרית לייפסטייל, מה שמסביר היטב את הצילומים המקצועיים הרבים שהיא מעלה לעמוד האינסטגרם שלה, שחושפים את הטעם המעולה שיש לה בבגדים ועיצוב פנים, בנוסף לפנים שקשה להוריד מהן את העיניים. בנוסף, היא מתנדבת עבור מטרות הומניטריות ובארגוני זכויות בעלי חיים. האם מדובר באישה המושלמת?

השאירו תגובה