דש לאובמה: כך עקצה המלכה השובבה את דונלד טראמפ

אפשר להניח שמדובר בצירוף מקרים משעשע, אבל עדיף וראוי לתת קצת יותר קרדיט לליזוש הממזרה: שבוע לאחר ביקור טראמפ בממלכה, ואחרי שגילה חוצפה כשאיחר לשתיית התה ואז צעד לפני המלכה, מגלים המומחים מי באמת התחצפה כאן למי כשהחליטה לענוד כמה סיכות דש מאד ספציפיות לדייט הנשיאותי

מאת  | ‏ 19 יולי 2018

 

יצאה מלכה (צילום: Gettyimages)

יצאה מלכה (צילום: Gettyimages)


המלכה אליזבת נמנעת מעיסוק ישיר בפוליטיקה. כך מתנהלת המלוכה. המלכה האהובה בת ה-92 כבר ראתה כמה דברים בימי חייה, ובזמן שהיא יושבת על כסאה הרם ומסרבת להתפנות, התחלפו ברחבי העולם מאות מנהיגים. הנשיא טראמפ הוא הנשיא ה-11 של ארה״ב מאז שהוכתרה, אבל כל זה לא אומר שאין לה דעה ותפיסת עולם מגובשת.

מומחים לעניין שעקבו בקפידה אחר ביקורו של טראמפ בארמון וינדזור גילו בהתרגשות שבמהלך הביקור החליפה המלכה 3 סיכות דש, ועל פי אבחנתם, אם הסיכות האלה יכלו לדבר, אולי עדיף היה לצנזר את מה שבפיהן. מומחי המלוכה נרגשים לדווח שלדעתם המלכה, שנראתה אדיבה בהחלט במהלך הביקור, ענדה את הסיכות כמו אצבע משולשת המונפת באצילות.

בבוקר הפגישה עם טראמפ, עם הסיכה שקיבלה מהזוג אובמה (צילום: Gettyimages)

בבוקר הפגישה עם טראמפ, עם הסיכה שקיבלה מהזוג אובמה (צילום: Gettyimages)

הסיכה הראשונה שענדה היא זו שמעוררת את רוב המהומה. זו סיכה ירוקה אותה קיבלה בשנת 2011 מזוג נחמד אחד שודאי מוכר גם למלניה ולדונלד: מישל וברק אובמה. כן, כן. מכל הסיכות בארון התכשיטים המאוד מפואר של הוד מעלתה, החליטה המלכה לענוד דווקא את הסיכה הזו לפגישתה הראשונה עם טראמפ. אפשר לחשוב שיש פה צירוף מקרים, ואפשר גם לתת לאליזבת קצת יותר קרדיט.

משחק הסיכות המשיך. את סיכתו של אובמה החליפה אליזבת לסיכה שקיבלה במתנה מקנדה, אחת מבנות הברית הקרובות של בריטניה, ועוד אחת מהמדינות שיחסיהן עם טראמפ לא בטופ כרגע. האחרונה היתה סיכה יפה ועתיקה, שמוכרת מתמונה קלאסית שכל חובב מלוכה מכיר: ׳שלוש מלכות אבלות׳ היא נקראת. זו הסיכה אותה ענדה אמה של אליזבת להלוויתו של אביה. לא בדיוק תכשיט מעורר חיוך או קונוטציה חיובית.

ביום האחרון לביקור טראמפ ענדה את הסיכה שקיבלה במתנה מקנדה (צילום: Gettyimages)

ביום האחרון לביקור טראמפ ענדה את הסיכה שקיבלה במתנה מקנדה (צילום: Gettyimages)

 "מה שמעניין לגבי הסיכה הראשונה", מסבירה המומחית ג׳ולי בליי, בעלת בלוג בשם 'מכספת התכשיטים של המלכה' העוקב אחר תכשיטי המלוכה בדיקדוק, "הוא שכן יש נטייה, כמעט כלל, שהמלכה עונדת לפגישה עם מנהיגי מדינות תכשיטים שקיבלה מאותה מדינה בביקורים רשמיים, אלא שהסיכה שקיבלה מבני הזוג אובמה היתה מכספם הפרטי, מתנה אישית מהם אליה, ששוויה הכספי נמוך. היא לא עשויה מחומרים יקרים, וכל ערכה סנטימנטלי". אז אמנם טראמפ איחר לפגישה הראשונה שלו איתה ואז הלך לפניה באופן שמפר את הקוד המלכותי ומביע חוסר כבוד, אבל בסופו של דבר די ברור מי יצאה פה מלכה.

והוא חשב שהוא זה שמתחצף  (צילום: Gettyimages)

והוא חשב שהוא זה שמתחצף (צילום: Gettyimages)

 

 

A post shared by CTV News (@ctvnews) on

 

A post shared by First Lady Melania Trump (@flotus) on

 

A post shared by Saint Hoax (@sainthoax) on

השאירו תגובה

 

  • הוא בכוונה איחר לפגישה, זאת הייתה העקיצה שלו.
    אם כל הכבוד למלכת אנגליה, טראמפ הוא נשיא ארצות הברית (המדינה הכי חזקה) ולעומתו היא חסרת השפעהץ שתעקוץ עד מחר, היא לא משנה את העולם

    מאת: נועה |‏ 24 ביולי 2018 | 09:47
  • היא גדולה

    מאת: אפרת |‏ 19 ביולי 2018 | 21:27
  • די ברור מה העמדה שלכם…
    תעשו את האייטם הזה מאמר דעה פוליטי וזהו. זה בהחלט אייטם אופנה כמו שיידעתם אותו.
    פייק ניוז

    מאת: Lila |‏ 19 ביולי 2018 | 19:13